11 Haziran 2009 Perşembe

LABNE PEYNİRLİ MİNİ PASTA




yarın karne günü...üç okul değiştirme sonunda kızım en sonunda birinci sınıfını bitiriyor.....bakalım karnesi nasıl gelecek....ben ondan daha heyecanlıyım.....e-okula girmeye çalışıyorum ama nafile..galiba bize süpriz olmasını istiyorlar..çünkü açılmıyor...

bizdeki heyecan onlarda yok maalesef....umurlarında bile değil....oysa bizim için "akdeniz karadeniz biz karnemizi isteriz " bağrışları ne kadar önemliydi....:)

okul başladığından beri o kadar çok karne ve benzeri şey alıyorlar ki heves meves kalmıyor çocuklarda..hiç bişey süpriz olmuyor onlar için......

her neyse işte....küçük kızıma küçük pasta...acil şeker düşüşlerinde yapılabilecek bir tarif....biz çok beğendik......işte tarif....



malzemeler...
  • 1 adet kakaolu pankek(veya benzeri)
  • 1 poşet kremşanti...ve çırmak için yarım su bardağı süt
  • yarım paket çilekli labne peyniri
  • 1 adet muz,damla çikolata
  • 80 gr çikolata,hindistan cevizi


yapılışı.....
  • kek üç parçaya bölünür....
  • kremşanti yarım su bardağı süt ile çırpılır....birazı süsleme amaçlı ayrılır...
  • içine labne karıştırılır....
  • çikolata eritilir....dilimlenmiş muzlar çikolataya batırılarak yağlı kağıt üzerine alınır...soğutulur...
  • kekin bi parçası konulur..az şekerli süt ile ıslatılır....krema sürülür...küçük doğranmış muz ve damla çikolata serpilir....
  • ikinci kat kek konulur...hafif ıslatılır....krema sürülür...
  • üçüncü katta konularak süsleme için ayrılan beyaz kremşanti buzdolabı poşetine konularak poşetin ucu bir iğne ile delinir.....kekin üzeri fotoğraftaki gibi süslenir.....
  • kekin kenarları artan krema ile kaplanır...hindistan cevizine bulanır....
  • en üste çikolatalı muz dilimleri konulur....afiyet olsun....

99 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ilk karne ilk heyacan... inşlh mezuniyetinide kutlarız:)))
Ellerine sağlık nefis gözüküyor canım:)

Aysultan... dedi ki...

Canım inşallah ufaklığın karnesi pekilerle doludur:)
bütün hayatı boyunca hep başarılı olur inşallah:)
Pastanda harika süslü püslü:)
hem pratik hem lezzetli daha ne olsun size afiyet bal şeker olsun:)
eline sağlık arkadaşım...

made in funda dedi ki...

ilk heyecan bambaşkadır.benim oğlum da 3 oluyor ben de şimdiden heyecanlıyım.büyüyor.onları izlemek büyürken hiç bir anıyı kaçırmamak ne önemli anneler için..az önce oğluma yarın karne alacaksın heyecanlı mısın diyorum anne çok uykum var uyuyacağım diyor...
neyse pastan heö pratik hem nefis.en kısa zamanda denemek isterim çocuklarıma.ellerine sağlık canım....

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık.. hem pratik hem ne kadar güzel bir sunum...
ilk karne haberlerinizi merakla bekliyoruz..
sevgilerimle..

Melek* dedi ki...

ooo canım çok güzel gözüküyor yaa ellereine sağlık umarım kızının karnesi güzeldir:)) bende çok heyecanlanırdım heralde bu sene anaokuluna vericem 5 yaşına girecek diye. ben şimdiden heyecanlıyım:))

Unknown dedi ki...

Canım e-okul kapalı maalesef.Heycanı
nı çok iyi anlıyorum inşallah harika
bir karne gelir.Pastaya gelince süper
ellerine sağlık canım öpüyorum...

kubra zeynep kara dedi ki...

harika olmuş,
labneyle ne güzel tarifler aldım bu arada:)))

zehra dedi ki...

ooo masallah ellerınıze saglık cok guzel gorunuyor hemde bu kadar az malzeme ıle :)
bu arada ılk karne nasıl heyecanlıdır sımdı o ay canım kıyamam ben ona

SOFRAM dedi ki...

Güzel kızının daha nice güzel günlerini, başarılarını görürsün inşallah canım.Tabii bu ilk heyecan başka...
Canım pasta da mükemmel olmuş,nefis olduğu belli zaten, ellerine sağlık güzelim, afiyet şeker olsun.
Sevgilerimle öpüyorum ...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

acil durum pastası,ne kadar güzel olmuş:)
ellerine sağlık canım..

İlk karne heycanı,ne kadar da güzel heyecanlar bunlar:)
Rabbim hayırlı evlat etsin minik kuzuyu.Nice başarılı karneler getirsin inşallah..

tugbatugba dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun umarım beklediginiz gibi bir karne olur.. için de rahat eder:)

Allahhhhhh soguk soguk ahh olsada yisek ellerine saglık..

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım inşallah kızının karnesi pekiyilerle doludur. Başarılar dilerim kendisine. Bu arada mini pastada hem çok pratik hemde çok şık olmuş ellerine sağlık.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

günaydin disalcim,

nasilsin canim, insaALLAH iyisindir...

bu minipasta ne tatli cok nefis görünüyor canim,

ellerine saglik hoscakal

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim cok harika gorunuyorr ve cok pratik..
inanilmaz bir duygudur herhalde yavrunun basarisina tanik olmak...
hayirli cumalar canim

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım hayırlı olsun,eminim harika bir karne gelecek.pasta şahane görünüyor.deneyeceğm mutlaka.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harikasın disalciğim
harika..
tıpkı bana bıraktığın güzel yorumun gibi
teşekkür ederim canım.

yildiz dedi ki...

3 okul degistirdikten sonra iyi bir karneye bu pasta az bence.
Ben olsam baska seyler de isterdim.
Hem sehir,hem okul,hem arkadas hem de ev degistirdikten sonra cocugu
hazir kekle kandirmayalim!!!!

Yine de iyi fikir,elcegizlerine saglik
Disal´cigim..Hayirli cumalar diliyorum.

yesildomates dedi ki...

benim minik asyam büyümüşte karnelerde alırmış..
inanamıyorum zamanın bukadar giçtiğini..
onu şimdiden tebrik ederim..hatta ararım ve güzel sesinide duymuş olurum..
arkadaşım herhelde biz yaşlanmaya başladık.:))
pastada pek pratik olmuş..
marfetli disal yine döktürmüş.
ellerine sağlık kankim..
öpüyom..
iyi tatiller...

Banu dedi ki...

Minik kizina minik pasta.. Benim buyuk kizimda bu sene 1. sinifi bitiriyor.Bende diyordum bizim eski tatil, karne heyecanlarimiz nasildi...Simdi herseyin anlami yavas yavas yitiyormu ne?? Ama Turkiyede de oyleymis demek..Pastanin krema fikri cok hos olmus, burada labne peynirinin karsiligini tam bulamadigim icin mascarpon peyniri almistim.Bu sekilde guzel olacak sanirim.
Hoscakal..

yemekoloji dedi ki...

canım gelmeyeli neler yapmışsın böyle ellerine sağlık fotoğraflar yemekler harika tekrar emeğine sağlık canım

lezzetyolculugu dedi ki...

hem pratik hem şık karneye yakışır bir pasta olmuş ellerinize sağlık....
Karnede bütün notlar pekiyi nede olsa yavrucak niye heyecanlansın ki :))

Yaren dedi ki...

Disalcim missss yine misssler gibi lezzetler yapmisin canim.Harika görünüyor.Köy yufkasi böregide cok harika görünüyor.Ellerine saglik canim benim.Bu aralar sizleri fazlaca ziyaret edemiyorum bebekten dolayi sayfariniza gelince ne kadar cok özledigimi daha iyi anliyorum.Güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor..ilk karneniz hayırlu olsun içi yıldızlarla dolsun.
sevgiler

zeytintanesi dedi ki...

of of, süper ya, Nasılda canım istedi şimdi. Mükemmel bir görünüm canım. Ellerine sağlık canım.

zarpandit dedi ki...

mini pastadan mini bir lokma istiyorum :D

zarpandit dedi ki...

mini pastadan mini bir lokma istiyorum :D

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Tamn karne heyecanına yakışır bir pasta olmuş şahanee ellerine sağlık canım..sevgiler

Özlem dedi ki...

Harikanın harikası, ne güzel bir tatlı olmuş,
ellerine sağlık,
sevgilerimle

lalelimutfaklar dedi ki...

arkadasim ziyaretinicin tesekkur ederim. pasta ve borek harika gorunuyor ellerine saglik selamlar

keskinli dedi ki...

canim herseyin ilki bir baska heycanli oluyor vede zaman o kadar cabuk geciyorki sanki ilk karnelerini dün getirmis gibi benim oglanlar ama simdi 6.sinifta rabbim hayirli evlat eylesin cümle cocuklarimizi insallah iyidir senin prensesin karneside ...

kekinde tam bir acil pasta yani
tam benlik seker düsünce yap ye hemen
ellerine saglik sevgiler iyi haftalar topragam

Gönül dedi ki...

hayatım sorma yaa bende merak ediyorum kamerada nasıl çıktım ..eheheh mutfağı ne hale getirdim:))) bulaşıkları makinaya nasıl teptim falan filan artık gülmekten ölürüm izlerken.....dualarını ve smslerini bekliyorum tatlım...şimdiden teşekkürlerr.....şimdi pastandan istiyorum bir dilim:))) hade bakalım kesss taduna varalum:))) öpüyorum sevgilerimle

Sevde dedi ki...

Bende acaba heycanlancammı cocuğumun karnesinde :)
Bu arada pasta enfesss ellerin dert görmesin arkadaşım...
Öpüyorum kocaman

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mini pastan pek lezzetli ve sevimli görünüyor,ellerine sağlık.
Benim kızımında sık sık tatlı krizleri tutar, o zamanlar için yapılacak pratik bir tarif.
Karneyi almışsınızdır,eminim notlar güzel gelmiştir.
Asya'yı öpüp,başarılarının devamını diliyorum.
e-okula son hafta bizde bir türlü giremedik.
e-okul en lazım olduğu zamanlarda işe yaramadı.

Melek* dedi ki...

Disalcim içimden blogunu incelemek geldi foto makinende güzel çektiği için çok güzel gözüküyor yemekler tabi yapana bak dimi:) önceki yazılar önceki yazılar derken taşınmalarına varana kadar inceledim:))) neyse arkadaşım hayırlı akşamlar..
sevgilerimle

cilek dedi ki...

Sevgili Disal,
Meraklı Minik Temmuz sayısında senden destek aldım.
Kaynakca olarak da yazdım blog adresini.
Haberi olsun istedim.
Sevgilerimle.

TAZE NANE dedi ki...

Şimdi ilk karne heyecanı yaşıyordur.
Ne güzel.
Sevgiler canım.
Pastada harika görünüyor.
Sevgiler.

özgülün tarifleri dedi ki...

Disal'cigim prensesini kutlarim canim hic uzme kendini benim kizimda ilk okulda babasinin isleri dolayisiyla o kadar cok okul degistirdiki anlatamam ama sonunda yuksek gida muhendisi oldu simdi yabanci bir kurulusta sorumlu mudur.Evladin insallah en iyi yerlere gelir.
pastan cok nefis olmus canim ellerine saglik sizlere afiyet olsun.
sevgilerimi biraktim.

Disalce dedi ki...

sevgili çilek...

çok memnun oldum..teşekkür ederim...

merakla bekleyeceğim....

sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

kizin annesine cektiyse kesin calsikandir ve iyi bir karne getirecektir hic süphen olmasin.
pastan harika olmus ellerine saglik

Fatma Dinç dedi ki...

canım harika olmuş pastan ellerine sağlık:)evlatların karne heyecanı başka olur bilirim allah uzun ömürler versin bizlere o heyecanı hep yaşatsınlar:)sevgiler

Narince dedi ki...

İlk karneniz hayırlı olsun. Sevinciniz, heyecanınız eksilmesin hiç. Güzel pasta da yiyen küçüklere yarasın.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım.Çok güzel duruyor.Karneniz hayırlı olsun.başarılar hep kızınızla olsun.

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm nefis görünüyor nefis ellerine sağlık

Saliha dedi ki...

karnelerimiz ıns pekılerle doludur..ellerıne saglık ben artık labnelı kremaları daha cok sevıyorum hafıf gelıyor bana:)

adasıma sevgılerımle:D:D:D

muko dedi ki...

ilk karne heycanı yaşandı bitti bile eminim çok güzeldir karnesi.

bizden beterleri varmış diye sevinsem mi üzülsem mi bilemedim:S
malum benim ufaklık bir yıl içinde üç öğretmen değişti siz üç okul...

gelelimm pastaya harika görünüyor bir okadar da kolay eline sağlık canım sevgiler...

Tijen dedi ki...

Güzel haberlerde buluşmak üzere diyorum Disal hatun. Eh galiba yakında Burhaniye buluşmamızı gerçekleştirebiliriz. Diğer komşumuz (Karadeniz Sofrası) gidip gelsin, hepimize uyan bir zamanda buluşalım.

Banu dedi ki...

Merhabalar Saliha,
eger cevaplamak istersen seni sobeledim..
Hoscakal..

ehlikeyf dedi ki...

merhabalar sevgili disal,karneler alınalı epey oldu eminim hepsi pekiyi olan bir karnedir.pastan ne kadar pratik ellerine sağlık diyorum,sevgilerimle iyi geceler diliyorum:)

Gönül dedi ki...

hayatım sen bendeki heyecanı ve merakı bi gör...bir hafta boyunca kendimi izlicem :))) ne yap et izle boşver misafirlerede izlet:))) dualarını ve smslerini eksik etme...hazır misafir gelmiş onlarad attırıver:))) çok öpüyorum şimdiden teşekkürler..sevgilerimle

zeytin dedi ki...

merhaba ben evin hanımı bana yokluğumda msj bıraktığın için teşekkür ederim. artık bir internetimiz yok bu nedenle bloğumu güncelleyemiyorum. şu an tatildeyiz ikanım olunca hemen senin merakını gidereyim dedim gerçi msjlarıma ara sıra komşumdan bakıyorum ama cevaplayacak jadar uzun kalamıyorum ilgin için tşkkr ederim. başarılarını dilerim . seni takibe devam. iyi günler

Ayse Pamuk dedi ki...

İnşallah bende o günleri görürüm:)
pasta nefis ellerine sağlık

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, hayirli olsun karneniz, insallah okul bitirme ve güzel mezuniyetlerin de karnesini kutlarsiniz, kek de süper olmus, sevgiler...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

çok pratik ve nefis bir pasta olmuş.görünümüne bayıldım.çok hoş.ellerine sağlık canım.
Hayırlı kandiller.Rabbim tekrarına erdirsin İnşallah.

ehlikeyf dedi ki...

hayırlı kandiller:))

SOFRAM dedi ki...

Disal'ciğim kandilin mübarek olsun, tüm sevdiklerinle birlikte senesine de ermeyi nasip eder inşallah yüce allahım...
Sevgilerimle öpüyorum canım.

hilalinmutfagi dedi ki...

SEMANIN KAPILARININ SONUNA KADAR ACILIP RAHMETIN SAGANAK SAGANAK YADIGI BOYLE BIR GECEDE DUSEN DAMLALARIN SENI SIRILSIKLAM ETMESI DILEGIYLE KANDILIN MUBAREK OLSUN.

Aysultan... dedi ki...

Hayırlı kandiller canım:)

TAZE NANE dedi ki...

GUNESIN GUZEL YUZU YUREGINE DOKUNSUN,
KABUSLAR SENDEN UZAKTA, MELEKLER BAS UCUNDA DURSUN.
GUNES OYLE GECEYE DOGSUN KI, DUALARIN KABUL, KANDILIN MUBAREK OLSUN.

SeyyAh dedi ki...

Rabbimden tüm inananların mübarek üç aylarını ve ilk kandilimizi hayrlara vesile etmesinin diliyor, size ve ailenize daha nice kutlu günlere birlikte ulaşmanızı diliyoruz.

Adsız dedi ki...

Merhaba ,
Hayırlı kandiller disal'ciğim.
Kızının karnesi mutlaka çok güzeldir. Tebrikler.
Pastan çok şık olmuş. Ellerine sağlık.
guldenelkan.blogcu.com

rümeysaninrüyasi dedi ki...

Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, dualarınız kabul olsun, kandiliniz kutlu olsun.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlı disalim,
hayırlı kandiller dilerim canım
çoook öptümmmm

mutfaktakizaman dedi ki...

kandilin mubarek olsun canim boylesine hayirli birgunde yapacagin dualarin ve niyazlarin kabul olmasi dilegiylee..
sevgilerr

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

canim regaip kandilini ve uc aylarini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Bu hayirli gecede tum dualarimizi Rabbim kabul eder insallah.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Çok pratik ve kolay bir pasta Ellerine Sağlık..

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

selam,bayıldım pastana,ellerine sağlık,görüşmek dileğiyle (burhaniye buluşmasında)

birsence dedi ki...

becerikli disalim benim dergideki sebzeli sucuk tarifine bayıldım..ellerin dert görmesin...tebrik ederim seni şekerim...

Baharcicegi dedi ki...

nerdesinn bir ses ver arkadasim,yoksa Ankaraya alienin yaninami gittin tatile

Adsız dedi ki...

bloğunuzu çok beğeniyorum... Sitenizden tarifler denedim çok beğendim....

sevgiler...

peynir hösmelimi dedi ki...

harika bir lezzet ellerine saglik.
Sevgilerle.

gelincik dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM İZNİNLE SENİ ARKADAŞ LİSTEME EKLEDİM HABER VERMEK İSTEDİM SEVGİLER HER ŞEY ÇO GÜZEL

gurbetdeyazmak dedi ki...

Çok güzel bir pasta tarifi vermişsiniz. Bugün torunumun doğum günü. Bu tarifi kızıma vereceğim. Teşekkürler.

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

Disalciğim nasılsın görüşmeyeli.krem şantiye labne karıştırmak ne güzel fikir..ellerine sağlık canım.Ben biraz sıcaklardan dolayı bunalıyorum bişey yaptığım yok öyle.Yani bloğa yazacak kadra değil demek istiyorum:))gerçi sende epeydir bişey eklemeişsin.öptüm canım.
sebilay.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Pratik ama tatlı görüntü olmuş tadı gibi:)
ufaklığında karnesini geç olsada tebrik ederim:)

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

MERHABA MİRAÇ KANDİLİNİ KUTLAR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM

Aysultan... dedi ki...

Hayırlı kandiller canım:)

muko dedi ki...

disalcim nerelerdesin sen ya merak ettimben iyice uzun zmndır güncellemedin blogunu?
inş her şey yolundadır...

tugbatugba dedi ki...

CANIM NERELERDESİN HAYIRLI CUMALAR

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, tatile cikanlar hala dönmedimi ya biz burda yanliz kaldik. Insallah tatilin güzel gecer ve hayirlisi ile dönersin disalcigim, sevgiler....

iremlemekanlar dedi ki...

Pastan nefis gözüküyor ellerine sağlık disalcım Kimin elinden çıkmış acabaaa :) marifetler o biçim derler ya sizdede öyle .Siz tatildesiniz sanarım iyi tatiller :)) yeni tarifleri bekliyorum ....

Halenze dedi ki...

Okul bizim neyimiz kız pastanı yap ye büyüt basenleri:) Akdeniz karadeniz ege marmara gez dur:) karneyi öbür tarafta vericekler elimize zaten:)

Sayfaları geziyorum bugün artık dönmek sitiyorum aranıza çok özledim. ama bu pastalar bana gene 33 kilo aldırırsa sorarım size:) öpiom :)

birsence dedi ki...

yeni tarif isteriz yeni tarif isteriz yeni tarif isterizzzzzzzzz:)))
nerelerdesin kuzum...

pelince dedi ki...

Canım özlettin kendini...

Ellerine sağlık,nice güzel karneleri olsun inşallah..

Sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

Disal süper olmuş bu ellerine sağlık canım.

umut dedi ki...

sevgili disal

pasta fikrin cok orjinal geldi. bende iki tane kekle (yan yana koyarak yani uzun bir baton pasta elde ettim) denedim. krema ve süslemesini biraz farkli yaptim. cok hos oldu, misafirlerimiz cok begendi!

tarifin icin tesekkürler!

sevgiyle

ehlikeyf dedi ki...

hayırlı ramazanlar diliyorum,sevgi ve selamlarımla

hunerlieller dedi ki...

selam.nerelerdesin arkadaşım merak ettim.umarım iyisindir.hayırlı ramazanlar dilerim.

iremlemekanlar dedi ki...

Hayırlı ramazanlar ellerinize sağlık nefiss olmuş herzaman ki gibi sevgilerimle ...

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Papatya Grubu Yemek Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Ben oraların özlemini çekerken sen buralara mı geldin yoksa?

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,

Uzun süredir güncelleme yapmayınca merak ettim umarım iyisindir...


sevgiler...

hilalinmutfagi dedi ki...

Arkadaslar blog hirsizlarina dikkat edin,malum bu ara bir hirsiz dadamnis bloglarimiza,ne var ne yok alip goturuyor,buna bir care blogumda goreceksiniz linki herkesten rica ediyorum elinden geleni yapsin bugun bize yarin size bu sahsi siddetle kiniyorum.Boyle durumlarda hep beraber olmaliyiz birbirimize destek cikmaliyiz.Belkide sizinde vardir bir fotografiniz.Emege saygi lutfen.Ne kadar cok kisiye ulasirsa okadar iyi olur,blogunuzdaki butun arkadaslara yollayin bu yaziyi.Saygilarimla
Bu yazi otomatik olarak gonderiliyor

cahide dedi ki...

Disal'im desene aynı dert sendede var.Benim ikizler bu yıl 8.sınıfa gidecek ve altıncı okulları olacak.Ama çocuk iyiyse pek etkilemiyor üzülmeye değmez canım.Bu arada pastan gel beni ye diyor öptüm seni allaha emanet ol...

MUTFAKISTAN dedi ki...

IYI BAYRAMLAR CANIM
NERELERDESIN IYIMISIN MERAK ETTIM
SEVGILER

Adsız dedi ki...

Bayramin mübarek olsun canim. Sevgiler.

ceyt dedi ki...

disalim canım nasılsın nerelerdesin.umarım her şey yolundadır.
kocaman öpüyorum.sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

yesildomateste yorumunu görünce hemen atladim senin bloga nerelerdesin canim ya yeter tatil modundan cok artik
hadi gari bekliyik

gülşah dedi ki...

bu hangi marka kek acaba,bu tarz veya başkabir örnek verebilirmisiniz?

Disalce dedi ki...

gülşahcım kusura bakma mesajını yeni okudum..cevapta biraz geciktim sanırım....özür dilerim canım...bu kek büyük ihtimalle ülker dankek baton kek olabilir...üzerinden zaman geçince hatırlayamıyorum..ama bu tarz keklerde çok önemli değil ne marka olduğu...ülkerde olsa etide olsa güzel oluyor....hatta bim marka casey bile fena değil yani....
sevgiler canım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak