4 Haziran 2012 Pazartesi

ROYAL İÇİNG KREMASI YAPILIŞI


royal içing hep merak ettiğim bir kremaydı.....sanki onunla çalışması daha kolay gibiydi..aslında kolayda ama sıkma aparatlarına ihtiyaç var....yağlı kağıdı huni falan yaptım ama cık olmadı....dağıldı ,başka yerden krema fırttı..derken beceremedim..:))

birde bu krema ile çalışırken ortamın sıcak olması şekillerin kuruma süresini geciktiriyor..ben dolaba koyarak yaptım.....

büzdolabı poşetlerine doldurdum..ucunu minicik kestim..o şekilde sıkarak kullandım......

royal içing mazlemeleri.........
  • 1 adet yumurta beyazı
  • 2,3 damla  limon damalsı
  • 1 pakete yakın pudra şekeri(kıvamını kendiniz ayarlıycaksınız)
  • renlendirmek için gıda boyaları
yapılışı......
  1. yumurta beyazı ile limon damlası köpürene kadar çırpılır...
  2. içine yavaş yavaş pudra şekeri eklenir.....
  3. kıvamı için kremadan kaşıkla alıp yine aynı kremanın içine döktüğünüzde krema bir kaç saniye dağılmadan duruyorsa olmuş demekmiş bi sitede okudum....ismini hatırlayamıyorum...
  4. hazırlanmış krema gıda boyalarının renkleri kadar kaselere paylaştırılır..
  5. boyalar ilave edilir...her biri kendi kaşığı ile karıştırılır...
  6. sıkma aparatlarına konularak kurabiyelere şekil verilir.....
  7. çabuk kuruyan bir krema olduğu için ağızlarının kapalı olması gerekir..
  8. şekil verirken önce çerçeve yapıp ,donmasını bekleyip daha sonra içlerini tekrar doldurabilirsiniz...
soracağınız soru olursa seve seve yanıtlarım....
facebooktan daha hızlı ulaşmak için http://www.facebook.com/DisalinGozundenMutfak burayı tıklayıın..:))

6 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

hic denemedim ama cocuklarin dogum gününde mutlaka deniyecem, cok güzel anlattin ins. bende basaririm :)

sevdaninsokagi dedi ki...

merhaba;
Daha önce pasta süslemek için yapıp kullandım. Sizden bu kremanın ne kadar süre dyandığını ve nerede saklmamam gerektiğini öğrenebilirmiyim.

Sevgiler

Disalce dedi ki...

merhaba sevda şen hanım....buzdolabında 1-2 hafta hava geçirmeyen kaplarda saklayabilirsiniz....ama yinede taze taze yapıp tüketmekte yarar var...bazı arkadaşlarda birazda olsa kremanın sulandığını duydum.....pudra şekeri ekleyerek tekrar form kazandırabilirsiniz ama....

sevdaninsokagi dedi ki...

Merhaba;
Cevabınız için teşekkür ederim. O zaman taze yapmak ta fayda var.
Sevgiler

Bahar dedi ki...

Merhaba. Bu kremayi ilk kez kurabiye üzerinde kullandım. Guzel oldu ama 48 saati geçtiği halde tam olarak kurumadı. Yani dokunduğumda yapışıyor. Posetlenmeye uygun değil. Kaçırdığım bir şey mi var acaba.
Teşekkür ederim

Disalce dedi ki...

Merhaba bahar hanım..
Uzun bir zaman olmus neden kurumadı acaba..mesela ben yaptıgimda hava sıcaktı.cabuk donsun diye dolaba koymustum..siz dolaba koydunuzmu bilemiyorum ama ..pudra sekeri az gelmis olabilirmi acaba..oldu ama kurumuyor diyorsunuz..insallah siz bu yorumu okurken kremaniz donmus olur:) sonucta emek vermissiniz .. .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak