12 Aralık 2007 Çarşamba

KURABİYE TARİFİ VE BAĞLANTI VERME




artık bende bu yola baş koydum......aylarca bloglar arasında dolaştım durdum....tarifler aldım.....tutan tariflerde oldu,tutmayanlarda.....

bu arada bizde boş durmadık...yediğimiz içtiğimiz yiyeceklerin resimlerini çeker olduk....

benim bunu bloğa koysak herkes bayılır dedik...ve blog açmaya karar verdik....

iki arkadaş bir olduk...ismini disal koyduk.....bakalım tarifler gibi...bu blogda tutacak mı....? tutmayacak mı.......?


kurabiyeyle açılışı yapıyoruz....daha nice güzel tariflerimiz var...bizi izlemeye başlayın...pişman olmayacaksınız......


Malzemeler:

-1 paket margarin

-1 su bardağı pudra şekeri

-1 yumurta

-1 paket kabartma tozu

-1 çay bardağı hindistan cevizi

-aldığı kadar un

Yapılışı:

Yumuşamış olan margarin,pudra şekeri ve yumurta bir kapta iyice karıştırılır.Kabartma tozu,un ve hindistan cevizide eklenerek kulak yumuşaklığında hamur elde edilir.Yaklaşık bir cm. kalınlığında açılır.ister yuvarlak .ister kalıplarla ve kakao katılarakta istenilen şekil verilerek yağlanmış tepsiye dizilir.Önceden ısıtılmış fırında yarım saat kadar pişirilir.


BAĞLANTI VERMEK İÇİN


1-önce bağlantı vermek istediğimiz kelimeyi veya cümleyi veya fotoğrafı ,fareyi basılı tutarak mavi çerçeve içine alıyoruz.

2-sonra yukardaki dairenin içindeki dünya resmine tıklıyoruz..açılan kutuya gitmesini istediğimiz adresi yazıyoruz.tamam diyoruz.

3-zaten kelime kırmızı oluyor..işlem tamam olmuş oluyor....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak