10 Haziran 2011 Cuma

ÇİKOLATALI TOST



merhabalar....

sabah sabah kahvaltılık bişeyler eklemek istedim....belki aranızda kahvaltı yapmayanlar vardır.....

benim mesaim sabah 6.45 başlar......kızım okul kıyafetlerini giyer ,saçları yapılır benim tarafımdan....

eşimde hazırlanır....bende on onbeş dk . da kahvaltıyı hazırlarım...saat 7.15 de kahvaltıya oturulur......bu kadar iş yarım saatte olmak zorunda olduğu için kahvaltıya pratik ama lezzetli yiyecekler hazırlamam gerekir......

eskiden bi blogda çikolatalı ve muzlu tost görmüştüm....ne zamandır denemek istiyordum..şimdi bloğun adresini hatırlamıyorum ama başka bir tarifte muzuda denemiştim ama muz kendini çok bırakıyor.bende muzsuz yaptım bu sefer..ben çok sevdim tadını..çikolatayı zaten çok severek yeriz sofrada.....

tost ekmeği çıtır çıtır oluyor...içindeki çikolata hafif eriyip tosta geçiyor iyice.....ama yemesi zevkli..en azından bi tane tostta deneyip sevip sevmeyeceğinize bakabilirsiniz.......

yapılışı.....

  1. tost ekmeğine chokellayı sürüyoruz... tost makinasında dışı istediğiniz kıtırlığa ulaşana kadar bekletiyoruz.....
bu kadar işte....afiyet olsun......:)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayirli cumalar canim sevgiler öptüm

MєvLa'чa Has oLmaчaη göηüL , LєчLa'чa Paspas oLur.Öηcє MєvLa İçiη SєcDєLєrє gömüL..Soηra Şad oLacaкτır İηaη , Aşk iLє göηüL.!

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

ellerinize sağlık....kahvaltı sevmeyenleri bile dize getirecek bir tost ellerinize sağlık...

mutfagabuyrun dedi ki...

hem kolay hemde lezzetli bir tarif olmuş canım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

mutfagabuyrun dedi ki...

hem kolay hemde lezzetli bir tarif olmuş canım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

kalpkurabiye dedi ki...

benim günüm sabah namazında başlıyor:)
ama 6:45 e kadar uyuyorum namazdan sonra:)
benzer şeyler
bizdede baba ve kardeş işe gidiyor kahvaltı yapıp sonra ev işleri çorap söküğü misalii:))
ellerine sağlık canım..
hayırlı cumalar dilerimm..

zeymurancafe dedi ki...

ne güzel pratık lezzetler hazırlıyorsun,ellerıne sağlık canım

Gönülünce dedi ki...

Kolay ve harika bir lezzet olmuş tostlar...Ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

aymuca:) dedi ki...

vallahi iştahım açıldı.bide kilo almak olmasa.bende sabah kahvaltılarında ekstra şeyler yapmaya baylırım.bunu da listeme aldım bile:)İyi akşamlar

CANBOGAZDAN dedi ki...

ellerine saglik canim bir bardak sutle super olur bu denemeli...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

HİÇ DENEMEDİM BİR HAFTA SONUNU KAHVALTIMIZI DA BU TARİFLE ŞENLENDİRİRİZ İNŞALLAH HEM KOLAY HEM LEZZETLİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER:)

yildiz dedi ki...

Okullar kapaniyor artik,sabahlari
telasiniz olmaz.O telasin nasil birsey oldugunu anneler bilirler.
Son yayinladiklarinin hepsi birbirinden harika,ellerine saglik
Disalcigim,sevgiyle ve dostca kalin

zeymurancafe dedi ki...

canım bir şey dıkkatımı çekıyor soldakı saç tasarım linkleri.senın bloguna ılk geldıgımde o güzel tarıflere baktıktan sonra o lınklere de baktım pek becerıklı değilim aslında saç yapma orme konusnda ama mereklıyımda malum senınkı gıbı 'Allah ömürlü hayırlı etsin'benımde bir kızım var saç modelerı ogrenıp kızımın saçlarını yapmayı çok isterım pekı sen bu konuda nasılsın lınkler faydalı oluyor mu resımde gordu yandan bır orgü atmışsın fıstıgın saçlarına

Disalce dedi ki...

evet zeymurancım.ben o sitelerden çok yararlandım......kızımın saçları çok uzundu....bende hergün okula gönderirken değişik modeller yapıyordum..ben yaptıkça herkes beğeniyordu.herkes beğendikçe ben daha değişik yapmaya çalışıyordum:)))))))sabah sabah çok uğraştım kızımın saçlarıyla...bu yaz kestirdim ama çok yıpranmıştı..belindeydi saçları artık kısa.....ama yinede model yapıyorum arada bi...ve bu sitelerin çok yardımı oluyor bana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak