30 Kasım 2010 Salı

MİM CEVAPLARI


uzuuun zaman oldu mim cevaplamayalı.....bi ara çok fazla vardı mimleme,şişleme:))çok sıkılmıştım o zamanlar.....
tabi bazen eski günlere gidip ne yazmışım diye okuyunca hoşta oluyor.....

her zaman değil ama ara sıra mimde eğlenceli olabiliyor....

sevgili arkadaşım lezzete dair ne varsa yeşim beni mimlemiş...bende dilim döndüğünce biraz gerçek biraz şaka yanıtlamaya çalıştım.......arkadaşıma teşekkür ediyorum...



1.En sevdiginiz kelime?

hazırım (çıkabiliriz:))))...bu biraz cümle mi oldu ne:))


2.Nefret ettiginiz kelime?
kalk(sabah oldu)...:))))


3.Sizi ne heyecanlandırır?
doktora gitmeyi düşünmek(korku babında heyecanlandırır)


4.Heyecaninizi ne öldürür?
heyecanlandığım olayın iyi veya kötü sonuçlanması



5. En sevdiginiz ses?
şiddetli yağmurun toprağa vurduğu ses


6.Nefret ettiğiniz sesler?
kara tahtaya tırnak değmesi sesi:)))..içiniz tuhaf olanlar var dimi:))
diş doktorunda sıra beklerken içerden cızzzz dızzzz fışş sesleri....:))
gece uyumaya çalışırken musluk damlaması...
yine uyumaya çalışırken saatin tik taklarına takılıp kalmak:))


7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
ana sınıfı öğretmeni...(düşünsenize hiç büyümeyen her yıl 6 yaşlarında çocuklar)


8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
karşımdakini anlayabilme,onun sıkıntısını hissedebilme yeteneği isterdim....


9.Kendiniz olmasaydiniz kim olmak isterdiniz?
başkasıda olsa içine ben girdikten sonra ne farkeder..yine ben yine ben....


10.Nerede yasamak isterdiniz?
sakin,yeşillik içinde,denizi olan ....aaaa ..şimdiki oturduğum yer:)))))


11.En önemli kusurunuz nedir?
her duyduğum olaya ani tepki verip kendi kendimi yemem


12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
gezmeyi hiç sevmem..ev kuşuyum..bu benim, bana keyif veren ,kötü bir huyumdur:)))


13.Kahramaniniz kim?
.................................


14.En cok kullandiginiz kötü kelime?
aaaahhhhh...delirtmeyin beni....:))))
saçma sapan konuşma.....
sinir oluyorum.....
manyadın galiba....:)


15.Su anki ruh haliniz?
normal....sakin....ne yemek yapsamlı bir hal işte:)))))


16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
inşallah..hayırlısı olsun......bakalım....


17.Mutluluk rüyanız nedir?
şimdilik içerdeki bi kamyon ütüyü yapmak:)))


18.Sizce mutsuzlugun tanımi?
Çaresizlik(bu güzel bu dursun)


19.Nasıl ölmek isterdiniz?
hayırlı bir şekilde....


20.Öldügünüz zaman cennete giderseniz Allah`ın size ne söylemesini istersiniz?
Allah'ın bişey diyeceği huzura kadar çıkıyorumda daha ne söylemesini isteyebilirim ki:)inş.

19 yorum:

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

oy oy oy ne tatlı olmuş gazel maşallah:)koklaya koklaya öperim onu:)
bi solukta okudum süpersin canım ya:)kocaman öptüm sizi

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canımın içi,
Senin bu esprili yazılarını okumak için sık sık mimlenmen için dua edeceğim :)
Bütün sorulara harika cevaplar vermişsin.
"kalk sabah oldu" cevabına bayıldım.
Biliyor musun, bende ev kuşuyum, evde vakit geçirmeyi çok severim.
Bu arada;
Mim için kullandığın çiçek : ) resmi benim mim için kullandığım çiçek resminden çok daha güzel : )
Allah bağışlasın, nazarlardan korusun.

Adsız dedi ki...

canım benim ya.41 kere MAŞALLAH.ne kadar tatlı.keşke resmini koymasan.ne biliyim o kadar insan gelip geçiyor ki bu blogdan.iyi niyetli olmayan nazar edenler olabilir.Allah korusun..çok korkarım.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

allah nazarlardan saklasın canım sıhhatle büyü inşallah, 41 kere maşallah

Limon çiçekleri dedi ki...

Harika cici cevaplar,tebessümle okudum canım.

Unknown dedi ki...

Maşaallah Gazel büyümüş bile Allah nazardan saklasın Disal ciğim çok tatlı bir çocuk mıncırasım geldi:)
mim cavapların çok hoş:D
ben en çok
"şimdilik içerdeki bi kamyon ütüyü yapmak:)))"
bu cümle ilgilendirdi benim de içerde bir kamyon ütü var yapılacak ve yardımcım memleketine gitti aniden kalakaldım:((
neyse canım sevgiler

Safiye dedi ki...

çok tatlı bir kızın var maşallah. Mavi de pek yakışmış..

Safiye dedi ki...

balıkesirde okumuş biri olarak en kadar güzel bir yerde( burhaniye) yaşadığınızı hatırlatmak istedim :) oraya geldim:))

Disalce dedi ki...

slm balparecim...yaa beni blogdan takip eden dostlarım var ve görmek istiyorlar..mecburen yüklüyorum..güpgüzel sözlerin için teşekkürler canımm....:=)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

seni tanimak güzel :) paylasimin icin tesekkürler canim.. sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

espirili, ince dokunuşlu harika cevaplar kutlarım :))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

SEVGİLİ Disal bebeği büyütmüşsünüz maşalahı var çok şirin ALLAH bağışlasın iyi günlerini görmeyi nasip etsin canım

made in funda dedi ki...

cevapların çok keyifliydi.ben de tam bir ev kuşuyumdur ve hiççç dışarı çıkmayı sevmem...ana sınıfı ve sabah uyanmak konusunda da.ve bir de sesler.e daha ne kaldı di mi!!!

Baharcicegi dedi ki...

yerim ben bu cikolotayi yerim cok seker masallah
nefret etigin seslerden aynen bende nefret ediyorum evi bende cok severim nereye gidersem gideyim evime gelince öyle bir rahatlarimki
öpüldünüz sekercik

yildiz dedi ki...

Disalcigim,iyi ki yakinlarinda degiliz;yoksa bu minigi yemek icin
ailecek sizdeydik
masallah masallahhhh

saniyesultan dedi ki...

epeyi zaman olmuş sizle yorumlaşmayalı.....ara vermiştiniz sanırım....hoşdöndünüz...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Masallah gazel pek tatli pek seker olmus,yer onu ablasi yer isirir:)) Disalcim çok sekerce cevap vermissin bayildim hep gülümsedim:))koskoca sevgiler.

mandalincikmazi dedi ki...

Maşallah
Gazel büyümüş çok tatlı olmuş ..
Rabbim nazarlardan korusun.........

Adsız dedi ki...

41 kere maaşallah.Allah bağışlasın çoookk tatlı maaşallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak