19 Aralık 2008 Cuma

TAHİN PEKMEZLİ SÜPRİZ MUFFİN

öncelikle tarifimi sevgili arkadaşım çapankızımutfaktanın ev sahipliğini yaptığı pdçse..31..e göndermek istiyorum.....canım arkadaşım kolay gelsin.......


geçen gün başıma gelen bir olaydan bahsedeyim hemen......

anlattığım zaman aman benim başıma gelmesin diyenlerimi duycam yoksa aaa benimde başıma böyle bişey gelmiştilerimi duycam bakalım.........bence ikiside olacak.......

bayram dönüşü canım annemin yoğurt çorbası yapmam için bana hazırldığı yoğurtlu,nohutlu,yarmalı ve fasulyeli karışımı aldım elime......beş kg.su şişesi içine hazırlamıştı...yolculuk sırasında akmasın diye......

sabah saat 10 civarı.....ilk defa yemeğimi erkenden yapıp akşama kadar rahat oturma düşüncesine kapılmıştım.....ve ailecek çok sevdiğimiz için yoğurt çorbası yapmaya karar verdim...

havalar soğuk olduğu için balkona koymuştum karışımı.....aldım....şişenin kapağını biraz çevirdim.....kapağı tam açmamıştım.....kenarlardan yoğurtlar volkan gibi kaynamaya başladı.....önce çok üzüldüm ..çünkü yoğurt boşyere akıyordu....yazık oldu diye içimden geçirdim....

kapağı biraz daha açayımda havası daha çabuk gitsin dedim.....çevirrdiiiimmmm.....ve kapak artık elimde değildi........bidon resmen patladı......ilk önce gözlerimi açmaktan koktum......kapakla beraber tavana yapışan yoğurtlu karışım kafama pıt pıt pıt diye düşüyordu......gözlerimi açtığımda bütün mutfak nohutlu fasulyeli ve yarmalı karışımla mahvolmuştu......

tavan,perde,halı ,avize,mutfak dolapları,fırın daha nereler.......çok kötü bir andı....yemeğimi yapaıp rahat oturma düşüncesi yerini akşama kadar mutfak temizliğine dönüşmüştü......5 saat sonra çıkabildim.....bidonun yarısı gitti....eh merak edenlere söyliim....yoğurt çorbamı yinede yaptım...

işte böyle....yoğurt güneşi gördükçe asitlenmiş.....dikkatli olun.....mutlaka geniş bir kabın içerisine kapağı az açarak içindeki havayı boşaltmaya çalışın.....

geçelim tarife......12 li muffin kalıbı için....

malzemeler....
  • 1 adet yumurta.....
  • 1 çay bardağı şeker....
  • 1 çay bardağı eritilmiş margarin....
  • 1 çay bardağı süt....
  • 1 çay bardağı karıştırılmış halde pekmez-tahin karışımı...
  • 3 çay bardağı kadar un...
  • 1 paket kabartma tozu.....
  • 1 paket vanilya....
  • üzeri için susam.....
içi için......
  • 1 poşet kremşanti.....
  • bir su bardağı süt.....
yapılışı......
  1. yumurta şeker çırpılır...diğerleride eklenerek karıştırılır...
  2. yağlı kağıt konulmuş muffin kalıplarına dökülür..
  3. üzerine susam serpilerek 180 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirilir...
  4. soğuduktan sonra muffinlerin üzerinden kapak kesilir.....
  5. içi çay kaşığı yardımıyla boşaltılır......
  6. çırpılmış kremşantiye muffinlerin içinden çıkarılan kek parçaları ufalanır....
  7. şantili karışım boşaltılan muffinlerin tekrar içine doldurulur...
  8. kapakları kapatılır......
  9. üzerine ister çikolata sosu ister reçelli sos gezdirilir.....
not....kendinizin yapıp sevdiği bir muffin tarifi ilede aynı süprizi yapabilirsiniz....ben bu muffinleri pekmezli tahinli diye yaptım....artanlarıda bu şekilde süpizledimki değişiklik olsun...sade muffinlerlede daha lezzetli olacağını düşünüyorum....

71 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Tahinli ve de pekmezli... Bol susamlı tadı eminim çok güzel olmuştur... Ellerine sağlık...

Bu arada geçmiş olsun gerçekten o kadar malzemenin boşa gitmesine mi üzülürsün, mutfağın batmasına...

Sevgiyle...

zehra dedi ki...

ama bu cok guzel ellerıne saglık

CAHİDE dedi ki...

Ay canııım çok geçmiş olsun,ben bu anı çok iyi bilirim.bende soslu domates turşusunu kola şişesine yapmıştım açayım derken kapak elimden fırladı.o mutfağın halini hatırlamak istemiyorum.temizlemek için badana yapmamız gerekmişti.Aklımızda bulunsun artık asitli gıdaları geniş ağızlı kaplara koyalım.Kekinde nefis görünüyor ellerine sağlık canım...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Maffinler harika görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...

Başına gelenlere üzüldüm demek saatlerce temizlikle uğraştın...Benim başıma gelmedi ama gelebilirdi uyarılarını dikkate alacağım...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disal'cim ellerine saglik canim muffin degisik bir okadarda lezzetli görünüyor...
benim basimada böyle bir sey mercimek corbasiyla gelmisti düdüklü patlamadi fakat tepesinde fiskirmisti ne kötü andi heryer berbat misafir iceriye girdi girecek ortada yemek yok:(( sükür o dönem acemilikte kaldi simdi daha dikkatliyim neyseki....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
geçmiş olsun.Hani desem ki mutfağı temizlemen için bahanen olmuş, daha bayram için zaten yeni temizlemiştin. Neyse sana bir şey olmamış ya.
Muffinler çok nefis görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Betül İnce dedi ki...

Bu sürprize bayıldım ben, ellerine sağlık Disal'ciğim.
Bu arada geçmiş olsun. Ben de düddüklü tencereyi ilk kullandığımda mercimekle aynı şenliği yaşamıştım.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Disalim öyle güzel anlatmışssınki güleyiimi ağlıyayımmı haline şaşırdım benim turşuda başıma gelmişti böyle bir şey sonu vahimdi çok geçmiş olsun yinede yapmışşın ya yoğurt çorbanı helal olsun muffinlerse harika ben mandalinalı muffininden fırsat bulupta bir türlü yapmadım ama deniycem ve benim ilk muffinim olucak o Disalimin mutfağından diycem bu güzel tariff:))

yesildomates dedi ki...

canım benim alttaki sucuklu yemeğin görüntüsünede bayıldım doğrusu..demeden gitmiyim dedim...

öptüm...

yemek dedi ki...

Canım, geçmiş olsun. Mutfağı o halde görünce ağlardım herhalde...
Mufinler nefis, ellerine sağlık.
Hayırlı cumalar...

leyya dedi ki...

çok geçmiş olsun disalim yaa.büyük talihsizlik olmuş .naparsın bazen de böyle acı tecrübelerle öğreniyoruz bişeyleri işte..yerine koydum kendimi napardım diye acaba))mutfagın kapısını çeker çıkardım herhal.emlakçıyı arardım bize buralardan çoook uzaklarda temiz bi ev bul diye)))))(hayal bu yaaa))
ama olmadı ki ben şimdi o patlayan yoğurt çorbasını görmek istiyorum..belkim bizde yapacazzz)))
hayırlı cumalar disalim.tekrarrından korusun mevlam..

keskinli dedi ki...

tam bir lezzet ve vitamin deposu olmus ellerine saglik canim

hayirli cumalar

neslihan erzincan özgür dedi ki...

geçmiş olsun canım,talihsiz bir kaza olmuş.hiç o şekilde patlayabileceğini düşünmemiştim yoğurdun.

muffinler enfes görünüyor.ellerine sağlık.deneyeceğim.sevgilerimle

Baharcicegi dedi ki...

tahinle pekmez miffine nefis aroma katmistir piserken misler gibi koku yayilmistir mutfaga eline saglik canim.
Yemegi hatirlayip rahatlayim derken 5 saat temizlikle ugrasmak sinirleri hoplatmistir,benim yengeminde basina böyle bir mutfak kazasi gelmisti gecmis olsun canim.
sicacik sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım yaa balkon soğuk birşey olmaz diye koymuşsun.
yaa ben bir defasında salaklık edip içinde yemek olan borcam tepsisini ocağın üzerine koydum.öyle bir patladıkii her yer cam ve yemek oldu.
yaptığım salaklığamı üzüleyim,heryerin kirlenmesinemi,yoksa eşimin cam ateşin üzerine koyulurmu diye benle kafa bulmasınamı
birde ben hem titiz,hem tembelim
her yer hep temiz olsun istiyorum.hemde kalkıp yapmak istemiyorum.sonrada söylene,söylene yapıyorum.

neysee muffinler harikaa görünüyorlar canım

ellerine sağlık

çok öpüyorum.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
22.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 04 OCAK2008 TARİHLERİ ARASINDA

“PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 32” EV SAHİBESİ OLARAK http://renklikurabiyeler.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 32.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

Sevil Şahin dedi ki...

uyarın için kendi adıma tşk ederim henüz başıma gelmedi ama gelebilirdi ayrıca muffin bence enfes olmuş ellerine saglık canım

Adsız dedi ki...

merhabalarrr...muffinler enfes görünüyor.ellerine sağlık.sevgilerimle

Tijen dedi ki...

Geçmiş olsun Disal'ciğim!
Ah bu mutfak kazalarından eğlenceli bir kitap yapılır biliyor musun? Yaşarken o kadar eğlenceli değil tabii ama okuyan biri için bir düşünsenene. Ben de geçenlerde bozacıdan boza aldım, kaseye koyup üzerine de bir tabak kapatıp dolaba kaldırdım. Ertesi sabah bir açtım ki taşmış dolabı mahvetmiş!

Adsız dedi ki...

lezzeti içinde saklı nefis ir tad

ellerine sağlık canımcım
sevgilerr

Adsız dedi ki...

Merhaba, benimde başıma turşu bidonu ile gelmişti..Çok feci bi durum hakikaten.. geçmiş olsun.. Bu arada ellerinize sağlık çok güzel bi görüntü..Bi aşağıdaki sucuklarada içim gitti:) Sevgiler..

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ay disalim ya yorum yazdım. 1 sayfa nerdeyse. silindi ya:(
üff çok sinir

hdidem95 dedi ki...

ay canım geçmiş olsun bu tür şeyler hepimizin başına geliyor birdefada benim düdüklü patladı içinde nekadar yaprak sarması dolma var tavana yapıştı merdiveni dayadım hem topladım hem yedim hem ağladım ama hatırlayınca gülüyorum şimdi:)ama muffinler süper olmuş ellerine sağlık öptüm sevgiler

made in funda dedi ki...

canım yaaaa.tebessümle okudum yazdıklarını.sanki yanındaymış gibi oldum.bu hemen herkesin başına(bu kadar korkunç olmasa da )mutlaka gelmiştir.yerinde olmak istemezdim.işte bazen böyle şööööyle bir rahat oturayım,keyif yapayım dediğimiz zaman başımıza bu geliyor.
bu arada yine de yoğurtlu çorbayı yapmanı takdir ettim.
muffinler nefis olmuş.ellerine sağlık canım..

sevimin sayfasi dedi ki...

muffinler harika bayildim...
ellerine saglik

simayhobievi dedi ki...

başına gelenler geçmiş olsun diyorum muffininnede bayıldım tarifi aldım ilk fırsatta yağıcam canım eline emeğine sağlık

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Çok geçmiş olsun.
Giden malzemeden çok batan mutfağa üzüldüm.
Artık her yoğurt çorbası yaptığında bu olay aklına gelir.
Tahin pekmezli muffin ise tam bir sürprizmiş,ellerine sağlık.
İçinin güzelliği ve sürprizi harika görünüyor ama biraz uğraştırıyor galiba.

Adsız dedi ki...

Ohh tam da kışlık bir tarif olmuş.Bol enerji lazım soğuk günlerde ısınmak için :)
Ellerine sağlık!

Adsız dedi ki...

CANIM ELİNE SAĞLIK MUFFİNLER HARİKA OLMUŞ..AMA VARYA YAZINI OKURKEN BİTTİM..ÇOK KÖTÜ BİR DURUM BEN OĞLSAM HERALDE BİR SÜRE AĞLARDIM ONDAN SONRA TEMİZLİĞE KALKARDIM..GEÇMİŞ OLSUN CANIM SEVGİLER..

zarpandit dedi ki...

alttaki görüntüye asık oldum resmen ya :))) ama bu muffinler tam babama gore bizim evde pekmez tahin ikilisi hep bulunur:))

tesekkur ederşim yeni fikir getirdin aklıma..

Aysultan... dedi ki...

eline sağlık mufinler harika ,geçmiş olsun her gün kabağı açıp havalandırmak lazım mutfakbu hiç kazasız olrmu herkes yaşamıştır bir kaza mutfakta :)) :))

Adsız dedi ki...

selam canımmm
geçmiş olsun canım,talihsiz bir kaza olmuş.sanada bir sürü iş çıkmış:((
muffinler enfes görünüyor.ellerine
sağlık
sevgiler

http://sofrakeyfi.blogcu.com/

Unknown dedi ki...

hımmmmmm bıtanesını caldım valla cıcım hayırlı ugurlu günler öpüldün canım

Adsız dedi ki...

eline sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Canımm pür dikkat okudumdu noldun diye..Aman kirlenen mutfak olmuş..benim başıma gelmedi ama..görürdüm çevremde..yaa düdüklü falan olsaydı..ben turşuya yada asitli başka şeylerede razıyım düdüklüden çok korkarım..bir kere okumuştum biyerde düdüklü patlamış kapağı kadının başına düşmüş az değil epey dikiş sayısı vardı okuduğum:(
sana zahmet olmuş mutfakla uğraşman yoğurtlu karşımlar zaten asit yapar ekşime gibi olur her zaman dolapta bulundur ve geniş kapaklı yağ yada turşu petlerinde bulundur..
muffinler enfes eline sağlık sevgiler.

Adsız dedi ki...

canim cok gecmis olsun talihsiz kaza mi desek ne desek bu olaya
hadi corbayi bir kenara biraktik ama cikardigi islere ne demeli
yorulmusun belli

mufinler harika gorunuyor biatenm ellerine saglik

sevgilerimle:nurcan
www.yenitadlar.blogcu.com

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

gerçekten çok kötü olmuş neyse sağlık olsun ve geçmiş olsun
muffinlerin çok güzel gözüküyo pufudukpufuduk ellerine sağlık...

ab-ı hayat dedi ki...

Disalim,

Ne desem bilemedim,çok üzüldüm.Umarım tekrar başına gelmez.


Muffinler çok lezzetli görünüyorlar,ellerine sağlık.


sevgiler...

NİLÜFER dedi ki...

geçmiş olsun canım başıma böyle birşey gelmedi çok şükür inşallah da kimsenin başına gelmez ben sinirden ağlardım heralde
muffinler nefis olmuş eline sağlık mutlaka denemeliyim

Adsız dedi ki...

canım olur böyle kazalar, senin gibi marifetli hanımlar halleder, üstüne yılmaz çorbasını yapar, yetmez mis gibi muffini de yapar...ellerine sağlık arkadaşım..sevgiler

şengül dedi ki...

disal çok çok geçmiş olsun dinlenmek yerinee5saatin geçmiş çok üzüldüm amma ucuz atlatmışsın canım..
müffin çook güzel olmuş ellerine sağlık canım benim disalcim nacizane ben içine çikolata ve üzerine ceviz serpiyorum istersen birde o şekilde dene çok güzel oluyor.

saniyesultan dedi ki...

çok geçmiş olsun yaşadığın şaşkınlığı anlayabiliyorum.muffinlerinde pofuduk pofuduk.ellerine sağlık.

HÜLYA dedi ki...

aay canım ya ne eziyet çekmişsin.. üzüldüm valla aynı durumda kendimidüşünemiyorum heralde söylene söylene temizlerdim ama önce 10-15 dakika o sinirler etrafı seyrederdim..

muffinlere sözylenecek söz yok çok gzüel olmuşlar valla ellerine sağlık canımcım.. süpeer

Adsız dedi ki...

canım çok güzel görünüyor ellerine sağlı..iyi haftalar...www.yuncafe.blogcu.com

DENİZSEFASI dedi ki...

muffinler çok güzel görünüyor, ellerine sağlık

geçmiş olsun, baya yorulmuşsun.

sevgiler...

bir demet feslegen dedi ki...

Çok şaşırdım canım geçmiş olsun mu denir, ne denir, çok korkmuş olmalısın.. Aman dikkat et, sana bişey olmamış iyi ki..
Süprizi çok hoş olmuş bu arada, eline sağlık
Sevgiler

Adsız dedi ki...

gecmıs olsun canım ya..
valla cok zor..
nasıl temızlenır onlar:(..

canım muffınlerın harıka ellerıne kollarına saglık hayatım..

opuyorum cok..
sevgiler:))

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhabalar canım nasılsın ellerine sağlık tarif çok güzel kusura bakma bu aralar girmek istediğim halde yoğunluktan bir türlü ne sizlere nede bloğuma zaman ayıramıyorum zaman buldukca gelmeye çalışıyorum lütfen bloğumu yalnız bırakmayın olurmu sevgilerimle güzel bir hafta geçirmeniz dileğimle hoşçakalın

Adsız dedi ki...

selam canim
kizma ama bu seferde cok güldüm :)
senin yazilarina bayiliyorum pek az kisi böyle espirili analatiyor ....
orda olsaydim sana seve seve yardim ederdim mutfagini temizlemeye
ama benim basimada böyle bir olay gecmisti düdüklüyle kuru fasulye ....
baska bir sey demiyorum sonunda mutfagi sadece badana pakladi :) pek cok gülmüstüm o gün......
san iyi günler dilerim sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ay kıyamam yazık ya disalime...
çok geçmiş olsun canım...böyle kötü tecrübeleri hiiç sevmiyorum:)
heralde oturup hüngür hüngür ağlardım emreye sarılıp...

muffinler nefis görünüyor canım
ellerine sağlık
çoook öptüm

Adsız dedi ki...

Ben neyseki başıma henüz böyle bir olay gelmedi diyenlerdenim. Sanada çok geçmiş olsun. İnsan bu durumda gidem çorbayamı üzülsün, yapacağı temizliğimi bilemez sanırım.
Bu arada bu muffinlere bayıldım. Harika görünüyor.

http://www.hayatintakendisi.com

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,leziz görünüyor....Selamlar.........

Adsız dedi ki...

iyi geceler arkadasim iyi bir hafta gecirmeni dilerim sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

e yoğurt bu normal bişi insan dolaba koyar yahu:)
Allah beterinden korusun canım.
muffinlerde çok nefis görünüyor:) ellerine sağlık...

sibellebutikpasta dedi ki...

Çok geçmiş olsun Salihacım, bir an gözümde canlandırdım daaaa, kabus gibi valla...
Muffin tarifine bayıldım, mutlaka deceğim
Sevgiler

Hatice dedi ki...

hem besleyici, hem sürprizli, hem de nefis görünen bir muffin, daha ne olsun, ellerine sağlık canım...
sevgiler...

Hatice dedi ki...

ayrıca da çok geçmiş olsun, çok üzücü ve sinir bozucu bir durum..

Adsız dedi ki...

Salihacım öncelikle geçmiş olsun diyorum bu ufak kaza için, hangisine yanacağını şaşırıyor insan değil mi? Ama muffinler de konuşuyor resmen, çok lezzetliyim ben diye. Ellerine sağlık, sevgiler canım...

Leyla Poyraz dedi ki...

Disalcim çok çok geçmiş olsun..
muffinlerde harika görünüyor..ellerine sağlık canım..Sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Disal'immm,

Çok geçimş olsun canım, mutfak kazalarının sonu gelmez bilirim ama, seninki cidden çok kötü olmuş..

Muffinler ise harika, ellerine sağlık,

Sımsıcak sevgiler.....

Ilker Erdem dedi ki...

Canim muffinler harika gorunuyor. Ayrica fotograflar da mukemmel. Sevgiler

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, canim gecmisler olsun önce........... eh oluyor böyle kücük mutfak kazalari.
Ama muffinlerde inan nefis görnüyorlar ellerine saglik canim.
Eskisi gibi uruyamiyorum sakin darilmaca olmasin canimmmmm benim.

KOcaman öpüyorum
Emos

emineninemekleri dedi ki...

Salihacim, canim gecmisler olsun önce........... eh oluyor böyle kücük mutfak kazalari.
Ama muffinlerde inan nefis görnüyorlar ellerine saglik canim.
Eskisi gibi uruyamiyorum sakin darilmaca olmasin canimmmmm benim.

KOcaman öpüyorum
Emos

Adsız dedi ki...

Hayal ettimde korkunç .Rabbim büyük kazalardan korusun geçmiş olsun.

Muffinler harika gözüküyor elllerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canım benım gecmıs olsun..

harıka gorunuyor ellerıne saglık canım sevgıler..

dolmaningunlugu dedi ki...

Merhabalar
Ziyaretiniz icin tesekkur ederim cok memnun oldum. Ben tahinli kekleri cok severim eminim cok lezzetli olmustur muffinler en kisa zamanda deneyecegim.

Yeni Yiliniz Kutlu olsun sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

canim öylesine ugramistim sayfana,ama yorum yazmadan edemiyecegim,dikkatimi yorumlarinin 66 olmasi yani senin memleketin pilaka numarasi tam bir tesadüf.
sicacik sevgiler

Saliha dedi ki...

ALEMSIN ADASIM....BENIMDE BASIMA GELDI OOOOO HEMDE KAC KERE SADECE PATLAYAN SEYLER FARKLIYDI EHEHEHEHE:)))))

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, muffenslar harika olmus ellerine saglik. Patlama olmus gecenlerde gecmis olsun, cok üzüldüm, yorgunlugunami yanayim, nezanim yogurtami kestiremedim, ama sevindigim bu olumsuzluga ragmen corbani yapman, afiyet olsun, sevgilerle....

Adsız dedi ki...

arkadaşım 2009 sana,mutluluk,huzur,sağlık,sevgi,neşe getirsin.
tüm isteklerini,arzularını inşallah yerine getirirsin.
rabbim kalbine göre versin,her daim yanında olsun...sevgilerimle...bu arada çok geçmiş olsun..laylaa73..

Adsız dedi ki...

selam

Nerede yaşam varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm umutlar ve başarılar seninle olsun. Mutlu Yillar sewgiler...

http://nurdanorguler.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak