20 Ekim 2008 Pazartesi

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award


sevgili arkadaşlarım ebruakın , miskokuluyemekler , saniyesultan , çapankızımutfakta ,aslıdaninciler ve yenitadlar beni bu güzel ödülle ödüllendirmişler.....kendilerine çok teşekkür ediyorum.......çok mutlu oldum....

Ödülün amacı arkadaş listenizdeki bloggerları dünya çapında tanıtabilmek.Ödül alıcı tarafından devrediliyormuş. Her seferinde farklı isimler söylenmeliymiş ki ödül sürekli aynı kişiler arasında dönüp durmasın.......ve zicirin büyümesi için sizi seçen kişiden bir fazla kişiye göndermeniz gerekiyormuş......tabii ben iki arkadaştan ödül alınca çok kalabalık bir liste olacağından listeyi kısa tutacağım....

ödül veren arkadaşları tek tek gezdim..neredeyse bütün arkadaşlar ödüllerini almışlar...

ödüle layık arkadaşlarım......
(şuracığa azıcık yazı sıkıştırayım.....geçen hafta annemler vardıya ooo ooooofff neler yaptık neler....nasıl hoş vakit geçirdik anlatamam.....bugün akşam bilemediniz yarın yazarım..hepinizi öpüyorum arkadaşlar)

14 yorum:

saniyesultan dedi ki...

canım bakmadan yazmışım sen zaten alımışsın ama bir de benden al.

Adsız dedi ki...

SELAM CANIMCIM..BÖYLESİ GÜZEL VE ANLAMLI BİR ÖDÜLE BENİ LAYIK GÖRDÜGÜN İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.ÇOK SEVİNDİM.SEVGİLERİMLE...
http://hunerlielller.net

saniyesultan dedi ki...

disalim ben bu arkadaşlığın resmini nasıl siteme ekleyeçeğim.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hıhh

saniyesultan dedi ki...

canım blogcuya ekledim bloggere eklerken neye bastıysam silindi, ,seninki bile. başka sitelere baktım onlarda da görünmüyor.sağ tıklayınca blogger niye birşey vardı sanki on abastım ve kayboldu. ne yapaçağız.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hihi,sen demesen farkında bile değildimm:) ama olsun yine de hıh:P
hihih:))
yaşasın benimde bi ödülüm var:P

saniyesultan dedi ki...

o zaman ben sizinkileri göremiyorum benim bilgisayarımda problem o zamna neyse resimsiz olsun.çümkü kopyalayabileçeğim resim yok gözükmüyor.

capankizimutfakta dedi ki...

SANA BIR HEDIYEM VAR CANIM, GELIR ALIRSAN COK MUTLU OLURUM...
OPTUM...

Adsız dedi ki...

canım ya bu güzel ve de anlamlı ödüle beni de layık gördüğün için çok sağol...burada güzel arkadaşlıklar kurduğumu biliyordum...
iyi ki varsınız...
yersofrası-özlem

nur_aleyna dedi ki...

Canım hediyeni aldım ve çok mutlu oldum.. Bu aldığım ilk manevi hediye :)

Her zaman türk kadın blogcuları arasındakı bu güzel ve samimi dostluk çok hoşuma giderdi.. Beni de bu dostluğa ortak ettiğin için teşekkürler canım..

Her kese sevgiler...

yemekyemek.azeriblog.com

Halenze dedi ki...

canım ödülümü aldım güle güle kullanıcam. ne işe yarar bu yenirmi acaba çok açım da:))

çok öptümmmm

Adsız dedi ki...

öslem yaa :))) yenir yenir sen print et ye bakalım doyuracakmı seni :))

disalim çok teşekkür ederim canım benim.

Canımsın..

sıcacık sevgiler.

Adsız dedi ki...

slm canim blogumda senin icin bir odul var ugrayip alabilirsin sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

zeytin dedi ki...

sevgili disalce
ödülünü aldım da dağıttım bile.
ama resmen nevrim döndü...
inşaallah sen de gülünü almışsındır.
beni çok mutlu ettin teşekkür ederim sana. iyi geceler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak