7 Haziran 2011 Salı

YOĞURTLU SEMİZ OTU SALATASI


hadi salatalardan gidelim biraz...hem kolay olsun hemde lezzetli.....

küçükken böyle salatalardan ,yemeklerden hoşlanmazdım....annem ne güzel işte yeyin derdi...kıymetini yeni anladım taze sebzelerin ,otların.......bende şimdi kendi kızıma diyorum..yesene ne kadar faydalı diye....ama sevmiyor işte......

bütün otları seviyorum ama özellikle semiz otunu ayrı gayrı seviyorum....içindeki ekşi aromaya bayılıyorum..yemeğini sık sık yapıyorum zaten nefis oluyor bana göre.....yoğurtlu halinide çok sevdim.......yine arşive postalamak için ekliyorum tarifimi.....

ölçüsüz bi şekilde yazıyorum.....

malzemler....
  • bir demet semiz otu
  • yeterince yoğurt
  • süslemek için zeytinyağı ve nane
yapılışı....
  1. semiz otları temizlenir ve iyice yıkanır.....(sirkeli suda biraz bekletmek iyi olur)
  2. doğranır ve yoğurtla karıştırılır......tuz eklenir....
  3. üzeri nane ve zeytinyağı gezdirerek süslenir.....

4 yorum:

Hansa dedi ki...

canım benim, bende cumartesi bu salatadan yaptım ....yayınlıycam var arşivde resim...eline sağlık öyle çok severimki çokda güzel fotolamışsın....
sevgilerimle

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine sağlık canım .bende sizin gibi bayılıyorum semiz otuna bugün arkadaşımda yapmıştı yoğurtsuz salataydı nefisti
ellerine sağlık sevgiler:)

kalpkurabiye dedi ki...

kıyır kıyır ekşi ekşi:)
bayılırımm ayılıp bidaa bayılırım:)
ellerine sağlık canım:)

ab-ı hayat dedi ki...

Sevdiğim salatalardan bir tanesi,yemeği de çok güzel oluyor.
Ellerine sağlık canım,sunum ve süsleme çok hoş...


sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak