15 Aralık 2008 Pazartesi

SEBZELİ SUCUK...YE#40 ETKİNLİĞİ....

bu bayram, hala büyümediğime karar verdim......

sürekli şeker yedim...bayramlık aldım ve sevindim.....giymek için sabırsızlandım.....el öptüm,harçlık topladım......paramı ziyan etmedim, sakladım......saydım saydım saydım.......sayma eksilir derdi büyüklerim.....ben yinede meraktan duramadım....

bayramımı Ankara'da geçirdim...bütün akrabalarımı gördüm.....çok güzel bir tatil geçirmiş oldum...ama zaman çok hızlı geçti..sanki hiç gitmemiş gibiyim.....şimdiden özledim.....

etkinliğe geçecek olursam , bu ayki etkinliğin anlamı çok büyük.....canım esramızın anısına....mekanın cennet olsun diyorum ve onun anısına bu etkinliği yürüten ninoma çok teşekkür ediyorum..kolay gelsin canım.....

çok özel bi tarif olmasada bu etkinliğe katılmayı çok istedim.....

malzemeler......
  • 4 adet küçük patlıcan
  • 3 farklı renkte dolma biber
  • 1 adet mangal sucuk
  • tuz
yapılışı.....
  1. patlıcanlar ocak üzerinde çevirerek közlenir....
  2. soyulup doğranır.....tuz ilavesi ile tatlandırılır.....
  3. az sıvı yağda uzun uzun doğranmış renkli biberler kızartılır.....
  4. patlıcanların üzerine konulur....
  5. yine uzun uzun doğranmış sucuklarda yağsız kızartılarak biberlerin üzerine eklenir....

61 yorum:

Adsız dedi ki...

Hangi 5 yıldızlı lokantanın lezzetti bu bakayım =D şaka biyana harika gözüküyor.
Ellerine sağlık.

Dilşâd dedi ki...

Çok hoş gözüküyor.. deneyeceğim..

Ellerinize sağlık

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bence gayet güzel bir tarif olmuş Salihacığım Ellerine sağlık... Etkinliğin en dikkat çekici yemeklerinden biri olacak kesin...

Sımsıcak sevgiler...

PINAR dedi ki...

ellerine sağlık süper görünüyor...

MUTFAKISTAN dedi ki...

sucugu oyle guzel sunmussun bayildim,ellerine saglik super gorunuyor,sevgiler

made in funda dedi ki...

nefis bir lezzet canım.ellerine sağlık..

tugbatugba dedi ki...

harika gözüküyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK DİSAL ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BU ETKİNLİĞE EN KISA ZAMANDA BENDE KATILICAM SUCUĞA VE PASTIRMAYA BAYILIRIM SENİN VESİLENLE HEM BLOGUMA EKLEDİM HEMDE ETKİNLİĞİ BİR KEZ DAHA HATIRLATMIS OLDU BANA CANIM SAOLASIN

simayhobievi dedi ki...

nım nım eline sağlık çok leziz görünüyor

Adsız dedi ki...

YUREK UMUTLARA GEBE OLDUGUNDAN BERI, AYRILIKLARA HIC YENIK DUSMEDIK BIZ,GONLUMUZ DARAGACINDA OLSA BILE DOSTA SELAM GONDERMEYI, UNUTMADIK...

Tijen dedi ki...

Yaptıkların seni mutlu ediyorsa hiç büyüme daha iyi, çocuk gözleriyle bu dünya daha güzel çünkü.

Baharcicegi dedi ki...

iste bayramlar bu yüzden güzel oluyor,akraba es dost hep bir arada küskünler barisiyor keske her günü bayram gibi yasasak.
Sunum cok güzel olmus,mideleri aciktiracak tipten eline saglik

neseersoy dedi ki...

Selam,
Harika görünüyor , bence bu güzel etkinliğe çok yakışmış.
Sevgilerimle

Ayse Pamuk dedi ki...

Aaaa çok şık!!!

sarımutfak-hande dedi ki...

ooo bu tabak tam benlik ellerine sağlık nefis görünüyor cnm

Adsız dedi ki...

eline sağlık

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Hem şık, hem çekici hem de sevdiğim bütün lezzetler bir arada. İçindeki çocuğun hep durmasını diliyorum.

Sevgilerimle.

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel olmuş bence afiyet olsun yiyenlere...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

mükemmel görünüyor ellerine sağlık tatlım

Adsız dedi ki...

canim bende merak ettim simcik:))kac para topladin:))paylasmaya varmisin:))

ellerine saglik canimcim
harika ve cok sIK bir sunum
afiyetle...

www.yenitadlar.blogcu.com

Esradan dedi ki...

selam arkadaşım,güzel ve önemli bir makale yayınlıyorum,kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.bu arada tarif harika gözüküyor,sitenize şöyle bir göz gezdirdim,gerçekten ellerinize sağlık,sevgiler

Unknown dedi ki...

Hamileliğim boyunca nefret ettiğim tek şey sucuktu şimdi normale döndüm hele mangalda olucakda ben yemeyeceğim.çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

bende senin gibi büyümeyenlerdenim.
öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor. Sunum çok şık olmuş.

TAZE NANE dedi ki...

Görünüşüne çok bayıldım.
Ne kadar güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Bu arada bol şeker yemeleri kısaca bayramda kendinle ilgili yazdığın yazıyı çok beğendim. Okurken gülüp kendimi gördüm.
Sevgiler.

Yaren dedi ki...

Disalcim her nedense seni cok sevdigim görümceme benzetiyorum.SEni görmedim hic ama kafamda öyle canlandiriyorum.Yazilarini okuyuncada yine görümcemi hatirlattin.Tarif gercekten istah acici görünüyor,ellerine saglik canim.Simdi olsa da yesem:)Sana afiyet seker olsun canim.Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

bayılıyorum senın sunumlarına cok guzel gorunuyor ellerıne saglık arkadasım sevgıler..

Adsız dedi ki...

bende senle aynı duyguları paylasıyorum hayatım..
seker konusunda:)) yneı gıysı konusunda:)) hıc buyumeyecez herhalde:))
ellerıne saglık nefıs gozukuyor..
opuyorum canım..
sevgiler:))

Saliha dedi ki...

adaşım cok gecmiş olsun..cok gezmıssın kız ondandır rahatsızlanman:PP ben gezemedım ya içimde ukde kaldı ehehe...ellerıne saglık canım...sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar...Geçte olsa Bayram kutlaması kabul ediyorsundur umarım...Hergünün bayram olsun arkadaşım...Ben bayram öncesi ve bayram sonrası yoğunluğundan yeni kurtuldum..Bu normal hayattayım...Çok özlemişim pc mi ve elle sayılacak kadar gerçek arkadaşlarımı...Odamın şeklini bayram öncesi değiştirmiştim adapte olamadım normal hayatıma onu da değiştirince tamoldu şimdi..Sen güzel bir bayram geçirmişsin okudum..Bende senin gibi bayramı çocuk tadında yaşayanlardanım...Bayram namazı öncesi evde bile bayram dekorasyonumu uyguluyorum:))Hergünden farklı olsun diye...Gece yatmadan kınalarımı yakarım çok seviyorum,Kokusu çocukluğumu hatırlatıyor..Kelebek deseni çizdim bu bayram:))Sonra yine oğlum için şişirdiğim balonlar,çocuklar için süslediğim hediyelerde bayram heyecanlarım..Geçti gitti yine...Ama çok yoruldum..Belli diline vuırmuş diyorsun..Uzattım galiba...Öpüyorum seni gidiyorum..Bende bişeyler yazayım artık...Sevgiler canım arkadaşım:)

hdidem95 dedi ki...

canım içinde sucuk varsa bende varım bayılırım çünkü:)) işin içinde kayserililik var ondanmıki:))) ellerine sağlık öptüm sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

oh ne güzelmiş valla.şu bayram harçlığı olayı beni pek sevindirdi..senin aileden olmak varmış:))hani kardeşin felan:P
canım özel bir lezzet olmadı demişsin ama harika bir görüntü ve malzemeler de gayet güzel.bence özel bir lezzet ellerine sağlık hayatım.

öptümmm

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

yemek dergilerindeki resimler gibi, çok güzellllllllll.özellikle sunum şahane.tarifte nefis.helede mangal sucuk olunca süper.elelrine sağlık canım.

belgin kıral dedi ki...

disal ciğim, hem pratik hem de sebze hoş ;sucuk hoş daha ne olsun di mi ama? ellerine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

canım ne güzel hiç büyüme.hatta harçlıklarını yeniden yine say:)canım benim bana uğrarsında hiç yanıtsız bırakırmıyım.Çok teşekkür ederim.Valla görüntü muhteşem.Bu etkinlik sizin evdekilere yaramış.Canım ben bayramda senin elmalı tarifi denedim.Ama o şekli veremedim bir türlü.Birgün nasıl yaptığını göstererek bir kaç kare resim koyarsan mutlaka habaerim olsun sevgiler

saniyesultan dedi ki...

ALLAH RAHMET ETSİN ,MEKANI CENET OLSUN.

EVET BAYRAM BİZLEREDE MUTLULUK GETİRİYOR.

TABAKDA SÜPER GÖZÜKÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Adsız dedi ki...

hmm nefis olmus ellerine saglik bu kadar az malzemeylen bu kadar güzel bir lezzet olusturmakta ayri bir marifet olmali :)
iyi günler dilerim sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

akasyakokusu dedi ki...

Canım enfes bir görüntü gördüm..Ellerine sağlık sucukla ne olsa yerim:))
Bayramında gerçekten bayram olmuş..Hergünün bayram gibi geçsin sevgiler.

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok şık bir tabak olmuş canım..elelrine sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Farklı sebzelerin, meyvelerin, etlerin bir araya getirildiği yemekler beni hiç şaşırtmıyor. Ama nedense sebzeli sucuk tarifi beni çok şaşırttı:) Aklımın ucuna gelmezdi sucuğu patlıcanla birleştirmek. Mutlaka deneyeceğim, çok merak ettim:) İkisi de çok sevdiğim şeyler: patlıcan ve sucuk. Eline sağlık canım.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Sucuğu öyle çok seviyorumki nasıl olursa olsun büyük bir zevkle yerim...nafis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika gorunuyor

Adsız dedi ki...

Afferin sana canısı ne iyi etmişsin.İçindeki çocuğu sakın öldürme.Sucuğun böylesini hiç yapmamıştım ellerine sağlık canım...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

şu blogspota bazen sinir oluyorum. tarifi ilk yayınladığın gün geldim orum yapmaya,yapamadım gıcık şey hata verdi.

o zaman da fotoğrafa bayılmıştım , yine bayılıyorum:)))
enfes ötesi görünüyor Disalim.bir gün kahvaltıya gelirsem sana isterim mutlaka:))
Ellerine sağlıkkkkkkkkkk:)

not: hurmanın en olgunlarında alırsan ağzın buruşmaz:)

Adsız dedi ki...

Dişalcim merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

Adsız dedi ki...

merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

Adsız dedi ki...

slm
size katiliyorum oranin tatdi damaklarinda kaldi 3 sene oncesinde bende hacca gittigimde en kisa zamanda umre arzu etmistim.henuz kismet olmadi umarim en kisa zamanda sizlerede hac nasib olur....
www.baharkonagi.blogcu.com

Lezzet Gemisi dedi ki...

EN MUHTEŞEM GECE, GÜNDÜZÜ OLANMIŞ; EN GÜÇLÜ SEVGİ, HİÇ KAYBOLMAYANMIŞ; EN MUTLU İNSAN, GERÇEK DOSTLUĞU BULANMIŞ. EN İYİ DOSTUMA BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

Çok şık ve değişik güzel bir tarif. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım
ellerine sağlık görüntü enfes sanıyorum tadıda öyledir
Sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

Bence nefis olmuş...Hele görüntü ve renkler süper, ellerine sağlık..
Sevgiler

Neşeli Sesler dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Tarifin kendisi çok güzel anlamı ondan daha da güzel.

Esranın bu denli sevilmesi ne kadar güzelmiş. Ruhu çok rahattır eminim . Ben kendisini hiç tanımadığım halde adına kurulan kütüphanede tuzum var.

Bloglar bu anlamda çok güzel..
Geçmiş bayramını da kutluyorum canım.
Sevgiler....

Fatma Dinç dedi ki...

görüntü muhteşem canım ellerine sağlık...sevgiler

yesildomates dedi ki...

canım arkadaşım ne yapalım bu iş hastalık tanımıyo...:))
seninle konuştuktn sonra bir gayret kalktım ve bir şeyler ekledim..
anlayacağın güç kaynağım yine sen oldun..canımsın sen benim..sana dokunamasamda yanımda olduğunu hep hissediyorum..
bak yine aklıma düştün..offffff...

canım ben kaçıyım gözyaşlarıma pek hakim olamıyorum bu günlerde biliyon..
seni en kocamanından öpüyorum...

bu arada görüntü yine muhteşem eminim tadına diyecek lafım yoktur..
by by....

Işıl dedi ki...

Selam

sunumun cok şık olmuş,
hem hazırlaması kolay hem sunumu çok güzel

ellerine saglık!

nur_aleyna dedi ki...

Şık bir sunum olmuş.. Sevgili Esranın anısına olması beni duygulandırdı.. ellerine sağlık canım!

yemekyemek.azeriblog.com

Marifetane hobi dedi ki...

Kalpler imanla gönüller huzurla dolsun.Saadetler hepinizin olsun.Ne kurulan bağlar bozulsun.Ne de dostlar unutulsun.Cumanız mübarek olsun.Hayırlı geceler.

Marifetane hobi dedi ki...

Söylemeden gidemeyecem tariflerin harika canım ellerine sağlık..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
En baştan söyleyeyim, sunum ve resme bayıldım.
Çok şık bir görüntüsü var,çokta lezzetli görünüyor,ellerine sağlık.
Bayramda Ankara'ya gittiğini bilmiyordum.
Ne güzel annenlerle ve akrabalarınla hasret gidermişsindir.
Bu arada sana bayram harçlığı veriyorlar mı : )
Bana verilmeyeli yıllar oldu : (
Bizde bayramı ziyaret edilerek ve ziyaret ederek geçirdik,çok yoğun günlerdi,inanırmısın bilgisayarın başına oturmaya fırsat bulamadığım için bir tek arkadaşıma bile uğrayıp,bayram mesajı yollayamadım.
Eskidende yoğun oluyorduk ama hiç olmazsa küçük bir hayırlı bayramlar yazabiliyordum,bu sefer onu da yapamadım.
Bayramın en güzel tarafı oğluşum izne yanımıza geldi ve onunla bol bol hasret giderdim.
Hafta sonlarını çok sevdiğini biliyorum,güzel bir hafta sonu diliyorum.

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik renk kattin etkinlige katildigin icin cok tsk ederiz

Adsız dedi ki...

Hımmmmm ne hoş bir görüntü canım hani yemede yanında yat derler ya aynen öyle olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Sevde dedi ki...

Patlican ve sucuğu çok severim...
Çok güzel bir gürüntü ve eminim tadıda öyledir...

Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Heyyy beee... İşte yemek, işte sunum:)) Nefis, nefis, nefis, nefis, nefis... Ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak