14 Mart 2009 Cumartesi

DİSALİM İYİKİ DOĞDUNNN.....



soğuk bir kış gecesi....
14.03.1981....

canım dostum,kardeşim,disalim doğuvermiş....

ailesne ve çevresine mutluluk vermeye daha o zaman başlamış....

benİm canım arkadaşım....

iyikide doğmuş...

iyikide tanımışız seni....


disalim 5 sene üstüne ilk ayrı doğum günümüz..
oyüzden çok hüzünlüyüm...
orda mutlu olduğunu bildiğim içinde çok mutluyum.....

seni çok sevdiğimi ve bütün güzelliklerin seninle olacağını biliyorsun..

mutluluklar peşini hiç bırakmasın...
daima mutlu başarılı sağlıklı olman dileği ile canım...

sevdklerin seni,sen ise bizi hiç bırakma vede beniiii.....:)))

İYİKİ DOĞDUNNNNNNNNNNNNN.......

YESİLDOMATES.......

38 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Disalcim dogum günün kutlu olsun saglikli uzun ömürler dilerim.
Sen simdi tasinma telasindasin kolayliklar dilerim.
Yesildomatese tesekkürler dogum gününü bizlerle paylastigi icin,dostlugunuz bir ömür daim olsun
sevgiler en sicagindan

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Nice mutlu, huzurlu, yerleşik bir hayat diliyorum Disal'ciğime.İyiki doğdun disal.Sevgiler cnm....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İyi ki doğdun salihaa:) Rabbim hayırlı,huzurlu,sağlıklı bir ömür ihsan etsin,sevdiklerinle birlikte:)

akasyakokusu dedi ki...

iyiki doğduuunn disallll...
mutlu yıllar sana ..
doğum günün kutlu olsun saliha'cım..

Adsız dedi ki...

iyiki dogudun arkadasim
iyi ki seni tanidik:))
mutlu yillar sana
hersey gonlunce olsun
cok öpüy

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

İyi ki doğdun kardeşim. Sağlıklı, huzurlu uzun ömür tek dileğim sana..
Seni seven kardeşin.. Selamlar..

Sıdıka... dedi ki...

mutlu yıllar disal...

elif dedi ki...

disalcim doğum günün kutlu olsun. nice mutlu senelere inşallah.

Unknown dedi ki...

İYİKİ DOĞDUN DİSAL....
İYİKİ SENİ TANIDIK...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun.nice sağlıklı,mutlu,sevgi dolu,dilediğince yıllar senin olsun.sevgilerimle...

Saliha dedi ki...

ne guzel bır dostluk gıpta ettım:D
hayırlıömurler adaşım:)

Adsız dedi ki...

nice mutlu yıllar dilerim.herşey gönlünce olsun dişalcim..sevgiler.

peynir hösmelimi dedi ki...

disalcim dogum günün kutlu olsun.
Umarim mutlu bir ömür gecirirsin.
Sevgilerle.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

mutlu yıllar disalimmmmm
iyiki doğmuşsun canım.
seni çok seviyorum.

yeşil domatesim seni de çok seviyorum:)

öptüm ikinizi de:)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Doğum günün kutlu olsun.
Sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve huzurlu nice yıllara....

Adsız dedi ki...

Disalcigim dogum gununu kutlarim canim nice saglikli mutlu guzel yillar gecirmen dileklerimle.

Kucak dolusu SEVGİLER.

hanife dedi ki...

Böyle güzel dostluk ne güzel Disalcim uzun sağlıklı mutlu yıllar dilerim

Leyla Poyraz dedi ki...

Disalcimm doğum günün kutlu olsun.
Sevgilerle canım....

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar :)

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

doğum günü kutlu olsun

ama ben disal kim anlamadım sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

iyi doğdun bak şimdi kaç oldun?
doğum günününüz kutlu olsun sevdiklerinizle nice güzel yıllara

made in funda dedi ki...

bence de iyi ki doğmuş.ne güzel bir yazı..mutlu yıllar....

HUYSUZBALIK dedi ki...

Disalcim doğumgünün kutlu olsun. Nice güzel mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum. Sevgiler...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Salihacığım bu ne güzel bir dostluk. Nice yıllara tatlım arada kendinden haber vermeyi unutma. Ne ettin ne haldesin? Öpüyorum çok.

Adsız dedi ki...

Tüm güzellikler mutluluklar seninle olsun sevgiler
öpüükler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
doğum günün kutlu olsun. Bu senen diğer yıllardan daha mutlu, umutlu olsun. Dilediklerin hep seni bulsun.
Yeşil domates gibi dostların hep var olsun.
Sevgiyle kal.

muko dedi ki...

disalcim doğum günün kutlu olsun sağlıklı huzur dolu nice yıllara inş,sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte uzun mutlu yıllar dilerim.
öpüyorum canım..
yeşil domatesede çok teşekkürler bugünü bize söylediği için,bu güzel dostluğunuz ömür boyu sürsün inş....

pelince dedi ki...

İyiki doğdun ...Nice mutlu seneler diliyorum Disalcim..

Tayin işi belli olmuş,hayırlısı olsun..Kolay gelsin şimdiden...

Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Disalcim doğum günün kutlu olsun uzun sağlıklı mutlu daha nice yıllar senin olsun..Yeşil domatesede teşkrler bizlerle paylaştığı için dostluğunuz ömür boyu sürsün..öpüyorum

Rakunt ideas dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun. Nice güzel mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum. Sevgiler...

Rakunt ideas dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun. Nice güzel mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım sağlıklı,huzurlu ve mutluluk dolu nice senelere kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

canımmmm benim,

mutlu nice güzel seneler olsun..

Buralardan değil bir gün olur yüzyüzede kutlarız inşallah

öperim senii

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.

Cocukla Cocuk dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice mutlu yaşlara

ab-ı hayat dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun,yeni yaşın güzellikler getirsin sana ve sevdiklerine...Bir de daha az taşınmalarla geçen bir yaşam seninle olsun:))))Aşağıda ki yazıyı okuyunca senden çok yoruldum inan:)))


sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
gecmis dogum günün kutlu olsun, allahim saglik sihhat ve mutluluklar versin, sevgiler....

TAZE NANE dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun.
Sevgiler.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak