21 Aralık 2007 Cuma

FIRINDA KABAK MÜCVER


merhabalar.....
yine geldi......o muhteşem gün yine geldi.....her hafta sonu olduğu gibi yarında yine özgürlüğüme kavuşuyorum....sınırsız keyif...tasasız bir gün....pazara kadar ama....bütün işler o gün yığılma yapıyor çünkü.....

etkinlik günü geldi çattı...hayır bu tarif etkinlik için değil..daha ne yapacağıma bile karar vermiş değilim....bir an önce tarifi tasarlayıp göndermem lazım....

o zamana kadar idare etmek için yukardaki güzel tarifi ekliyorum...kabak kullanmanın güzel bir yolu daha....veyada yağlı sevmeyenler için.....

lafı uzatmadan geçelim tarife....
malzemeler

  • 2 adet yumurta
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı kadar beyaz peynir
  • 3 adet rendelenmiş kabak
  • maydonoz,dereotu
  • tuz,karabiber
  • un(miktarını hatırlamıyorum)

yapılışı

  1. yumurta ,yoğurt ve sıvı yağ çırpılır.....
  2. kabak ,peynir ,ince doğranmış maydonoz ve dereotu eklenir...
  3. tuz ve karabiberle birlikte karıştırılır....
  4. miktarını hatırlayamadığım kadar un.....katı olmayacak kadar eklenir....(tahmini bir su bardağı veya biraz daha çok)
  5. yağlanmış tepsiye dökülür....
  6. 180 dereceli fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirilir..
  7. pişmeye yakın üzerine kaşar rendesi serpilir....

afiyet olsun.....

GELELİM SOBE KONUMUZA....
sevgili arkadaşım
yersofrası beni sobelemiş...işte cevaplarım...
teşekkürler arkadaşım....

))..ve sen gidiyorsun...

.....gidince ara....mektup yazmayıda unutma....banada gelirken bişey al.....

))..söylenmesi en zor olan sözcükler...

......bana aldığın bu hediyeyi ve bundan öncekileri aslında hiç beğenmemiştim aşkım.....


))..senin için yağmurdan sonrası neyi ifade ediyor...

......yerler kuruyana kadar dışarı çıkmamam gerektiğini.....

))..burçak çerezcioğlu...

......mavi saçlı kızmış....burdan öğrendim.....

))..seni sobeleyeni nasıl bilirsin...

yeni tanıştım....iyiki tanımışım.....teşekkürler arkadaşım....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak