16 Mart 2009 Pazartesi

MUZLU RULO YAŞ PASTA

merhaba arkadaşlar.....

taşınma işlerim sona erdi.....iki haftadır yeni evimin tadını çıkarıyorum.....yerleştim şükür....

bu süre içinde biraz Burhaniye'yi gezmeye çalıştım.....

belki bu yazıda değil ama sonraki yazımda burhaniye fotoğraflarımı ekleyeceğim.....insan bloğa ara verince başına oturması çok zor oluyor.....sadece bi giriş yapayım şimdilik dedim....

Burhaniye tam istediğim gibi denize kıyısı olan,sakin ve fazla kalabalık olmayan bi ilçe......yazın nüfusu artıyormuş.... denize 4-5 km.....

önceleri ,fazla kıyafet mağazası yok diye üzülüyordum ama pazarını görünce bu üzüntümün yerini sevinç aldı.......mağazaları bastıracak bi pazar kuruluyor pazartesi günleri......harika şeyler var vede çok uygun fiyatlara....valla bayılırım zaten pazar gezmeye...haa birde kipamız var.......büyük...içinde sineması var.....bence daha ne olsun.....herşeyden var yani......

buraları düşünen arkadaşlara şunu diyebilirim......eğer sukuneti seviyorsanız,denizi seviyorsanız,tertemiz hava olsun diyorsanız mutlaka buralara gelmelisiniz.....

ev fiyatları merkezde 300-350.....yeni evler(hani salon camında bile balkon olanlardan) merkezde 400-450-500.......biraz şehrin dışlarına doğru yeni evler(zaten sitecilik yeni yeni gelişiyor..onun için genellikle yeniler)...350........

doğalgaz yok.....kalorifer yeni yeni gelişmeye başlamış.......aslında çok soğuk bir ilçe olmadığı için şimdiye kadar ihtiyaç hissetmemiş olabilirler.......buraya geldiğimden beri baharlık dış kıyafetimi giyiyorum.......etrafında kaz dağları var....anlayacağınız burası dünyanın ikinci temiz havasına sahipmiş......

birde burda zeytin ve zeytinyağı üretimi fazla.....ilk siparişimizi verdik....bakalım zeytinyağları nasıl.....daha denenecek çok şeyler var.....ve gezecek......

benim yokluğumda çok güzel mesajlar gelmiş...hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum....

ve doğum günümü hiçbir zaman unutmayan ve güzel süprizi ile beni yine çok mutlu eden canım arkadaşım,dostum ,kardeşim yeşildomatesime çoook teşekkür ediyorum....

daha önceki muzlu yaş pastamdan yaptım.....

işte tarifim....

malzemeler....
  • kek için,
  • 4 adet yumurta(beyazı kar haline getirilecek)
  • 1 su bardağı un
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 paket kab.tozu
  • krema için ,
  • 1 paket vanilyalı puding
  • 1 poşet kakaolu kremşanti
  • pudingin belirttiği kadar süt....
  • 2 adet muz(ben bir muzu ikiye böldüm)
  • üst süslemesi için,
  • 1 poşet kremşanti
  • çikolata sosu
yapılışı.....
  • puding tarifine göre pişirilir....
  • soğuduktan sonra kremşanti toz halinde pudinge eklenir ve iyice çırpılır...
kek için.....
  1. yumurtanın beyazı ayrı bir kapta kar haline getirilir...
  2. sarısı ile şeker iyice çırpılır.....
  3. kabartma tozu ve un eklenir....
  4. en son yumurtanın beyazıda ilave edilerek yavaşca alttan üste doğru karıştırılır...
  5. yağlı kağıt serilmiş tepsiye dökülür....
  6. 180 dereceli fırında üzeri pembelşinceye kadar pişirilir....
  7. fırından çıkardıktan sonra kağıt ile beraber rulo yapılır....
  8. biraz bekletilir ve rulo açılır....
  9. içine yapılan krema sürülür.....
  10. sarmaya başladığımız noktada muz konulur ve yuvarlanır....
  11. servis edeceğimiz zaman dışı kremşanti ile kaplanır....üzerine çikolata sosu dökülür....
afiyet olsun......

67 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ağız tadıyla oturun yeni evi
nizde pasta süper ellerine sağlık kocaman sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kira fiyatları harika! Evlenince oraya mı yerleşsek ne:))
Oraların fotoğraflarını bekliyorum dört gözle:)

Pasta da enfes olmuş,ellerine sağlık canım..

Yeni eviniz ve hayatınız hayırlı olsun..

Nur dedi ki...

Ellerinize saglık öncelikle,
bu mükemmel görüntü iştahımı kabarttı canım katmer pogaçada istemişti şimdi mutfaga girip hem bu pastayı hemde pogaçamı yapacagım...
Yeni evinizde huzurlu yıllar dilerim sevgilerimle...

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Canım,
Yeni evin hayırlı olsun.
Ne güzel hemen yerleşmişsin.
Burhaniye'nin resimlerini yayınlamanı bekliyorum.
Bu arada pastanı dahada geliştirip,süper yapmışsın,resimde çok aydınlık ve ferah olmuş,ellerine sağlık.
Ne tesadüf, bende de normal muzlu pasta var : )

hanife dedi ki...

yeni evinde çok mutlu olursun İnşaallah ,okadar güzel anlatmışınki burhaniyeyi gezip görmek istedim pastanda nefis olmuş eline sağlık

hanife dedi ki...

yeni evinde çok mutlu olursun İnşaallah ,okadar güzel anlatmışınki burhaniyeyi gezip görmek istedim pastanda nefis olmuş eline sağlık

Kul dedi ki...

Geçmiş olsun bakalım, 11-10 öndesiniz rekorda..(=

Ağız tadıyla oturmak nasib etsin Yaradan..

Tam da bu ara yer imini kaybettiğim pastayı bezemişsiniz blogunuzda..

Ellerinize sağlık..Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

canım disalim, herşeyin yoluna girmesine pek sevindim kuzum..

pazar tamam, deniz tamam, ev tamam :)) daha ne olsun.

mutlu ol yeter..

öperim yanaklarından

pasta harika

made in funda dedi ki...

canım pişti olmuşuz pasta konusunda ama senin pastan tabii şahne.benimki epey sönük kaldı.inşallah ben de geliştireceğim kendimi bu konuda.eline sağlık.ayrıca burhaniye resimlerini merakla bekliyorum..

Adsız dedi ki...

canim eline saglik pastan nefis diger tariflerinde cok guzel ev hikayene bayildim dogrusu cok guzel anlatmissin zor gunlermis gercekten ama sabrin sonu selamet sevgilerimle bende beklerim

www.renklitatlar.blogcu.com

Baharcicegi dedi ki...

Yeni evin hayirli olsun canim,Burhaniyeden gecmistik tatile giderken Akcay'da kalmistik cok güzel bol okjijenli yerler yani tam yasanacak yer.
pazara giderken banada haber ver cok severim acik havada gezmeyi.
Rulo pastan sahane olmus eline saglik canisi

NİLÜFER dedi ki...

Güle güle oturun canım yeni evinizde fotoğrafları bekliyorum çok merak ettim Burhaniye'yi
Pasta nefis görünüyor ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Disalciğim ellerine sağlık,pastan şahane.
Yeni evin hayırlı olsun.Güle güle otur inşallah.Sevgiler...

simayhobievi dedi ki...

merhaba disalcim öncelikle hayırlı uğurlu olsun yeni tayin yeriniz ayrıca ayvalık burhaniye bir kaç yıldır benimde ilgimi çekiyor resimlerini merakla bekliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

s.a.sevgili kardeşim yeni yeriniz hayırlı olsun Rabbim sağlıkla oturmanızı nasib etsin(amin).
muzlu rulo pastayı çok severim ve sık sık yaparım .Görüntü harika ,ellerine sağlık.

hanimeli21 dedi ki...

Vallahi pastanin fotografini gorup yorum yazmak icin girdim ama yazini okuyunca oyle bir dinlendim ki sanki bir haftaligina tatile cikip gelmisim gibi oldu. Pastan icin ellerine , anlatimin icin de agzina saglik.
Allah cabucak alisip sevmeyi nasip etsin yeni evine ,yerine.

hanimeli21 dedi ki...

Vallahi pastanin fotografini gorup yorum yazmak icin girdim ama yazini okuyunca oyle bir dinlendim ki sanki bir haftaligina tatile cikip gelmisim gibi oldu. Pastan icin ellerine , anlatimin icin de agzina saglik.
Allah cabucak alisip sevmeyi nasip etsin yeni evine ,yerine.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Disal'cigim,
Harika olmus..

Ayrica dogum gunun de kutlu ve mutlu olsun, yeni evin de...

Sevgiler..

Betül İnce dedi ki...

Güle güle otur Disal'ciğim, ben de yerleştim 2 hafta önce :))
Ama orada olmak istiyorum şimdi ve hep.

Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Yeni ev,yeni hayat hayırlı huzur olsun inşallah canım.
Pasta da enfes görünüyor! Ellerine sağlık:)

Gönül dedi ki...

oooooo hamarat hanımmm evine yerleşti rulo pastalara bile başladı vayyy:))) hayatım harika görünüyor ellerine sağlık..burhaniyeye gelmiştim bi kez güzel bir yer ...Allah mutlu mesut oturmayı nasip etsin..inşallah bir sonraki adresin istanbul olur hayatım:)))) öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

gunaydın yenı evınde gülegüle otur pasta nefıs ben bıraz çala bılırım şeker hastasıyım yıye mıyorum sevgiler

Yaren dedi ki...

Canim bir ara giremedim sayfalari ziyaret edemedim sen tasinmisin bile.Okuyunca sasirdim.Aklima Aydan Senerin cali kusu dizisi geldi:) Bu kadar yenilikler yasamak nasil bir duygudur merak ediyorum.Ama yeni bir sehri veya semti kesvetmekte cok eglenceli olmali. Oralari sevmene sevindim canim,cok güzel zamanlar gecirirsiniz insal. Ayricaaa dogum günün kutlu olsun Disalcim,gecte olsa kutlama istedim.Sana ailenle birlikte bir ömür bolyu mutluluk saglik ve basari diliyorum canim.Tüm sevdiklerin yaninda olsun insal. Pastanda cok harika,himide muzlu:)Cok güzel lezzet katmistir.Ellerine saglik canim.Sana kucak dolusu sevgiler gönderiyorum Disalcim:)

Adsız dedi ki...

Sevgili disal, yenı evin hayırlı olsun..Rabbim huzurla oturmayı nasib etsin..

Bandırma dan sonra burhanıye ye alışmak çok zor olmasa gerek, Ayvalığa da gezmeye gidin,cundaya..(:

Şimdi oralarda olmak vardı..

Erdek ve ayvalık sanırım en güzel yerler..Benım için de oraları bir solu..şöyle buram buram temiz hava mis gibi..

by ene..

Unknown dedi ki...

FOTOĞRAFLARI BEKLİYORUZ DÖRT GÖZLE BİZİM BURALARIN KİRA FİYATIYLA AYNI HEMEN HEMEN AMA DENİZ VARSA BİR ŞEHİRDE ASLA HAYIR DİYEMEM...
ELLERİNE SAĞLIK MUZLU RULO PASTAYA BAYILIRIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

sihirlirloklava dedi ki...

güle güle otur yeni evinde...ben kendime çok aşındım diyordum ya sen benden de çok aşınmışsın...sevgiler

HÜLYA dedi ki...

YENİ EVİNDE YENİ YAŞINLA NİCE YILALR CANIM..

ÖYLE GÜZEL ANLATMIŞSIN Kİ ORDA HİSSETTİM KENDİMİ..

PASTA SÜPER CANIMELİNE SAĞLIK..

SEVGİLEER

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım güle güle iyi günlerde otur evinde.pastan şahane olmuş.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Disalcim, hayirli olsun yeni evin, tasinamak zor, ama yeni bir cevreyi tanimak kesfetmek cok keyifli :)) Bu arada pastaya bayildim :)) Afiyet olsun :)

Adsız dedi ki...

harika bir görüntü, ellerine sağlık.....

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık, doğum günün kutlu oolsun nice yaşlara..

peynir hösmelimi dedi ki...

Disalcim cok sevindim yerlestigine.
Üstelik hayatindanda memnunsun.
Demistim sana ...benim memleketim harikadir diye.
Canim yaza biz edremitteyiz.Kardesim orada yasiyor.
Belki haa bir yerlerde:))
Canim rulo pastan harika.
Ellerine saglik.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım yeni evin hayırlı olsun inşallah bi daha taşınmassın:)sen taşınırken ben yoruldum ya:)
ama burhaniye yi duymuştum harika bi yermiş .kalıcı olmanı o yüzden istiyorum.canım pastan nefis olmuş ellerine sağlık.
öpüyorum seni

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım yeni evin ve şehrin hayırlı uğurlu olsun. Yazdıklarına bakılırsa şimdiden alışmışa benziyorusun Burhaniye'ye :) Bu arada pastaya diyecek söz yok mükemmel ellerine kollarına sağlık.

Sevgiler...

keskinli dedi ki...

canim hayirli ugurlu olsun agiz tadiyle otur insallah
pastanda enfes ellerine saglik
isten gelince yapicam bugün insallah
ha bulgur pilavini yufkaya dürdük dürdük yedik vallaha gel sanada yapariz :)) öptüm topragam görüsürüz

keskinli dedi ki...

bak blogcular tekrar bulusyor yavas

yavas toplaniyoruz adresi unuttuysan al gel herkesi bekleriz
blogcular kahvesine
http://ayyachat.blogspot.com/

Disalce dedi ki...

by ene....

güzel dileklerin ve yorumun için teşekkür ederim....

burhaniye sessiz ve sakin bi yer olduğu için tam gönlümüze göre oldu...ayvalığa yakınlığıda çok iyi...tek tek gezeceğim oraları..sizin yerinizede gezerim....)

sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık Disalciğim,pasta nefis görünüyor...

Yeni evin hayırlı olsun,güzellikler getirsin sana.Fotoğrafları bekliyorum,eminim harika bir yerdir.



sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

güle güle otur cnm
pastan harika olmuş ellerine kollarına sağlık

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Salişim öyle güzel anlatmışsın ki yaşayasım geldi orada. Bir pazartesi kendimi oraya atsam da ben de gönlümce eşelesem her bir tezgahı :(

Hatice dedi ki...

yeni evin ve yeni mekanın hayırlı olsun, ağız tadı, huzur ve keyifle oturman dileğiyle...
nice yıllara canım, bizde de geçen hafta hem benim, hem de eşimin doğumgünüydü:)
bu arada pasta harika görünüyor, ellerine sağlık...
sevgiler...

Jasminskager dedi ki...

Disal'cigim o kadar guzel anlatmissinki bir an acaba dedim bizdemi burhaniyeye yerlessek.Canim
yeni evinde saglikli huzurlu guzel yillar gecirmeni temmenni ediyorum.Rulo pasta da enfes olmus ellerine saglik.

hayat dedi ki...

Canım, yeni evinde güle güle otur.Yeni yaşında kutlu olsun. Sağlıkla sıhhatle daha nice yıllara.
Ayrıca da rulo pasta şahane görünüyor.Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

yeni yerleşim yerinizde güle güle güzel günlerde oturun valla öyle bir anlattın ki oraya tayin isteyesim geldi.gerçi gecen yaz içinden geçmiştik burhaniyenin hoşuma gitmişti ama sen öyle anlatınca .pek hoşuma gitti..

Leyla Poyraz dedi ki...

Disalcim..yenii evine hoşgeldin
yeni evinde sağlılı huzurlu mutlu olursun inşallah..
valla pasta muhteşem görünüyor..1 dilim aldım..ellerine sağlık..Sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Yeni evinde güle güle otur. Taşınmakta büyük iş. Neyse ki bitmiş. Yeni evinin şerefine pasta da bir harika. Yiyenlere afiyet olsun.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili Disal yeni evinde güle güle otur canım yeni yaşınıda kutlarım sağlık lı uzun ömürler diliyorum pasta çok nefis ellerine sağlık ağız tadınızda yeni evinizde böyle pasta tadında olsun sevgiler canım

Pelin dedi ki...

Disalciğim,
Yeni evinde sağlıkla mutlulukla oturmanı dilerim. Evlenmeden önce ailemle birlikte Ören'e her yaz tatil için giderdik. Başka bir yere tatile gitsek bile dönüşte mutlaka oraya uğrar bir iki gün bile olsa kalırdık. Çok severiz oraları. Havası da çok güzeldir.
Umarım doya doya tadını çıkarırsın.
Pastan nefis görünüyor.
Vişneli muffinlerde kullandığım yoğurdu sormuşsun. Ben Sütaş'ın süzme yoğurdunu kullandım. Tadı kesinlikle ekşi değil. Kremamsı biraz. Ekşi yoğurt nasıl sonuç verir bilemiyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Eski evlerinin yaninda burasi cok güzel olmali. hala gülüyorum Disal.:))
Gerci o günleri yasarken sikintisini tahmin edebiliyorum ama senin gibi biri demek sikintisini bile anlatirken bile güldürebiliyor insani.:)
Sevgiler...
Not: Burhaniye'yi cook merak ettim...

Adsız dedi ki...

canım yeni evin tekrar hayırlı ugurlu olsun belliki evini çok sevmişsin yazından o hissi aldım :=)
canım benim öncelikle gecmiş dogum gunun kutlu olsun
ve pastan için tek kelime ile harika diyorum :)))
sevgiler
sevil

akasyakokusu dedi ki...

Saliha'cım canım yeni evin yeni şehrin yani ilçen hayırlı olsun canım..
Allah c.c. içine sindirsin..amin.
Bende küçük ilçeleri severim hep sessiz ve sakin olsun yeter..
Ne güzel kipa'n ve pazarında varmış.
Burda pazar yeni başladı kurulmaya ama üç beş manav tezgahı sadece..Bakalım mayaıs ayı 15.inde bizimde tayinimiz belli oluyor..Burdur-Isparta-Konya-Denizli ve Afyon yazdık memlekete yakın diye..Ama tercihte olmayan yerde çıkabilir..Hep istemişimdir Balıkesir tarafını..Hadi bakalım inşaAllah hayırlı biryer çıkar..amin.
Pastaya gelince eline emeğine sağlık canım yumuşacık görünüyor..Payımı aldım sevgilerimle.

keskinli dedi ki...

topragam hayirli cumalar sevgiler öptüm

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar...Öncelikle geçte olsa doğum gününü kutluyorum.Kaçırdığımiçinse çok özür diliyorum.Dediğin gibi insan ara verince blogun başına oturması zor oluyor.Uzaklaşıyor sanki insan.Yeniden başladığımdaki keyfi yakalamak içinde bayağı uğraşıyorum ara verince.Böyle bir aralıktada doğum gününü kaçırıverdim.Çok öpüyorum seni..Dilerim daha huzurlu ve mutlu yıllar geçirirsin sevdiklerinle...

Taşınmışsın yine...:)Balıkesir'de 2.adımından sonra inşallah merkezede gelirsin diyeceğim ama,halinden bu sefer daha memnunsun anladığımkadarıyla.Gönen'den daha iyi bir yer Burhaniye..Mayıs-haziran gibi dahada seversin..Bi de merkez'e uğrasan...Neyse sen bana gelmessen yazın ben sana gelirim..Eninde sonunda görücem yani Disalimi...:)

Burhaniye resimleriiçin yine gelicem..Yeni yaşın ve yeni evin tekrar hayırlı olsun canım arkadaşım...Sevgiler benden sana...:)

Yeliz

Yasemin dedi ki...

merhaba, blogunuzu neden ilkkez goruyorum kendime sasirdim.. tasinmaniz hayirli olsun, Burhaniye canakkale burhaniye heralde?? oyleyse k.validemlerin yazlik orda, sevimli bir kasaba :D ezine ye yakin olusu dondurmaya ve peynire doyacaginiz anlamina gelir :D
pasta harika gorunuyor, eminim lezzetide oyledir! yeniden gorusmek uzere.. hoscakalin!

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canısı ben geldim
ellerine sağlık canım mımm nefis gözüküyor güzel bir hafta sonu geçirmen dileğimle sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Yenı evın hayırlı olsun gule gule oturun.Muzlu pastada pek guzel olmuş .Ellerıne saglık.Sevgıler..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar DIsalcigim, hadi hayirli olsun yeni eviniz yeni sehriniz, yeni isiniz. Masallah leylegi havada gördünüz gezip duruyorsunuz. Harika dir Buhraniye, gecen yil icinden gectim, akcayda kaldim, kaz daglarina seyederek balkonda yemeklerimizi yemistik. Harika yere gitmissiniz.
Canim pastan da cok nefis görünüyor ellerine emeklerine saglik, sevgiler....

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

öncelikle doğum günün kutlu olsun canım.ALLAH daha nice uzun,hayırlı ve sağlıklı yaşlar nasip etsin İnşallah.yeni yerinde ve evinde güle güle ,güzel günler senin olsun.
rulo pasta muhteşem görünüyor.çok sevdiğim bir pastadır.harikasın.ellerine sağlık canım.

Tijen dedi ki...

Yazın ben de Burhaniye'deyim, görüşürüz artık Disal'ciğim. Ve deee mutlu yıllar!

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

Canım disalimmm,
mutlu mutlu ,güle güle otur inşallah.allah ağzınızın tadını bozmasın balım.
ah keşke beraber gezebisek pazarı...bir pazar kolik olarak çok merak ettim valla neler var diye:)))herşeye tek tek bakmaya incelemeye bayılıyorum.bu ne kadar şu ne kadar:)))şu kadar olmaz mı:))))

pasta nefis görünüyor ellerine kollarına sağlık canım.

kocaman kocaman öpüyorum...

TAZE NANE dedi ki...

Dostluk günah olmayacak kadar masum.
Köle olmayacak kadar özgür.
Umulmayacak kadar yakın.
Unutulmayacak kadar derin.
Tek başına yaşanmayacak kadar zordur........

saniyesultan dedi ki...

canım yeni evine yerleştiğine sevindim.
pastada çok güzel olmuş bir dilim aldım. kendine iyi bak canım..

Adsız dedi ki...

Burhaniye'yi ne güzel anlatmışsınız. Yaklaşık 10 yıl yaşadım Burhaniye'de ve her yazda yazlığımıza gideriz. Yazın çok kalabalık olur, kışınsa aşırı sakin ve sessiz. En güzel zamanları Nisan- Mayıs ve Eylül- Ekim aylarıdır. Kışın soğuk olmuyor ama yazın maalesef çok sıcak oluyor. Bu arada mandıralarını keşfedin. Burhaniyeli dostlar edinip yemeklerini keşfedin. Zeytinyağı ile pilav nasıl güzel olurmuş görün. Sarıbaşdan lor peyniri alın. Yağ mantısı, boşnak mantısı, yağlı pide, kalburabastı (sadece zeytinyağ ile) nohut ekmeğini ve keşkeğini biran önce tadın. Birde çiğ sarmayı. Umarım o öğrendiğiniz tarifleri de burdan yayınlarsınız. Hem Burhaniye'yi hemde lezzetlerini tanıtırsınız. Selamlar Burhaniye...

Özlem

Mutfak Havlusu dedi ki...

iştah açıcı nefis birşey!

Disalce dedi ki...

merhaba özlemcim...güzel yorumun için öncelikle çok teşekkür ederim...

benimde tam ihtiyacım olan bilgileri vermişsin...neleri ünlüdür..neler yapılır bilmek istiyordum....

yazdıklarını öğrenmeye ve gezmeye çalışacağım....çok teşekkürler....

sevgiler..her zaman beklerim ...

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

işte bu gerçekten süperin de ötesi bişey..

reyyan dedi ki...

sayfanızla bloğmanşet sayesinde tanıştım açıkcası sizi çok tanımıyorum.. yeni evinizde hayırlısı ile oturun inş.
rulo pasta çok güzel olmuş belki bende yapabilirim.elinize sağlık
sevgiler.
http://reyyann.blogcu.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak