21 Ekim 2008 Salı

TAVUKLU BULGUR PİLAVI VE ERDEK OCAKLAR BELDESİNDE PİKNİK SEFASI


annemlerle geçirdiğimiz güzel hafta ile ilgili tüyoları önceki yazımda çıtlatmıştım......şimdi onlardan bazılarına biraz değineyim......

ilk geldikleri günlerde biraz bandırmayı tanımaya çalıştık.....neresinde ne var ne yok iyice gezdik.......

sonraki günlerde gönene kaplıcaya gittik......kocaman çok güzel bir havuzu vardı.....havası çok serindi....bunalmadık......vede tertemizdi..


sonra erdek'i gezelim dedik.....piknik malzemelerimizi aldık......şurda duralım burda duralım derken erdek'in ocaklar beldesine kadar gelmişiz......yaz sezonu bittiği için plajlar bomboştu.....kumsalı harikaydı......deniz berraktı ve bir tek dalga yoktu........resmen ütülü çarşaf gibiydi....
yol kenarında kumsala yakın bir yerde zeytin ağaçları altında pikniğimizi yaptık......güneşin batışını seyrederek çayımızı içtik.......en güzel taraflarından biride buydu sanırım......

birde ordan bir meyve bulduk ki yeyip yememe konusunda tereddüt ettik........görüntüsü çileğe benziyordu...tadı ise bazı meyvelerin karışımı gibiydi...ama ben tadını en çok alıç meyvesine benzettim.......içindeki çekirdekler ve ağıza dağılan mayhoş tadı bana alıçı andırdı.......


önce meraktan annem tadına baktı....güzelmiş deyince bende yedim......ama babama yedirmedik...bizi sen kurtarırsın bişey olursa dedik ve gülüştük........eve gelir gelmez ilk işim bu meyveyi araştırmak oldu......daha önce çok görmüştüm ormanlarda ama cesaret edip yiyememiştim........faydalarını okuyunca keşke daha önce yeseymişim dedim........

  • Faydası :
  • Vücudu kuvvetlendirir. Hasta olmayı önler.
  • İdrar söktürür ve karında biriken suyu boşaltır. Böbrek ve mesane hastalıklarının iyileşmesine yardımcı olur.
  • Mide ve bağırsak tembelliğini giderir. Sinirleri kuvvetlendirir.
  • Yüksek tansiyonu düşürür. Bağırsak kurtlarını döker. Safra ifrazatını arttırır ve safra taşlarının dökülmesine yardımcı olur.
  • Karaciğer kifayetsizliğini ve şişliğini giderir. Ateşi düşürür. Dişdibi taşlarını eritir. Cilde tazelik ve güzellik verir.
  • Damar sertliği, mafsal iltihabı, romatizmaya faydalıdır.
  • Şeker hastaları da yiyebilir. Midesi zayıf olanlar suyunu içmelidir. Alerji yapabilir.
  • Kocayemiş fazla yendiğinde sarhoş ediyormuş. Alkol etkisi yaptığından ormanlardaki ayılar yediğinde sarhoş olup yalpalarlarmış.
  • Bitkide ayrıca C vitamini ve tanen bulunuyormuş. Tanen, kabız yapıcı, mikrop öldürücü güce sahip olup, idrar yolu iltihaplanmalarında özellikle faydalıymış.
  • Kurutulmuş yaprakları da suyla kaynatılıp içiliyormuş. Şifalı ot sevenlerin dikkatine
bu meyveyi ayıların severek yemesi biraz kötü sanırım......amaan ben zaten tadını beenmemiştim:)))neyse canım ceylanda seviyordur belki....yada kuğu........
daha fazla bilgi için tıklayın......

ve günün en güzel yemeği......deniz kıyısında,gayet doğal bi şekilde çatalsız kaşıksız,sadece yufka ekmeği ile dürüm yaparak yediğimiz bulgur pilavımız........hele birde sevdikleriniz yanınızdaysa değmeyin keyfinize........yanında bol salata,yoğurt ve ardından çayyyy........

aslında ilk gittiğimizde mangal falan yapmıştık...oraların tadına doyamayınca evde pişirdiğimiz yemeklerimizi bir çırpıda paketleyip tekrar gittik..bence mangaldan daha zevkli ve lezzetliydi.....
Allah kimsenin ağzının tadını bozmasın........küçük şeylerden bile mutlu olmanız dileğimle.......

yapılışı........
  1. küçük bir piliç suyla kaynatılır....
  2. piştikten sonra çıkarılır.......
  3. kaynamış olan tavuk suyunun içine bulgur yıkanıp eklenir........tahminen su, bulgurun bir baş parmağı kalınlığında üzerinde olmalıdır........
  4. bulgur suyunu çekince üzerine tereyağ eritilir ve karıştırılır........
  5. siftelenen tavukla servis edilir.......

78 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bayılırım bulgur pilavınaaa:) yakında ben de tavuklu bulgur tarifi vercem hihi:)
fotoğrafına bayıldım,harika olmuş:)
o kumsalda olasım geldi:))

ellerine sağlık canımm

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Oh ne güzel yaz bitmeden pikniği yapmışsın Disalcim yanında sevdiklerinle birlikte güzel bir gün geçirmişsiniz. Bulgur pilavıda muhteşem görünüyor yufka ekmeğiyle lezzeti bir kat daha artmıştır ellerine sağlık sevgiler canım

akasyakokusu dedi ki...

Canım pilav nefis yufkaya dür beni ye beni diyor..köy yufkasını bilirim nerde bulucaz şimdi hadi pilavı ben yaptım offf..
ellerinize sağlık canım afiyetler olsun..
ayrıca pilava ilk defa mısır koydum canım..birgün evvelde az sertmiş mısır vardı ben tekrar koçanından sıyırıp az daha pişirip onunla pilav demledim..ama güzeldi tadı..hatta o pilav biraz kaldıda onunlada bir gün sonra piliç topkapı yaptım..
görüşmek üzere sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

selam
canım allah içinize sindirsin ohh ne güzel gezmişsiniz
pilav nefis görünüyor ellerinize sağlık

sevgiler
sofrakeyfi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

nasıl bir keyiftir bu disalim. Vallahi harika.. Yufkaya bulgur pilavı hemide tavuklu. Plajda ohhhh .. vallahi harika.

Bu sırada o meyveyi yiyip iyi zehirlenmediniz. AYol nasıl cesaretlisiniz ben evdeki elmayı yerken düşünüyom öldürmesin beni diye.. :))) Abarttım birazcık.. Ama korkarım gerçekten tanımadığım bişiyi yemeye.. Ben ilk kez gördüm o meyveyi. Adı sanı neymiş bi bakayım.

Öperim disalim. Enfes zamanlar geçirmişsin.

sıcacık sevgiler.

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM..ALLAH AĞZININ TADINI BOZMASIN..GÜZEL EĞLENMİŞSİN.BENCE EN GÜZEL YANI BULGUR PİLAVI:)HEHE BİR PİS BOĞAZ OLARAK TABİİ:)SEVGİLER...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Misler gibi temiz havada harika yenmiştir bu güzel lezzet...Ellerine sağlık canım...
Demek ocaklara gittiniz biz bayılırız oraya...Yazın daha bir güzel olur...Muhakkak yazında gidin derim...Biz oraya tatile gidiyoruz ve ortamı çok seviyoruz...Benim içinde keyfini çıkarın canım...
Sevgiler...

Saliha dedi ki...

canım kumsala bayıldım:))

11 ve 12 cüzü alabılırsın..sevgılerımle

TAZE NANE dedi ki...

Herşey muhteşem.
Hele o kumun üzerindeki lezzet mükemmel görünüyor.
Sevgiler.

nur_aleyna dedi ki...

Ne güzel vakit geçirmişsiniz canım hep beraber ailenle.. Allah hiç bir zaman ayırmasın.

Gerçekten doğru söylemişsin.. küçük şeylerden bile mutlu olmak lazım.

Öpüyorum,sevgiler..

yemekyemek.azeriblog.com

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Arkadaşım ne güzel bir gün olmuş. Çok güzel yerlere gitmişsiniz.yemek şahane,doğa şahane daha ne olsun.meyveyle ilgili kısımda çok güldüm:-))))hep böyle güzel günler geçirmen dileğiyle.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar...Hanimiş benim ödülüm..neredeymiş bakalım...Çok sevindim ya..Altın Portakal almış gibi oldum:))Çok teşekkür ederim arkadaşım...Blogcu arkadaşını unutmamış olmanı sevindim...Ya resim harika olmuş...Hangi resim?dedin...Kum üzerindeki tavuk pilavı...Sen var ya..Biliyosun bu işi...Özendim vallahi..Deniz kenarına özellikle soğukta bayılırım ben...Üşeyerek çay içmek falan...O yüzden hafta 1 illa köyümüzdeki anneannemlerin bir tarlasında mangal üstü közleme yapıp,çay içmeye gidiyoruz...Deniz bize 2 saat uzak n'apalım...
Canımtekrar teşekkürler...Aldığım en güzel ödüllerden biriydi...Seni çok çok öpüyorum...Sevgilerimle...

bir demet feslegen dedi ki...

İnsan tüm dertlerini unutur o güzel deniz manzaralı piknikte, ne güzel olmuş hepsi de , sevgiler :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

harika bir yemek çok güzel bir foto..ellerine sağlık canım..sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim pikniğinize bayıldım, hele meyveyi anlatışına koptum valla..Demek babacığın yemedi ha :)))
Öpüyorum seni..

Unknown dedi ki...

ohhh ne guzel sonbaharda pinik vallahi muhtesem olmustur.
bizim buralarda yani izmirde daglarda bu mevsimde oluyor biz ona dag cilegi diyoruz ben marmelatini yapiyorum cok nefis oluyor senin fotografini cektigin daha ermemisi erince kirmizi oluyor:)
kucak dolusu selam ve sevgilerr.

made in funda dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ.ÖZELLİKLE YEMEĞE BAYILDIM.DÜRÜMLE YENEN HERŞEYİ ÇOK SEVERİM.ELLERİNE SAĞLIK.ALLAH AĞZINIZIN TADINI BOZMASIN CANIM..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sahilde piknik fikri çok hoş, fotoğraflar da bunu kanıtlıyor.. Ellerine sağlık Disal'cim.. Annenlere kavuşmana da çok sevindim, gözün aydın :)

inci dedi ki...

canım disalim,harika bir yazı yazmışsın,inan okurken çok keyif aldım...pilava bayıldımmmm,hele dürüm olayı misler gibi olmuş..fotoğraflar bir harika canım arkadaşım..sevgilerrr

Adsız dedi ki...

Senin adına çok sevindim canım güzel günler geçirmişsiniz Dediğin gibi Rabbim kimsenin ağız tadını bozmasın...
Halacığım da yapar bu yemeği ellerine sağlık canım ayrıca ödül içinde tebrik ediyorum seni öptüm sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, bulgur pilavin harika olmus. Gezdiginiz yerler, o meyva harika imis, cok güzel seyler paylasmisin, tesekkürler, sevgiler....

leyya dedi ki...

disal gelmiş hoşgelmişş.özledim içten yazılarını disal.ve tabii imrendim o kumların üzerindeki çaya.ne zevkli oldugunu tahmin edebiliyorum.meyve biraz karayemiş mi kocayemişmidir nedir ona benziyor sadece rengi farklı.ama yinede çok gözükara gördüm seni yawww))
sıradaki tatlımı sana ithaf edecem.sevipte kavuşamayanın ağzının tadı mı olur ayoll)))))selametle kal

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Çok güzel ellerine sağlık. Ama o zeytin ağacı var ya zeytin de topladın di mi, çok güzel bir bölgede yaşıyorsun gerçekten, mutlulukla ve sağlıkla geçsin günlerin.

Sevgilerimle.

hdidem95 dedi ki...

canımcım ne güzel görüntüler bunlar pilavda ye beni diyor ellerine sağlık afiyetler olsun öptüm sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Hosgeldin bir tanesi,valla hersey çk guzel geçmis sizler için çok sevindim,harika da bir gezintiniz olmus...pilavda deniz keyfi yaparken ymek tadi baska guzel olmustur,hele de sevdiklerin yanindaysa,harikasin,optum seni disalim..

Yelda Özyurt dedi ki...

bir yemek resmi icin daha guzel bir fon olamazdi bence, fotoşop sandim:)

Adsız dedi ki...

disalim supersin ya..
valla supersın..
manzara super yemegı cektıgın fotograf guzel.. yemek guzel..
daha ne olsun..
optum hayatım senı cok..
kendıne ıyı bak:)

Adsız dedi ki...

Havalar güzel giderken ne iyi etmissinizde piknikle degerlendirmissiniz.Bulgurada bayilirim eline saglik.Afiyet olsun

Adsız dedi ki...

selam.görüntüler harika..pilavda tek kelime ile süper olmuş.elinize saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

antepası dedi ki...

Bende severim yufka arasında yemeği.Anneannem alıştımıştı.Dolmada çok güzel oluyor:))Ne keyifle gezmişsiniz.Allah keyfinizi bozmasın:)

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Allah neşenizi daim etsin arkadaşım afiyet bal şeker olsun pilavda nefis olmuş hani :)

Adsız dedi ki...

hic acimasiz sin disal cim vallah icim giti :)))))burdan ekran basinda yapistim kaldim:)hihi:) bir de tek tek yazmissinya sanki ben de ordaymisim gibi geldi emegine yüregine saglik canim benim kendine iyi bak iyi aksamlar sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

Halenze dedi ki...

kızım al ödülünü geri bana şu pilav tabağını ver. çayı da ver. sonra çık git hayatımdan:) kumsala yazdığın markan da çok şık olmuş yaw:))

sevimin sayfasi dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, bulgur pilavin harika olmus. Gezdiginiz yerler, o meyva harika, cok güzel seyler paylasmisin
sevgiler....

Lezzet Gemisi dedi ki...

oohhhh sefanız olsun canım. ne güzel vakit geçirmişsiniz ailecek. ben en çok gün batımına karşı çay içmenizi kıskandım, ne yalan söyleyim. fotoğraflar da şahaneee.. o yemişten çok yemek sarhoş ediyormuş ya, ben tv.de böyle bir şey izlemiştim. koca koca filler, maymunlar yiyip yiyip yıkılıyorlardı. çok komikti gerçekten. tavuklu bulgur pilavına diyecek söz yok. enfesss... ellerine sağlık canım. sevgiler...

elif dedi ki...

disalcim bu meyvenin adı kocayemiş. yani bizde böyle.. mantar toplarken bol bol yedik. ama daha kırmızı olunca daha tatlı oluyolar.. ben çok severim.. mantardan çok onu topladım diyebilirim..
pilav harika görünüyo ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Oh Oh Ohh demekten kendimi alamıyorum.
Allah sevdiklerinizle sevginizi daim etsin.Yufka arası tavuklu Bulgur pilavı peeh valla harika yiyenlere afiyet olsun =)
Ellerinize sağlık.

lezzetavcisi

hayat dedi ki...

Merhaba canım, harika bir gün geçirmişsiniz. Bulgur pilavı da çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık. Allah sağlığınızı ve neşenizi daim etsin.
Sevgilerimle...

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar...
Bu yazmış olduğunuz meyveye GERZE ve Sinop ta PÜRETÜN deniyor ki buralarada mevsimi olunca bol bulunuyor. Ağaç çileği ya da Koca yemiş te deniyor. Tam olgunlaştığında koyu kırmızı olup yumuşuyor çok tatlıca bir tadı oluyor. Ne güzel denk gelmişsiniz afiyetler olsun..
**
Bu vesile ile teşvik edici destekleyici ve beğeni dolu mesajınıza içten teşekkür ediyorum. Ülkemizin sahip olduğu tarihi, kültürel, sosyal, insani değerlerinin zenginliğinin çeşitliliği ve enginliğini bildiğimizi söylemekle beraber çoğu hakkında bilgi sahibi değiliz. Sizler ve bizler bu sayfalarda bu kültürel zenginliği paylaşarak birbirimizin birikimlerini hem artırmaya hem de çeşitlendirmeye çalşıyoruz. Öncelikle bu çaba içinde olan tüm gönül dostu blogcu paylaşım yazarları ile minnet dolu sevgi ve selamlarımızı paylaşıyorum. Ben de birçok arkadaşımız gibi bu ÜLKE'ye hayran olanlardan biri olup, olabildiğince çok şeyi (bilgimiz görgümüz çerevesinde) paylaşıp çoğaltma gayretindeyiz.
Sizin sayfanızdan da aynı şekilde yararlandığımız bir gerçek tabi..
Sağlıcakla esenlikle kalınız...
Ailecek segi ve selamlar..

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

ceyt dedi ki...

resimler manzara harika.ya pilavla yufka ekmeği ye beni ye beni diyor.afiyet olsun canım.Allah ağzınızın tadını bozmasın.güzel günler dilerim.öpüyorum sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disal'cim misafirlerim gitti geldim canım.Çay bardağının çinte mani motifine bayıldım tarifler yine enfes harikasın şekerim.Ayrıca amin diyorum kimsenin ağzının tadı bozulmasın aç insan kalmasın.

zarpandit dedi ki...

bizdede yapılıyor annem yoresel diyor içanadoluya has galiba :)

catalsız o kadar ozgurce yenioyr ki tadıda enfes oluyor:))

pelince dedi ki...

Disal ben bu fotoğrafa eridim bittim...Manzara şahane,pilav şahane...Bilgisayarın içinden birden oraya ışınlanmak istedim..
Ellerinize sağlık...

Sevgilerimle..

Uğur CAN dedi ki...

Süper bir gün geçirmişsiniz aklım kaldı, Ocaklar'a bende gitmiştim güzel biryer. Mangalsız piknik bana çocukluk yıllarımdaki zeytinyağlı dolmalarla, kuruköftelerle, kızartmalarla, böreklerle gittiğimiz piknikleri hatırlattı. Bir hoş oldum. İyiki gitmişsiniz. Benim de hjtıralarım canlandı Sevgiler Uğur

Melek* dedi ki...

gezmene çok sevindim arkadaşım tavuklu bulgurda güzel gözüküyor hani ellerine sağlık .

egeli dedi ki...

OHHH SEFAM OLSUN ,NE GÜZEL VAKİT GEÇİRMİŞSİNİZ...BULGURADA TAVUK ÇOK YAKIŞIYOR BENCE,ELİNE SAĞLIK DİSAL'CIM....

Adsız dedi ki...

Hmmm ne de guzel oluyor piknikte bulgur pilavi.Afiyetler olsun.

Adsız dedi ki...

gercektende sefam olsun harıka bır gezıntı ve nefıs gorunuyor afıyet olsun sevgıler..

capankizimutfakta dedi ki...

hem manzara hemde pilav sahane, nasilda canim cekti herikisini. o tuhaf meyvenin adi lisi olmasin? burda cok satiliyor o ama disi kirmizi, buda sarisi galiba, ici beyaz ve soyularak yeniliyor, ben hic yemedim, iiii pek bilmedigim seyleri yememde :) zeytinlerede bayildim dogrusu...cok guzel resimler yayinlamissin saol canimmm

sarımutfak-hande dedi ki...

ımm nefis olmuş cnm ellerine sağlık
sevgiler

angel dedi ki...

hayırlı geceler arkadaşım,ne güzel bir yermiş orası ya.çok beğendim.inş bizede gidip gezmek nasıp olur.
öpüyorum seni...

Marifetane hobi dedi ki...

Ey Rabbim;Bizlere seni hatırlatan haller,seni anlatan diller,Sevginle dolup taşan aydınlık kalpler nasip eyle..CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.. hayırlı geceler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Disal'cigim, cok guzel olmus.
Cay bardagina bayildim, seneye gelince almali buralar icin:)
Sevgiler.

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar canım..allah her şeyi gönlünce ve dilediğince versin..sevgiler

Mutfaknotlari dedi ki...

offfffffff yazıyı masal gibi yayılarak okudum negüzel yaaaa
hep mutluluklar dilerim
bulgur pilavındada gözüm kaldı haberin olsun

peynir hösmelimi dedi ki...

Disalcigim harika bir piknik olmus.
ohhh ne güzel sevdiklerinle beraber güzelce gezmissiniz.
Gönenin banyolarina hic girmedim ben.Hep yaz mevsimi diye disardaki havuzu tercih ediyoruz.ama annemler cok seviyor hamamlari.
Canim Erdek te ayri bir güzeldir.
Keske bende oralarda olabilseydim.
Fakat senin su ayilarin bayildigi meyvayi hic görmemistim daha önce:))
Öpüyorum seni canim.
Sevgilerle.

keskinli dedi ki...

olmaz diaslim bu yapilmaz bana ya en cok sevdigim sekli ile yemissiniz afiyet bal seker olsun canim yufkayi daldir daldir ye vallahi agzimin sulari ni toparlayamadim sevgiler mutlu hafta sonlari canim

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Benim çayda gözüm kaldı.Manzaraya karşı çay içmek pek bi hoşuma gider:)
Bu arada biliyorsun blogspot kapatılmış.Bloğuna giremiyorsan ben www.ktunnel.com'dan giriyorum.Bir iki bloğun yaptığı yanlıştan dolayı tüm blog sahiplerinin cezalandırılmasını kınıyorum.

Yaren dedi ki...

Disalim ne cok severim bu menüyü.Türkiyede en lezzetli oluyor,her nedense burda yapilan lezzet türkiyedekine uymuyor.Simdi olsa ne güzel olur,ellerinize saglik.Yazilarinizi her zamanki gibi rahat rahat agiz tadiyla okuyamiyorum.Benim intern. hatlarinda sorun var,bu yüzden bir kac haftadir nete giremyiyorum.Bu gün cok zorda olsa takila takila sayfalara girip sizleri ziyaret etmek istedim.Ama saatler sürüyor bir sayfadan diyerine.Hatlar düzelirde bende yine aktf olurum insal.Sana güzel bir pazar diliyorum ve sevgilerimi birakiyorum canim.

DENİZSEFASI dedi ki...

yemek harika, manzara harika, sevdiklerin yanında. daha ne olsun

sefan olsun

SeyyAh dedi ki...

mahkeme kararı ile erişim engellenmiş... o kadar birikim emek ve paylaşım ne olacak bilemiyoruz.. bir şekilde giriyor ama sayfalarımıza erişemiyor yazı ekleyemiyor yorumları onaylayamıyoruz...
**
bizler şimdilik buralardayız..
her ne kadar yazı ekleyip arkadaşlarımıza ulaşamazsakta bırakmamaya niyetliyiz..
olabildiğince yasal çerçevede birlik içinde dayanışma ile hareket ederek sonuç almaya niyetliyiz..
selam ve sevgilerimizle..
Seyyah & Soframdan

NiNo dedi ki...

yasasin bloglar acildi :D

Adsız dedi ki...

Disalciğim ben yine yanıp tedavi gördüm.son yirmi gündür hiç bişeyden haberim yoktu.bloglarınız kapanmış, bişeyler olmuş daha dün duydum.geçmiş olsun diyorum ,bir daha olmaz inşallah.sevgilerimle canım.
sebilay
asotu.blogcu.com

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Hepimize geçmiş olsun.

simayhobievi dedi ki...

merhaba tarif ve tarif görüntüsü süper elinize sağlık

fatosun mutfagından... dedi ki...

Cumhuriyet bayramımız hepimize kutlu olsun canım.öpüyorum çook sevgiler..

tugbatugba dedi ki...

ilk önce hepimize hayırlı uğurlu olsun. evlerimiz açıldı.
tavuğun peşinde değilim ben çay bir harika gözüküyor ve temiz havada eminim müthiş olmuştur. birde o meyvenin peşindeyimmmm :)

yemek dedi ki...

Ya tabagi görünce baska seylerin önemi kalmadi gözümde.:))
Koca yemisin tadi acaba neye banziyor? Buralarda benzer ama cok benzer bir meyve var acaba onun Türk hali mi?
Ama sana imrendim, ne güzel gezdigin yerler...

Bu yil tatil yapmadim da.:))

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Cumhuriyet Bayramı'n kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler......

Adsız dedi ki...

selam canım cumhuriyet bayramımız kutlu olsun

Ayse Pamuk dedi ki...

Bende istiyorumm:)Çok güzel görünüyor manzarada çok hoş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun cumhuriyetimiz sonsuz olsun...sevgilerimle

www.yenitadlar.blogcu.com

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

şükür kavuşturana:)
canım benim hasret giderişinize bayıldım pilava yufkaya kumsala bayıldım..burdada bir sahil buldun ya helal sana:)..


o meyveyi çok iyi bilirim ben..zehirlenmessiniz tabii.acayip vitaminli ve heryerde bulunmayan bir nimet resmen..afiyet olsun size...

öptüm bacımm

Aysultan... dedi ki...

Pilav çok leziz gözüküyor,kumsael,çay,muhabbet ve karayemiş ya da dağ çileğimi desem çok lezzetlidir hatta bugün pazarda gördüm canım çekti ormana gidip toplamak lazım :))

Cafe Gusto dedi ki...

Disalciğim biz bir dizi aksaklık yüzünden balayımızı Erdek te geçirmek zorunda kalmıştık.Ama oraya gidince çok sevdim.Erdeğin yeri bizde farklı...Ellerine sağlık sevgiler...

Dilşâd dedi ki...

Yemek harika ... ama inan her yemeğin tadı sanki erdekde daha farklı..

Nerdeyse yarı hemşhri sayılırız (:

ben kapıdağında sade ekmek bile yesem bal gibi geliyor..

hayırlı cumalar sanada..(:

nisamla dedi ki...

ahh ahh memleketim :) Balıkesir de yaşıyosunuz snırım bnde Balkesliyim ama gurbetlerde yaşıyorum :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak