21 Aralık 2007 Cuma

KEŞKÜL


talısıydı tuzlusuydu,fırın yemeği derken ramazanı dolu dolu geçiriyoruz....

iftar saati çok geç acıkırım zannediyordum.....ama tam tersi oldu....acıkmıyorum.....

halbuki çocukken böylemiydi.....sofraya herkezden önce oturur,kaşığıma yemeğimi doldurur ağzımın yakın biyerinde bekletirdim.....

ekmekleri birer lokmalık hale getirip zaman kaybını ortadan kaldırırdım....

ezan başladığı an bütün hazırlığımla yemeğe başlardım....hey gidi günler heey.....

ve orucumu babama satardım...şimdi biz satın alacak çocuk arıyoruz...

küçükken hiç keşkül yemedim..annemin kendine özel bir keşkül tarifide olmadı zaten....ne zaman hazırı çıktı ben keşkülü tanıdım....

bu güzel sütlü tatlıyı yemek için sevgili arkadaşım bayan luluşumu davet ediyorum....yalnızlığa son...gel beraber olsun....sofrayı kuran kaldırsın.....

malzemeler

  • hazır keşkülü tarifine göre yapıyoruz....
  • ben ek olarak bir poşet krem şantiyi yine tarifine göre çırpıp keşkül ile karıştırdım...tadı daha hafif oldu.....
  • ve afiyet oldu....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak