18 Mart 2008 Salı

PATLICAN TAVA

merhaba arkadaşlar.....

şaşkın şaşkın dolaşıyorum evde......mutfağa giriyorum yapacak bişey bulamıyorum.......odaları geziyorum.........sonrada pc nin başına tekrar oturuyorum........burdada ne yapcağımı bilemiyorum........

arkadaşları geziyorum........tarif eklesem mi diye düşünüyorum......kendimi yorgun hissedip tekrar bırakıyorum.......

en sonunda bu kararsızlığımı bloğa yazayım hemde yazacak bişeyler bulurum diye oturdum yine başına.......

patlıcan en sevdiğim sebzelerdendir.......helede patatesle buluşturunca yeme yanında yat.....

kızartma işleminden geçmediği içinde bu yemekte karar kıldım.........lafı uzatacak halim yok.....
zaten uyduruk bir yazı yazsam sizde sıkılacaksınız......en iyisi tarif........çok lezzetli oluyor.......

yamayı unutmuşum.......bu yemeği aslında elbistanda gördüm..........hanımlar evde tepsiye hazırlıyorlar.......sonrada mahalle fırınına gönderiyorlar..........yalnızca ordan ekmek alarak ücretsiz bir şekilde fırında pişiriyorlar............güveç türü yemekleride fırına gönderebiliyorlar.....ne güzel bir uygulama dimi..........bizim burda fırınlarımız bu hizmeti vermediği için evde yaptım.........


malzemeler........
  • 4 adet patlıcan
  • 3 adet patates
  • 4-5 adet domates
  • istediğiniz kadar,çok küçük doğranmış kuşbaşı
  • tuz
  • sıvı yağ
  • bir çay bardağı su
yapılışı...........
  • malzemeler küçük küpler halinde doğranır.......
  • yağ ve tuzla harmanlanır.......
  • tepsiye konulur......
  • üzerine bir çay bardağı su gezdirilir......
  • folyo ile kapatılarak 200 derecede ara sıra kontrol ederek fırında pişirilir..........
not: çok hafif bir yemek oluyor........etler küçük dorandığı için pişiyor merak etmeyin......çok sulu bir yemek olmuyor...daha çok yaz yemeği.........pilavın yanına güzel gidiyor.....afiyet olsun ....

103 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Bayılırım ben de patlıcan ve patatese birarada. Ben de bunu yazın sık yapıyorum, yeşil biber ve sarımsak da ekliyorum, ama sen yemezsin tabii sarımsağı. Ellerine sağlık, kokusu buraya kadar geldi sanki.

Sevgilerimle.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

disalcim herşey ciğden olunca ilgimi cekti pratikya ellerine sağlık cnm

Adsız dedi ki...

Disalim, bahar yorgunluğumu acep?

Aman öyle bahar yorgunluğu olsun geçer gider merak etme..

Bu sırada yemeğeğe bayıldım. AKşama yapmak istiyorum. Nasıl kurt gibi açım anlatamam.

Ellerine sağlık

öpüyom yanaklarından.

sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Aynı anlattığın durum içerisindeyim bende. Birde üzerine dişime kanal tedavisi yaptırdım.Harikaa.
Neyse yemeğin güzel olmuş gerçekten deniycem. eeeeeellerine sağlık. sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Oyy Disalim bunun hepiciğini sizmi yiyeceksiniz, bende istiyorum valla, ağzım sulandı resmen..Bende patlıcan ve patates ikilisine deli olurum..Çok nefasetli olmuş çokkk..
Kıs Disal görümcen daha gelmedi mi bak bekliyorum ona göre hihiihih..
Kocaman öptüm seni canım benümmmmmm...

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım havadandır sıkma canını, hepimizde bir bahar yorgunluğu var, sen yemek ekle emin ol yalnız olmadığını hissedersin biz varız, senin sıkılmana izin vermeyiz :))) Öpüyorum canım, yemek de harika ellerine sağlık...(ilk yorum benden galiba)

Adsız dedi ki...

selam canım..bende çok severim patlıcan yemeklerini..bunuda çok begendim çünkü kızartma işlemi yok:)))eline saglık arkadaşım...sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

yaz geliyor böyle hafif ve lezzetli yemekler harika oluyor
bu kararsızlığı bazen bende yaşıyorum
ellerine sağlık
kocaman sevgileerrr

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık bizde buna sini kebabı denir..harika görünüyor..sevgiler

Adsız dedi ki...

Yemek gerçekten çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Canım meraba..İnan bana anlattığın ruh hali içindeyim bende hemde günlerdir..Yeni uğraşlar mı bulmak lazım bilmiyorum..Yemek nefis görünüyor..Ellerine sağlık..İyi akşamlar..

Adsız dedi ki...

Disalcım bu halde yaptıgınız yemek buysa diğerleri kimbilir nasıl olur..:)) gerçi biliyoruz ne kadar harika tarifleriniz oldugunu...
Ellerine sağlık canım....

Adsız dedi ki...

Kesin bahar yorgunlugu bu diyecem, benim de bazen elim işe gitmiyor...
bu halde bile yaptıgınız patlıcan tava nefis olmuş çokda harika görünüyor doğrusu....
ellerinize sağlık....

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

SALİHACIĞIMMM BU DÖNEM HEPİMİZDE VAR SANIRIM BU İSTEKSİZLİK...

BENDE SABAHLARI NASIL ZOR KALKIYORUM İŞE GİTMEK NASIL ZOR GELİYOR BİR BİLSEN...

BOL BOL SEBZE MEYVE YEMEKTE FAYDA VAR BU DÖNEMDE. SEN DE ZATEN SBZELERLE BAŞLAMIŞSIN... TARİF HARİKA ÇOK HAFİF GÖRÜNÜYOR...

KENDİNE DİKKAT ET...

SICACIK SEVGİLER...

GANNE dedi ki...

Disal ellerine sağlık.Değişik bir tarif olmuş. Ben de patlıcanı çok severim. En kısa zamanda deneyeceğim bu lezzetli yemeği.Çok teeşkkürler. Sevgiler...

yesildomates dedi ki...

kankim..yine döktürmüşsün..görüntü harika olmuş..eminim tadıda öyledir..

ama bir şey unutmuşsun yemeğe koymaya...soğaaaaaaaaaan..:))

canım kocaman öptüm..görüşürükk

sevimin sayfasi dedi ki...

canim bahar yorgunlugu seni demi sardi canim, bende oturdugum an uykuya dalip gidiyorum bol bol kahve icerek kendimi ayakta tutuyorum
umarim bir kac haftaya gecer bu yorgunluk
yemegin cok lezzetli olmus
ellerine saglik

pelince dedi ki...

Bahar yorgunluğu sanırım..Hepimiz aynıyız..
Bende patlıcanı çok severim,böyle hiç denememiştim.Ellerine sağlık...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım disalim,
Korktuğum başıma geliyor,
blogcuları erkenden bahar yorgunluğu sarıyor.
Umarım çabuk atlatır,sadece can sıkıntısıymış deyip,geçersin.
Havalar güzelleşince ne yazık ki blogları ihmal ediyoruz.Ya canımız yazı yazmak istemiyor,yada teker teker tatile çıkıyoruz.
Bu arada patlıcan tavan nefis ve çok hafif görünüyor,ellerine sağlık.
Fırında pişmesi de büyük bir avantaj,yaz geliyor artık patlıcanı binbir şekle sokar pişiririz.

Adsız dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak..simdiden Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

yildiz dedi ki...

Bugün ben de patlican yaptim yapmasina da,eee oralarin patlicani gibi degildi,yarisini cöpe attim....Benim yerime de yeseydin keske,elcagazlarina saglik.

Mübarek Mevlüt Kandilinin hayirlara vesile olmasi dilegiyle sevgiler....

Baharcicegi dedi ki...

Bende patlicani severim birde patataes girerse isin icine yemede yaninda yat gibi bir yemek olur,aynende öyle olmus eline saglik canim
hayirli kandiller

fatosun mutfagından... dedi ki...

yusuf-un kuyuda,musa-nın nur dağında yakup-un göz yaşlarında HZ MUHAMMEDİN hıra dağında yaptığı tüm dualar size rehber olsun..hayırlı kandiller

hatice dedi ki...

Sevgili Disal,çok güzel bir akşam yemeği hemde pratik, ellerine sağlık...sevgiler

gezgincigencler dedi ki...

canım ben de aynı halden muzdaribim ve farkındaysan ziyarete gelen herkes te öyle.demek ki biraz daha sabredip yazı hayal etmeliyiz.belki teselli falan oluruz.bu arada patlıcanlı yemeklere bayılırım.ellerine sağlık, çok güzel olmuş...

sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canımmmm ellerine kollarına saglık.. muhtesem gozukuyor.. rengarenk.. bende cok severım patlıcanı.. afiyet olsun size..:)

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilini kutlarım.

opuyorum ...
duanda benı de unutma:)

fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canımmm bu yemek nefis olmuş...her zamanki gibi...o bitkinlik yorgunluk bıkkınlık ne desen hepsinden bendede var...


kandilin mübarek olsun canım...

Adsız dedi ki...

Günaydın canım..Ben eskiden artan yumurta aklarıyla yüzüme maske yapardım:))Şimdi beze yapıyorum..Ee yemek bloğumuz var demi:))Kandilin mübarek olsun canım..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

sofrakeyfi
selam

Rabbim nefisini celaliyle,hayatını hikmetiyle,hatalarını rahmetiyle,mahşerde hazreti Muhammed le şereflendirip kandilinizi mubarek eylesin

pelince dedi ki...

Canım seninde kandilin mübarek olsun.Kandil olduğunu senden öğrendim şimdi doğru mutfağa gidiyorum..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bahar yorgunluğudur geçer Disalcim, aynısı ben de var tek isteğim uyumak, uyumak ve uyumak. Haa birda uykudan uyanıp şöyle tepsiden yemek yiyip, ekmeği suyuna banmak:)sonra gene uyumak

saniyesultan dedi ki...

eline ve diline sağlık canım ne güzel anlatıyorsun öyle.Kandilin mübarek olsun.Not: Alimunyum folyo kansorejenmiş yiyeceklerle temas etmemesi gerekiyormuş.

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim, kandilin mübarek olsun..
Tüm duaların ve ibadetlerin kabul olsun inşallah..
Öpüyorum kocaman canım benim..

Adsız dedi ki...

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.
DUALARINDA BENİDE UNUTMA.

Unknown dedi ki...

Patlıcan sevenler için güzel bir tarfi dişalcim ellerine sağlık...Pek çok fırın bu hizmeti veriyor gerçi bizim fırınada güveçlerimizi gönderebiliyoruz bu yemek güzevtete çok lezzetli olur eminim...


Tüm dualarınızın kabul olması dileğiyle.. Hayırlı kandiller..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım

bizdemi elbistana taşıncak bedava yemek pişiririz odun fırınında:)

Disalcim
mevlid kandilin mübarek olsun
kurtuluşumuza vesile olsun inş.
sevgiyle kal

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

CANIMMM KANDİLİN MÜBAREK OLSUN... DUALARIN KABUL OLSUN...

SEVGİYLE

sevgi dedi ki...

çok güzel bir tarif
ellerine sağlık
tarifi okurken kendi kendime acaba etler pişiyormu diye sormuştum
hemen sorumun cevabını da aldım
bu arada seninde kandilin mübarek olsun
sevgilerle

Fulya dedi ki...

Sevgili arkadaşım kandilin mubarek olsun.En sevdiğim yemeklerdendir patlıcan tava.Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

GUN VARDIR, BIN YILDAN UZUN GELIR BIZE. BIR YIL VARDIR BIR GUNDEN KISA GELIR BIZE. BIRE BIN YAZILAN BU GECEDE DUA EDELIM RABBIMIZ'E
HAYIRLI KANDİLLER....

Adsız dedi ki...

Canim,yemegin nefis olmus,ellerine saglik.Kandilini kutluyorum,öptüm seni tatlim.

Yaren dedi ki...

Ne kadar nefis bir görünütü mmm ellerine saglik.Yine harika lezzetle karsilastirdin canim,aafiyetler olsun.Ayrica kandilin kutlu olsun,tüm güzel dualarimiz insal. kabul olsun canim.

NiNo dedi ki...

bidenem ellerine saglik kandilin mubarek dualarin kabul olsun canim

GANNE dedi ki...

Disal senin de kandilin mubarek olsun. Hayırlara vesile olur inşallah. :)

emineninemekleri dedi ki...

yusuf-un kuyuda,musa-nın nur dağında yakup-un göz yaşlarında HZ MUHAMMEDİN hıra dağında yaptığı tüm dualar size rehber olsun..hayırlı kandiller

akasyakokusu dedi ki...

Duanız kabul, ameliniz makbul hizmetiniz daim olsun. Saadetiniz kaim olsun. Kandiliniz kutlu olsun.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bu yemeği ben çok sevdimmm...atlıcana bayılıyorum tam damak zevkime uygun olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
Allah'ın adıyla başladığınız her işinizde başarılar dilerim. Kandiliniz mübarek olsun.

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....

Adsız dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..
cok öpt sekerrr....

www.yenitadlar.blogcu.com

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..

nagehan dedi ki...

selam Salihacım,


Yüzünden gülücük, kalbinden sevgi, bedeninden sağlık, çevrende dostluk, ömründen huzur ve neşe eksik olmasın kandillerin hep kutlu olsun.

Nagehan

pastacı cafe dedi ki...

benim disalim döktürmüş yine yaw missler gibi görünüyor disalim elelrine sağlık:)kandilini kutlarım.

Nilay Cinisli dedi ki...

Canım,
Mubarek Mevlüt kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını tüm kalbimle dilerim...Kucak dolusu sevgiler

Gönül dedi ki...

canım benim sultanımmmm :)))kandilimiz mübarek olsun hayırlı kandiller allah dualarımızı kabul etsin inşallah...sevgilerimle öpüyorum...yemeğin beni baştan çıkardı haberin olsun....sevgilerimle kocaman öpüyorum

Adsız dedi ki...

Geçmişin bugünle, ışığın gölgeyle umudun gerçekle, ışığın gölgeyle, üzüntünün neşeyle, öfkenin sevgiyle barıştığı nice kandillere.


yermisinyemezmisin

Adsız dedi ki...

Arkadaşım kandilin mubarek olsun...

Adsız dedi ki...

disalcim patlican tavan süper görünüyor, nefis olmus resmen...

ellerine saglik canim...

mevlid kandilin mübarek olsun,

hayirli kandiller,

öptüm seni

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım disalim,tatlı disalimmmm...

ay valla öyle nefis görünüyor ki hemen yapıp yiyesi geliyor insanın:)
ellerine sağlık canım...

kandiliniz mübarek olsun
öpüyorum

Adsız dedi ki...

Disalim bu patlican tavaya kurban olayim ne yerim ne yerim olsaydi harika olmus tatlim, misler gibi ellerine saglik, canim keki sormussun tadini simdi nasil digcemi bilemiyorum yani biz severek yeriz hos sade bir tat, kiviler keke guzellik katiyor, burada bir yogurt keki var pariste mehsur onun tadini andiriyor, yani denemek istersen dene derim, ama biliyorsun hepimizin damak tadi farkli olabilir, belki beyenirsin belki tadini beyenmezsin, denersen farkedersin sanirim o zamanda bana haber verirsin emi.

Ellerin semaya, dillerin duaya, gönüllerin mevlaya yöneldigi bu mübarek geceni kutlar, hayirlara vesile olmasini dilerim.

Sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

angel dedi ki...

Gul bahcesine girenler gul olmasalar da gul kokarlar. Kainatin en guzel gulunun kokusunun uzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..

capankizimutfakta dedi ki...

BU HAYIRLI VE GUZEL GUNDE CENABI ALLAHTAN DILEDIGINIZ HER DILEK KABUL OLSUN, MEVLID KANDILINIZ MUBAREK OLSUN… HAYIRLI KANDILLER …

CAPANKIZIMUTFAKTA…

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Yağmurun toprağa hayat verdiği gibi dualarında hayat bulacağı bu gecede dua bahçesinde yeşeren fidan olmak dileğiyle kandilin mübarek olsun.

Sevgiler...

ebruli pastalar dedi ki...

Disal'cim,
Senin de kandilin mubarek olsun canım.
Yemeğin nefis görünüyor. Denenecek tarif ler arasına girdi bile..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ümmetin Mevlid kandili gafletten uyanislara vesile olur Insaallah. Pamuk ipliginde bile tutanamayan kardeslik baglarimiz kuvvetlensin.. Rabbim Cümlemizin yar ve yardimcisi olsun..
bendeniz menteskizi.blogcu.com dan ;)
baska turlu yorum birakma imkani bulamadim...

Adsız dedi ki...

Disalcım...Hayırlı kandiller canım....
Mevlid kandilin mubarek olsun, bu gecede yaptıgımız dualar kabul olsun inşallah......
Sevgiler....

Adsız dedi ki...

Mevlit kandiliniz mubarek olsun....

Beyza dedi ki...

Disal´cim patlican tava harika olmus. Ellerine saglik. Hayirli kandiller canim.
Sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Disalcigim yemegin cok lezzetli gorunuyor ellerine saglik. Ayrica Mevlud Kandilin mubarek olsun canim. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Eline sağlık canım bende çok severim bu yemeği...
Ayrıca Hayırlı kandiller dilerim.Rabbim dularını kabul etsin.Sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

Ellerin semaya, dillerin duaya, gönüllerin mevlaya yöneldigi bu mübarek geceni kutlar, hayirlara vesile olmasini dilerim.
Sevgilerimle

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

mmmmmmmm.Çok severim patlıcanlı yemekleri her türünü keyifle yerim bu tarif de çok güzel olmuş.Ellerine sağlık..Kandilin mübarek olsun sevgiler...

hatice dedi ki...

Canım,
bende senin mübarek Mevlid Kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim...sevgiler

DENİZSEFASI dedi ki...

ELİNE SAĞLIK, BEN DE ÇOK SEVERİM BU TÜR YEMEKLERİ.

ÇOKOKREMİ YAYINLADIM, TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM

SEVGİLER...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Disal,ellerine sağlık, çok güzel olmuş :)Patlıcanı ben de çok severim.. Kardeşimle yanında beyaz peynirle yemeye bayılırız :)

inci dedi ki...

can�mm nefis bir yemek olmu�,ellerine sa�l�k...iyi ki tarif eklemeye karar vermi�sin,biz de bu yemekle tan�m� olduk...ben de yapaca�m.....bu arada yeni ya��n� kutlar�m can�mc�m...sevgiler....

DENİZSEFASI dedi ki...

disalciğim, çok naziksin.
sevgiler...
öpüyorum

Öznur dedi ki...

Disal'cim
İnanmıyacaksın ama dün eşim işyerinde çıkan patlıcan musakkayı yiyemediği için dert yanıyordu(kendisi rejimde de:)) Bende dedimki hafta sonu sana fırında patlıcan, kabak, patates yapıyım. hem yağsız hafif. Yani senin yemeğin gibi.
Rejim yapan ve patlıcanı sevenler için süper bir yemek olmuş canım ellerine sağlık.

çınarkurabiye dedi ki...

disalcim gerçektende enfes görünüyor..ellerine sağlık..
öptüüm kocaman

sevgiler
gözde

Adsız dedi ki...

merhaba
hiç bu şekilde denememiştim genelde kızartarak yaparım ben bu yemeyi ama bu şekilde daha sağlıklı ellerinize sağlık...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım yemeğin nefis olmuş amma dileğin dediği gibi soğan eksik bunda SOĞAN.:))........ellerine sağlık..
canım geçmiş doğmgünün kutlu olsun..geçmiş kandilinde mübarek olsun..
valla pastalı süpriz imrenilecek kadar güzel..ne mutlu sana..
öptüm cnm..sevgiler..

Adsız dedi ki...

ohh miss olmuş miss ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Can�m d�nem d�nem hepimizde bu ruh hali oluyor.Yak�nda ge�ecektir.Biz seni burda bekliyor olaca�z.Kendine dikkat et.Tarifin i�in de te�ekk�r ederim.Ben de patl�canla patatesi bir arada seviyorum.Yaz�n bol bol yapar�z art�k.�yi g�nler dilerim.

heybem dedi ki...

maaşalah..
kız ellerine sağlık tam alinin ağzına layık..Salihaaa seni bizim eve kiralayabilirmiyizzz.ye oluuuyyysuuuuun..muccck

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım hayırlı cumalar

cincinsfikirli dedi ki...

dişalcim, ben de aynı durumdan mızdaribim, isteksizlik ve konsantrasyon problemlerim var..ama seninkiler sonucunda ortaya çıkan yemek müthiş..bayıldım, ellerine sağlık..dur azmedip bir güzel yemek de ben yayınlayayım:))))öpüldün..

Adsız dedi ki...

ah ne güzel bir görüntü böyle. ellerinize sağlık. çok iştah açıcı duruyor.

Nilay Cinisli dedi ki...

Ellerine sağlık disalciğimmmm...Kucak dolusu sevgiler

Adsız dedi ki...

10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com tüm blog ark. Davetlidir. hayırlı cumalar CANIM
SENİDE ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUZZ...

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim bahar yorgunlugu ,tembellik sariyor hepimizi cabuk atlatiriz insallah ellerine saglik cok severim nefis gorunuyor,ben kabak ve sivri biberde ilave ediyorum mmm nefis gorunuyor afiyet olsun sevgilerr

made in funda dedi ki...

patlıcan en sevdiğim sebze hele de böyle fırında pişince muhteşem.ellerine sağlık canım.mmmm nefis olmuş tadına baktım!!

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben aylardır böyleyim yahu:(

Yemek süper görünüyor canım,ellerine sağlık.
Sevgilerrr

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'iiimmmm,
Dediğin gibi; patlıcan ve patates, hem de kızartmadan, üstüne de böyle güzel bir görüntüüü:)))

Ellerine sağlık canımmm,

Sımsıcak sevgiler...

heybem dedi ki...

kız yerim seniii..aldım yani şimdiden seni yaz için..bak ilkönce bendesin hııı..şimdiden seni paylaşamıyoruz..kız bil kıymetini canoooş..muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkk..sen sevmesende öpülmeyi ben seni bi kerecik uzunundan öpüverdim....

Adsız dedi ki...

selam
hmm nefis olmus ellerine saglik
eminim tadida öyledir
sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

keskinli dedi ki...

canisi selam
kandilde gelemedim ya kusra bakma calistigim icin kimseye ugrayamadim neyse gecmis kandilin mübarek olsun

patlicanli ve paptatesli tariflere bende bayilirim ellerine saglik sevgiler canim iyi hafta sonlari öptüm

yesildomates dedi ki...

canım yavrimmmmmmmmm...nirelerdesin..hadi hadi yeni tariflerini bekliyoruzzzzzz...öpüyorum...kocaman...

Adsız dedi ki...

mrb
ellerinize sağlık.kolay ve gayet şık bir ana yemek..ellerinize sağlık..bende çok severim bu şekliyle..

Melek* dedi ki...

ay yorum ların ne kadar çok disalcim.tarifin çok güzel olmuş ellerine sağlık

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık,Disalcim,
bu kadar yorum alan bir yemeğe ben daha ne diyeyeim canım:))
nefis..
sevgiler..

HULYA dedi ki...

Disal'ciğim,
Ben içinde patlıcan olan her türlü yemeğe bayılırım nedense.Bu da çok lezzetli olmuş sanırım.Görüntüsü öyle.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

pasta caddesi dedi ki...

disal'ciğim başın sağolsun canım, mekanı cennet olsun inşallah. uzun zamandır blogları gezememiştim. bugün biraz vaktim vardı gözatayım dedim. Allah rahmet eylesin.

tolunay

Adsız dedi ki...

Sevmekten korkmadığımız, söylemekten utanmadığımız saygının değerli, düşüncenin önemli, umudun sonsuz olduğu yarınlarda, mutlulukla geçireceğiniz bir ömür dileğiyle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak