4 Ekim 2009 Pazar

ARTIK SAĞLIKLI BESLENİYORUM....ÇÜNKÜ BENDE....:)FIRIN POŞETİNDE SEBZELİ TAVUK...




söze nerden başlasam bilmiyorum......benimde tatilim bitti sonunda......bu kadar ara vermeminde bir sebebi vardı.......halsizdim....başım bulanıyordu:)midem dönüyordu:) ankara tatilimden gelince bloglara bi baktım ne göreyim......

beğenilmiş bi tarifi denemiş gibi hissettim kendimi....

çoğu arkadaş hamile.....hepsini hem burdan kutluyorum,hemde bir bir bloglarından kutlayacağım.....nede olsa gebedaşız:)

bende 12 haftalık hamileyim.....ikinci bebeğim olacak.....
sıradaki bebekde ,artık başımın etini yiyen akraba ve dostlarıma gelsin diyorum......zor bir üç ay geçirdim.....halada geçiriyorum......ilk kızımla aralarında 8 yaş var...unutmuşum hamileliği......bu bulantılar beni bitirdi....

çok sevdiğim şeyleri artık sevmiyorum.....ne olacak bakalım......

sağlıklı beslenelim diye bu tarifi hazırladım sizlere........tadını sorarsanız yalnızca içindeki kabak hoşuma gitmedi......şekerli gibi bi tuhaftı.....yinede üzerine yoğurt gezdirince güzell oldu.....zaten sağlıklı şeyler hep böyle olur:)

bu aralar tatlıyla aram yok.....tekrar sevene kadar tuzlu yemeklere devam edebilirim.....:)
işte tarifim....



malzemeler....
  • patates
  • havuç
  • brokoli
  • kabak
  • 1 adet tavuk göğsü
  • az zeytinyağı
  • tuz ve karabiber
yapılışı.....
  1. malzemeler doğranır.....
  2. bir kabın içinde tuzu ,karabiberi ve yağı eklenir...
  3. harmanlanıp,unlanmış fırın poşetine doldurulur....
  4. poşet bi kaç yerinden iğne ile delinir.....
  5. 200 derecede pişirilir...
  6. (isteğe göre domates ile tatlandırılabilir)ben domatesten böğk oldumda katmadım:)

80 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hayırlı olsun, inşallah bulantıların kısa zamanda geçer.

o sebzelerin içinde sadece kabak değil havuç da tatlı bir tat verir.:) bol baharat ve iyi tuzla mımm:)


ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun bebeğiniz inş hayırlısıyla kucağına aldığınız günleride görürüz.bende sağlıklı beslenecem derken diyete filan başladınız zannettim 8yılda epey bi araymış gerçektende benim kızım 3yaşında ama ben bile çoğu şeyi unuttum ah bu akrabalar bende yaparsam onların yüünden olacak:))))
ellerine sağlık canımm denerim inş

sarımutfak-hande dedi ki...

oo ne güzel bir haber hayırlı olsun cnm
sebzelerde harika görünüyor ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

selamlar
canım hayırlı olsun inşallah
ikinci çoçuğun olmasına sevindim çocukların tek kalmasına üzüzlüyorum ben kardeşi yada kardeşleri olsun yalnız kalmasınlar
ellerine sağlık sebzeli tavuk senin için iyi bir besin dikkat et kendine canım
iyi haftalar,sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

pelince dedi ki...

Disal canım inan çok sevindim,hayırlı olsun.. Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin inşallah.. yeni bebek,yeni heyecan demek...

sebzeli tavuk nefis,hemde çok sağlıklı.. ellerine sağlık...

kendine dikkat et..

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım benim çok özlettin kendini gerçekten yemeğin enfes olmuş öptüm.

birsence dedi ki...

disalcim canım Allah hayırlı uğurlu etsin...sağlıkla kucağına aldığın gün hemen gelsin inşallah...Zordur eminim ama 3 ay geride kalmış bile...sağlıcakla kal canım...

birsence dedi ki...

disalcim canım Allah hayırlı uğurlu etsin...sağlıkla kucağına aldığın gün hemen gelsin inşallah...Zordur eminim ama 3 ay geride kalmış bile...sağlıcakla kal canım...

ab-ı hayat dedi ki...

Hoş geldin Canım!Özlettin kendini...sen dönene kadar ben kızımı büyüttüm bile :)))darısı senin başına,hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah.

Yalnız bu unutma mevzuları bebeğini kucağına alınca bitiyor,hiç ara vermemiş gibi hissediyorsun.7 yıl aradan sonra benim hislerim böyle ama kızım için alışmak biraz zor olacak.Bazen kıskançlık sitemleri yaşıyoruz...


sevgilerimi gönderiyorum...

EHA dedi ki...

hayırlı olsun,Allah isteyen herkesi evlat sahibi yapsın.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Disalcim hoşgeldin:).
Ne güzel haberlerle gelmişsin, demek bebiş geliyor, harika:).
Allah sağlıklı bir hamilelik dönemi nasip etsin, sağlıkla kucağına bebişini al inşallah...
Yemek tam benlikmiş. Bayılıyorum böyle hafif öğünlere..
Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler...
aslı

ceyt dedi ki...

Disalim çok sevindim, hayırlı olsun canım.Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip etsin.ben büyük kızımda hep ekşi limonlu şeyler yemiştim.ortanca kızımda tatlı yedim.oğlumda ise hep meyveler özellikle de hayatımda hiç yemediğim kadar haşlanmış mısır yedim:)
kocaman öpüyorum seni...

müjde dedi ki...

Disalciğim çok sevindim.Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah.Hoşgeldin.

sevimlimutfak dedi ki...

Hayırlı olsun bebeğiniz. Allah tamamını erdirsin. Yemeğinizde çok sağlıklı. Sevgiler...

mutfaktakizaman dedi ki...

canim hosgeldin ellerine saglik ben cok seviyorum sebzeleri bu sekilde..
hayirli olsun insallah Allah sag salim kucaklarimiza almayi nasip etsin;))
biz iki haftacik kucuguz:S
ama ayni seyleri yasiyoruzz

sevgilerimlee

atesböcegi dedi ki...

Bebegin hayirli olsun canim. Umarim rahat gecirirsin hamileligini. Yemegin cok saglikli görünüyor. Hmmmm... ellerine saglik sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canımın içi,
Öncelikle bebeğin hayırlı uğurlu olsun, Rabbim tamamına erdirsin.
Bende diyorum bu kız nerlerde kaldı, okullar açıldı neredeyse ara tatile girecek, disal tatili bitiremedi : )
Meğer mutlu bir haberle dönecekmişsin.
Dediğin gibi bu yıl pek çok arkadaş hamile, 2. bloglarınızı bebek üzerine açabilirsiniz diyecem ama doğum yapan arkadaşlar bırak 2.blogu 1.sine bile vakit bulamıyorlar.
Bu arada yemek nefis ve çok sağlıklı görünüyor, ellerine sağlık.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

HAYIRLI OLSUN ZOR BİR DÖNEM TABİ ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN SAĞ SAĞLİM KUCAGINA ALIRSIN İNŞALLAH.EVET BLOG CAMİASI HEP HAMİLE NE OLACAK BU BLOGLARIN HALİ.CİNSİYETLERİNİ MERAKLA BEKLİYORUM HAYIRLISI OLSUN TABİ.
SEVGİLER.CANININ ÇEKTİĞİ BİRŞEYLER VARSA GÖNDERELİM:)

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

canım hayırlısı olsun, demek tekrar anne oluyorsun, 8 yıl sonra biraz zor olmalı insan rahata alışınca, (benimde oğlum 7 yaşında 2.çok zor geliyor) ne güzel karar vermişsin, Allah hayırlı doğumlar nasip etsin....
sebzeler poşette çok sağlıklı gerçekten bende deneyeceğim...sevgilerimi bıraktım....

yesildomates dedi ki...

canım canım hoşgeldin sefalar getirdin..özlemiştim sana yorum yazmayı..
benim asyam şimdi ablamı oluyor..
oo yaşlandık desene..
yazın seni üç kişi yolladık bloktan.. dört kişi geri döndün...:))
ailen kalabalıklaşmış arkadaşım...

teyzesi onu yer..uzaklarda da olsa..
canım ellerine sağlık..şahsen kabakla aram pek yoktur..
bir nevi sana katılıyorum..
öpüyorum..ayyy midemmi dönüyor ne..:)))

fatosun mutfagından... dedi ki...

disalcimm canım hayırlı uğurlu olsun gebedaşım:)))rabbim sağlıklı,salih evlatlar nasib etsin inşallah..sorunsuz bir 9 ay geçirmeni dilerim ccanımm

made in funda dedi ki...

oğlun olacak demek ki..canım inan çok sevindim çok.tebrik ederim..bayağı merak etmiştim seni.hadi hayırlısı.tarifin çok leziz..ellerine kollarına sağlık...

Hatice dedi ki...

Disalcigim hoşgeldin, özlettin kendini:)
Merak etmeye başlamıştım, güzel haberlerle dönmüşsün:)
Hayırlı olsun bebeğin, Allah sağlıcakla kucağına almak nasip eylesin.

Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

canim cok sevindim tek cocukla olmazki disalcim kardes lazim ilerde birbirine destek olsun sahip ciksin zor zamanlarindada iyi zamanlarindada
tabii olacak birazcik bulanti halsizlik ,hayirlisi olsun canim

Stil Direktoru dedi ki...

herşeyden önce çok sağlıklı gözüküyor ellerine sağlık

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA GÖZÜNÜZ AYDIN ÇOK SEVİNDİM SAĞLIKLA KUCAĞINIZA ALMANIZ DİLEĞİYLE
SEVGİLER

sema dedi ki...

Merhaba, hayırlı olsun. Umarım sıkıntılarınız en kısa zamanda geçer. Ben de şu anda 32 haftalık hamileyim ama inanın en zor günler 16 haftaya kadar olandı. Mutfağa girmek bile istemiyordum, geçecek merak etmeyin, sevgiler..

tugbatugba dedi ki...

canım hayırlı ugurlu olsun çok çok çok sevindim...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hayırlı olsun tbrk ediyorum...
Bu arada hoş geldin sevindirik oldum unuttum:)))
Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip etsin bebişini...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ne güzel bir haber...çok çok sevindim.hayırlısı olsun canım.
inşallah rahat rahat bir hamilelik geçirirsin.
sebzeli tavukda nefis görünüyor,
ellerine sağlık.
öpüyorum sizi:)

elifin terazisi dedi ki...

Merhaba, hayırlı olsun bebişiniz,Allah sağlıkla tamamına erdirsin:)

Adsız dedi ki...

Öncelikle tekrar hosgeldin cnm,güzel haberler veridn hayirli ugurlu olsun Allah kucagina almayi nasip etsin.Bunlar gecici seyler o kadar da tuzu biberi olsun diyelim:)Cok saglikli bir yemek secmisin eline saglik cnm.

Selamlarimla,Serap.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim hayirli ugurlu olsun insallah. Cok sevindim, tatli ile aran yoksa kizina erkek kardesmi geliyor acaba, ne dersin::))
Sevgilerimle....

yildiz dedi ki...

Hadi hayirlisi,Allah tamamina erdirsin
Bloglar arasi hamilelik bulasici herhalde,bn sizlerden uzak durayim
en iyisi.
Güzel günler diliyorum.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim hayırlı uğurlu olsun.. Bebeğini sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah..

Aysultan... dedi ki...

canım benim merak ediyodum bende seni:) Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım,inşallah toparlarsın çabucakk.Dediğin gibi sevilen bir tarifi denemiş gibisiniz ama olsun en sevilen tariff bu olsa gerek:)
Yemekte harika görünüyor ellerine sağlık Disalim:) kendine iyi bak

zeytintanesi dedi ki...

Çok sağlıklı bir yemek olmuş canım,Allah hayırlısı ile kucağına almanı nasıp etsin bebeğini. Ellerine sağlık,yemek harika.

Tijen dedi ki...

Senin adına çok sevindim Disal. Rahat ve sağlıklı bir hamilelik olsun!

Eya dedi ki...

Hayirli olsun bebeginiz, kolaylikla gecirmeniz dilegiyle...

zehra

YASAMİNKİYİSİNDAN dedi ki...

GÜNAYDIN CANIM..HAYIRLI OLSUN ÇOK SEVİNDİM SENİN ADINA..BEN HEP TEK ÇOCUĞA KARŞI OLMUŞUMDUR İLERDE BİRBİRLERİNE DESTEK OLMALARI İÇİN BEN ÇOK ÇOCUKTAN YANAYIM:))ELLERİNE SAĞLIK YEMEK NEFİS GÖRÜNÜYOR.SEVGİYLE KAL VANIM..

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Canım merhaba..

Yahu doğum mevsimi mi açıldı nedir? hangi bloga girsem hamilelik haberleri var..

Candan tarifler, halenze ve şimdi de sen..

Valla özeniyorum ha inceden inceden, ben de mi yapsam 2.yi ne?

Hayırlısı olsun valla...

Yemek çok nefis, ben zaten fırıncıyım..yani fırın yemeklerine bayılırım hem sağlıklı hem de kilo aldırmıyor ee sen de artık daha dikkatli beslenmelisin..

Bu arada blogumda verdiğim muhallebili kadayıf için yaptığın yoruma teşekkür ederim..gerekli açıklamayı yaptım..bekletin dememdeki amacım kadayıfları yumuşatmak değil, aslında muhallebinin katılaşmasına olanak vermekti..Çok iyi oldu bunu hatırlattığın..

teşekkür eder öperim sevgiler.

Peri Sofrası dedi ki...

Disal Hanımcımmım,süper bir haber bu, hayırlı olsun bebeğiniz, sorunsuz bir hamilelik geçirirsiniz inşallah, siteme ziyaretiniz için de teşekkür ederim ayrıca.
Sevgiler..

hunerlieller dedi ki...

hayırlı olsun arkadaşım.allah tamamına erdirsin.ilk aylar zor olur.kolaylıklar dilerim.bu ara dedigin gibi maşallah blog alemi hep hamile:)bereketli bir yıl olacak..saglıklı beslenelim booolca haşlama yiyelim:)görüşmek üzere.kendine iyi bak canımmm.

Adsız dedi ki...

Allah hayirli hamilelik ve kolay bir dogum nasip etsin canim.
Ne güzel hamile hanimlarin haberini almak beni mutlu ediyor.
Bura da Alman larda dogum oranlari her gecen gün düstügünden nesillerinin devemi konusun da ciddi endiseleri var. Hatta hamileligi tesfik icin ellerinden geleni yapiyorlar ama bu durum biz yabacilara yariyor daha cok.:) Bizim bu konuda masallahimiz oldugundan bu imkanlardan bir güze faydalaniyoruz.:))
Muhabbetle...

gülay mutfakta dedi ki...

canım öncelikle tebrik ederim. çok güzel bir haberle gelmişsin..çok sevindim.. sebzeli tavukta çok nefis görünüyor...ellerine sağlık..
sevgilerimle...

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Rabb'im tamamına erdirsin.8 yaş bence çok ideal.Diğer kardeş terkedilmişlik duygusuna kapılmaz.Hayırlı uğurlu olsun:)

fatma dedi ki...

GÖZÜNÜZ AYDIN ALLAHIM HAYIRLI EVLAT NASİP ETSİN İNŞALLAH GÜZEL BİR HAMİLELİK GEÇİRİRSİNİZ

HUYSUZBALIK dedi ki...

Disalcim çok sevindim senin adına :) Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah. Fırın poşetinde pişen her şey daha bir lezzetli geliyor bana da. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Canım hayırlısı olsun habere çok sevindim...İnşallah rahat bir hamilelik geçirirsin...Yemeğine bayıldım ben çok seviyorum bu tarz sebzeleri ellerine sağlık...
Sevgiler...

ebrulitatlar dedi ki...

Canım hayırlı olsun. Çok sevindim. Allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah. Sevgiler..

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Canımm,öncelikle tebrikler.senin adına çok sevindim.hayırlı olsun.ALLAH tamamına erdirsin İnşallah.
bebek için sağlıklı beslenmek lazım tabi.hem pratik,hem sağlıklı bir tarif.sana afiyetler olsun canım.yarasın.ellerine sağlık.

angel dedi ki...

canimm hayirli olsun cok sevindim.yeni bebek yeni hayat yeni heyecan demek.allah bahtini guzel eylesin...

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyorum canim benim, Allah tamamina erdirir insallah. Güzel bir hamilelik gecirmeni ve hayirlisi ile bebisini kucagina almani diliyorum.
Cok öpüyorum.

Mebrule dedi ki...

Hayirli olsun canim, bebegini saglikla kucagina alirsin insallah.

Ilk gebeligimde brokoliden bir tiksinmistim, 2 sene agzima hic katmadim... Arabayla giderken yol kenarindaki agaclar dahi gozume brokoli gibi geliyor ve midem kalkiyordu...

Sevgilerimle...

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Hayirli olsun..
Rabbim sag saglim kucaginiza almayi nasib etsin..
Bulantilarin en kisa zamanda geçer insaALlah :))

Tarifin harika, ellerine saglik.. :)

Sevil Şahin dedi ki...

DİSALCİM HADİ BAKALIM HAYIRLI UGURLU OLSUN ALLAHIM HAYIRLI BİRER EVLAT OLMASINI SAGLASIN CANIM BENİM 2 COCUGA BAKMAK DAHA ZOR OLACAK SANIRIM 8 YIL GECMİŞ BAKSANA YA SORMA BENDE KORKUYORUM 5 YIL GECTİ VE 2 ÇOCUK COK ZOR GELİYOR ALLAHIM TABİKİ VERİRİSE YAPACAK BİR SEY YOK AMA NE BİLEYİM GÖZÜMDE BÜYÜYOR DUR ŞİMDİ KORKUTMA BENİ DE :))

YOK KORKMA BİR KARDEŞİ OLMALI TABİKİ ÇOCUGUMUZUN BU CESARETİNDEN DOLAYI SENİ KUTLUYORUM ARKADASIM
SEVGİLERİMLE

Baharcicegi dedi ki...

nasilmis hamile annecik,bir dilim havuclu kek getirdim bulandirmassa eger cayla afiyet olsun canim

makbule dedi ki...

tebrik ederim arkadaşım darısı başıma :)
bulantıların en kısa zamanda geçer inş.güzel yemeklerini bekliyorum...

leyya dedi ki...

annuuuuuum biz okul yollarında sürünürken bu kızlar da boş durmamışlar:))çok çok hayırlı olsun disalim Allah mübarek etsin bereketiyle gelsin bebeğin .öpüyorum.sayılı gün çabuk geçer bi bakarsın doğmuş ve sen uykusuz gecelerde bulantılı günleri özlemişsin:))

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Disal'im,
nasil yani???? Ay, gercekten cok sevindim ve sasirdim, ne güzel, bir bebek daha geliyor, insan onlarin güzelligine zaten doyamiyor ki.

Allahim saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin.

Rehavetin nedenide anlasilmis oluyor, olsun sen ve bebis iyi olun gerisi hic önemli degil.

Firin posetinde sebzeli tavugunda tam benlik olmus, bende cok seviyorum posette pisen herseyi, insanin damak tadi hamilelikte nasil da alt üst oluyor bende cok iyi bilirim.

Kendine cok iyi bak diyorum, tavugun icin de ellerine saglik.

Selamlar ve kocaman öptüm.

seçil dedi ki...

disal, tebrikler. çok sevindim, uzun zamandır ziyaretine gelemedim ama böyle güzel bir haberle karşılaşmak heyecan verici :)

Lezzet Gemisi dedi ki...

canım... tebrik ediyorum. çok sevindim. Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin. demek bu bulaşıcı duruma sen de yakalandın.. :)) ne güzel... dördüncü ay bitmeden kurtulmuştum ben bulantılardan.. çookk sevdiğim çikolatayı bile gözüm görmez olmuştu. sabret, az kalmışş. kocaman öptüm canım. sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

hayırlı olsun senin adına çok sevindim,allah yardımcın olsun......gerçi çoçuksuz bir yaşam ne kadar sade olurdu...onlar bizim herşeyimiz..

Betül KAVAL dedi ki...

tahmin etmeliydim aslında. sürekli giriyorum güncellenmemiş. hayırlısı olsun canım sağlıklı sıhhatli alırsın bebeğini kucağına inşallah.

sevgiler öpüyorum

Cocukla Cocuk dedi ki...

hayırlı olsun, bundan sonraki aylar güzel geçer inşallah. hamileliklerin arası yakın olsa da birbirine benzemeyebiliyorlar hep sıfırdan öğreniliyor gibi. Kardeş olması çok güzel.

SOFRAM dedi ki...

Disalciğim hoşgeldin canım, hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim,kızmızın abla olma zamanı gelmişte geçiyormuş bile. Allah sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin canım bebişini. Zor olan 3 ayı atlatmışsın inşallah bundan sonra daha rahat olursun canım.
Poşette tavuk bizim de sıklıkla yaptıklarımızdan, severek yeriz, seninki de bol sebzeli çok güzel görünüyor, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle öpüyorum:))

Hansa dedi ki...

Ne tatlı ya çok alıştık bebek haberi okumaya bloglarda arkası gelecek gibi bu gerçekten beğenilern tarifin denenmesi gibi oldu :)
sağlıkla hayırla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah.
çok sevgiler...

Unknown dedi ki...

HAYIRLISI OLSUN DİSALCİM BENDE BUGÜN TAM 3 AYIMI DOLDURDUM MİDE BULANTILARIMDAN CEKTİM YAZISINI OKUYUNCA İNAN İÇİM ACIDI MALESEF BENİMDE ÇOK ZOR GECTİ 3 AYIM 12 SENE ARADAN SONRA İKİNCİ KIZIMIZ YOLDA HAYIRLISIYLA...ÇOK ÇOK SEVİNDİM CANIM SENİN ADINA RABBİM SAĞLIKLA SIHHATLE KUCAĞINA ALMAYI NASİP EDER İNŞALLAH. HEPİMİZİN HAKKINDA HAYIRLISI OLSUN İNŞALLAH...

harikamutfak dedi ki...

merhaba canım...hayırlı olsun bebeğin.benimde çocuklarımın arası 10 yaş...hiç ummadığımız bir anda geldi kızım.şimdi 11 yasında.öyle cabuk geçiyor ki..hiç büyümesin istiyor insan...herşeye yeniden başladım bende...sağ salim kavuşun insallah...sevgiler..
az daha unutuyordum.poşette sebze iyi fikir.deneyeceğim en kısa zamanda...iyi geceler...

Baharcicegi dedi ki...

hu hu kimse yokmu ben geldim bir bakem kizcagiz nasil birseye ihtiyaci varmi dedimdi,bulnatina karsi mayahos erikli pasta getirdim mutfaga masanin üzerine biraktim
hadi kacem ben

Leyla Poyraz dedi ki...

Disalcim işte bu habere bayıldım..yenii bebişin hayırlı olsun..Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah..kendine iyi bak emii..
yemeğe gelince çok güzel olmuş ellerine sağlık..Sevgilerimi gönderiyorum..

Ayse Pamuk dedi ki...

CAnım tebrik ederim.Ben hiç mide bulantısı çekmediğim için ne iyi gelir bilemiyorum ama sabah aç karnına kraker iyi geliyormuş diyorlar.Ellerine sağlık

ehlikeyf dedi ki...

disalcim,hayırlı olsun diyorum allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayıda nasip etsin inşallah.yemeğinde süper görünüyor ellerine sağlık,sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

disalciğim bende tebrik ederim canım..
sağlıklı beslenmek adınada elbette haklısın..ellerine sağlık..
dilerim her şey yolunda gide..
gönlünüzce olur..
çok sevgiler güzellikler canım benim..

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

tebrik ederim arkadaşım.ikinci hamileliğini.allah güle güle büyütmeyi nasip etsin.çok sevindim.

Yıldız dedi ki...

Oooooo
Disalcim hayırlı olsun çok sevindim bu aralar okadar çok blogbebişi olacak ki sorma :))
Yanında olamasakda sen yazdıkça bebeğin gelişimini takip ederiz ve tabi dünyaya gelincede bizimle paylaşımlarını hadi seni fazla yormayayım şimdi senin işin vardır migde bulantısı falan gibi :))
Öptüm kocaman kendine iyi bak..
Segiler.............

Adsız dedi ki...

Uzun zaman oldu ne yazıyorum ne de ziyaret edebiliyorum , ne güzel bir tesadüfki bloguna girdim ve bu güzel haberi gördüm.
Allah tamamına erdirsin , sağlıklı ve rahat bir dönem geçirmeni temenni ederim.
Sevgilerimle,
neseersoy

melek dedi ki...

hepsi harika görünüyo en sevimliside kurba kurabiye:) çok güzel görünüyo valla ellerine sağlık

melek dedi ki...

hepsi harika görünüyo en sevimliside kurba kurabiye:) çok güzel görünüyo valla ellerine sağlık

MUTFAKCİNİ dedi ki...

başının bulanması ve midenin dönmesi iyiye alamet diil bak:Pp Poşette tavuğu ben de yapıyorum ama brokoli hiç koymamıştım,deniim böylesini madem.Ellerine sağlık canım süper görünüyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak