20 Kasım 2012 Salı

ETİMEKLİ PROFİTEROL

yalancı profiterol

taşınmaya günler kala belki de son tarifimi ekliyorum....

bir süre internetim olmayabilir....internetsiz bir hayat nasıl oluyormuş bakalım....öyle alışığız ki internete....maillere bakmaya,sosyal paylaşımda dolaşmaya,bloğa tarif eklemeye,arkadaş tariflerini gezmeye.....

en sıradan bir tarife bile internetten bakar olduğum bir hale geldim.....şimdi afallayıp kalacağım herhalde...:))

en kısa sürede bağlanır inşallah.....

eskiden çok yaptığım bir tarifti.....tadı nefiss,basitt.........eklemiştim bloğa ama yine yapınca hatırlatmak istedim.....belki yarına misafiri geleceklere fikir olur.......


etimekli pasta


annem geldi yanıma bu arada.....taşınacağım için yardım etmeye geldi sağolsun.....annecim çocuklarla ilgilenirken bende evle ilgileniyorum.......annemin en sevdiği pastadır bu...onun için yapmıştım.....

annecimde benim en sevdiğim yemekleri yapıyor...o nefis yemekleride ekleyeceğim.....şimdilik benim pastamı yazayım...tatlı yiyelim ,yeni postu ekleyene kadar tatlı bekleyelim......:))

yalancı profiterol-etimekli pasta


malzemeler............
  • 1 kg.süt
  • 1 bardak şeker
  • 1 bardak un
  • 1 paket krem şanti
  • 1 bardaktan biraz az süt kremşanti için
  • 1 paket tuzsuz etimek
  • 1 paket hazır çikolatalı sos
YAPILIŞ............

  1. Süt,un ve şekeri sürekli karıştırarak pişirin......
  2. Krem şantiyi sütle çırpın,ve muhallebiye ekleyerek iyice çırpın.
  3. Etimekleri  parçalara ayırarak, çırptığınız karışıma ekleyin ve ıslattığınız borcama veya kaselere boşaltın.
  4. Hazır çikolatalı sosu paketin üzerindeki tariften daha az miktarda sütle hazırlayın. karışımın üzerine yaydıktan sonra dilediginiz gibi süsleyin.
not......
  1. ben etimekleri kırdıktan sonra bazen taneli herhangi bir reçeli çok az sulandırıp taneleri ile beraber etimeklere karıştırıyorum....aradan taneler hoş geliyor....
  2. pastanızı en az yarım gün önceden yapmalısınız ....etimeklerin yumuşaması için..
  3. daha önce yaptığımda kremanın çok geldiğini düşünmüşüm ama krema tam geliyor onuda söylim..:)


12 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Öncelikle hayırlı taşınmalar olsun canım. Sonrasında da harika ve bir o kadar da pratik tatlın için teşekkürler..

Lezzet sarayı dedi ki...

nefis bir tatlı bu ellerine sağlık.çok güzel olmuş...taşınma işlerindeyse kolay gelsin diyorummm

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

İşin kolay gelsin cnm, annen de yanında senin sırtın yere gelmez anali kuzu kinali kuzu. İnternet'e ben de en basit tarife bilem bakıyorum,hatta tel düşmüyor elinden bu yüzden  görüntü süper hele o yandan bakış tıpkı yandan çarklı eline sağlık canimmm.
Seni özliycez anacim

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık canım,pasta nefis görünüyor.En sevdiğim lezzetlerden bir tanesi.
Hayırlısıyla taşınır ve güzel günlerde oturursun yeni yuvanda inşallah.Rabbim yardımcın olsun...


sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

canım yeni evinde sağlıcakla otur taşınmak çook zor ben 12 günlük bebekle hemde şehirler arası taşınmak zorunda kaldım ama çok şükür annemin yakınına:))
pratik profiterol de denilebilir ben hiç yapmamıştım ama:)
sevgiler..

*mehtap dedi ki...

kolay gelsin taşınma işleri.Pastanı beğendim eline sağlık.

Unknown dedi ki...

ben bu şekilde kuplarda yapıyorum
hemen hemen aynı oluyor tarif
pratik ve çok leziz
eline emeğine sağlık arkadaşım
afiyet bal olsun
sevgiler

Unknown dedi ki...

ben bu şekilde kuplarda yapıyorum
hemen hemen aynı oluyor tarif
pratik ve çok leziz
eline emeğine sağlık arkadaşım
afiyet bal olsun
sevgiler

Melike - Habibe dedi ki...

salihacımmm profiterolün çok güzel keşke olsada yeseydim :) ellerine sağlık ev taşımada da Allah kolaylık versin su gibi gitsin işlerin hemencecik taşın yerleş çabucakta dön sahalara kolaylıklar canımmm :)

LeylaK dedi ki...

Kolay profiterol :) Ellerine sağlık Disal.

birincisin dedi ki...

Çok güzel bir tatlı ben kuplara da yapıyorum.Ellerine sağlık.Taşınma işlerinizde Allah kolaylıklar versin,yeni eviniz hayırlı uğurlu olsun:)

Adsız dedi ki...

profiterol aşığı olan benn bunu bol bol yaparım heralde :)
izninle çalıyorum tarifi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak