13 Aralık 2007 Perşembe

FIRINDA HAMSİ



balığı pardon hamsiyi(hamsiler balık denmesine kızıyorlarmış.duymasın)kim sevmezki.yanında bol salata ,birde kola desem sağlıksız ama ben kullanmıyorum iki senedir.
ellerle saldırılacak soğumadan yenecek.diyecek sözüm yok.hepinizin bir hamsi yapışı vardır.ben hatırlatmak adına yazdım.yeterki yiyin arkadaşlar...



Malzemeler:
  • 1 kg hamsi
  • 1 su bardağı mısır unu
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • yarım çay bardağı kadar sıvı yağ
  • 1 adet limon
Yapılışı:
  1. Hamsiler temizlenir,yıkanır ve suyunu süzmesi için süzgece alınır.
  2. Ayrı bir kapta mısır unu ve tuz karıştırılır.
  3. Suyunu süzen hamsiler bu karışıma bulanarak tepsiye dizilir.
  4. Üzerlerine bir fırça yardımı ile yağ sürülür.
  5. 180 derece ısı ile hamsiler istediğiniz kızarıklığa gelene dek pişirin.
  6. limon dilimleri ile servis yapın...

2 yorum:

Disalce dedi ki...

daha geçirecek çok tarif vaaar...

Disalce dedi ki...

ayar yapıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak