21 Aralık 2007 Cuma

KOKOSTAR...PORSELEN DEMLIK CAY SAATI...5....

hindistan cevizi dolgulu kurabiye

haftalık etkinliklerde baya sarmaya başladı...güzel gidiyor....sevgili arkadaşım yenitatlar da sıra....bende kurabiye ile katılayım dedim....
benide davet ettiğin için çok teşekkürler.....

çok yoğun ve üzücü bir hafta geçirdik....hatimler okuduk.....dualar yaptık...inşallah yerine ulaşmıştır....hayat devam ediyor.....insanoğluyuz...herşey bizim için.....buradan emeği geçen bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum......Allah hepinizden razı olsun.....

tarifi ,tarifleriyle ün salmış sevgili arkadaşım yeşilkivi den aldım....harika bir lezzet...helede bir gün durursa çok daha nefis oluyor....üzerine çokda güzel bir sos yapmıştı..benim zamanım olmadığı için yapamadım ama siz mutlaka deneyin.....tarif.....burada

malzemeler...
hamuru için...
  • 2 adet yumurta(birinin akı iç malzemeye)
  • 250 gr. margarin(eritilmiş)
  • 1 kahve fincanı kakao
  • 2 kahve fincanı pudra şekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • aldığı kadar un
iç malzemesi...
  • 2 su bardağı hindistan cevizi
  • 2 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 yumurtanın akı(ben iki kullandım)
yapılışı...
  1. hamur malzemeleri un hariç karıştırılır....
  2. yumuşak bir hamur oluncaya kadar azar azar un eklenir....
  3. iç malzemesi karıştırılır....
  4. hamurdan ufak parçalar koparılır....
  5. ince bir şekilde açılır.....
  6. iç malzemesinden ekleyerek yuvarlanır.....
  7. basık olmasın....yuvarlak olsun....
  8. yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir.....
  9. 180 dereceli fırında pişirilir....


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak