3 Aralık 2008 Çarşamba

KAŞARLI MANTARLI PİLİÇ SARMA


merhaba arkadaşlar....

bizim evde en çok et olarak tavuk tüketilir.....farkettimki çok yememe rağmen değişik bir tarif uygulamıyorum......

haşlayıp pilav yapmada,fırın poşetine patatesle doldurmada ve sotesini yapmaktan daha ileri gitmemişim...

kısa sürede hazırlanan ve çok lezzetli olan bu yemeği hepiniz biliyorsunuz.....benimde arşivimde bulunsun bakalım......

malzemeler....
  • iki adet tavuk göğsü(inceltilmiş)
  • 7-8 adet mantar....
  • iki kalın dilim kaşar peyniri.....
  • tutturmak için kürdan
  • kızartmak için az tereyağ
  • süslemek için renkli sarı dolma biber,domates,maydonoz...
yapılışı.....
  1. öncelikle mantarlar doğranır tereyağında az kavrulur....ayrı bir kaba alınır...
  2. tavuk göğüsleri inceltilir ,tuz ile tatlandırılır....
  3. ortasına mantar konulur,kaşar konulur ve sarılır.....
  4. açılmaması için kürdanla sabitlenir.....
  5. mantarları kavurduğumuz kızgın tereyağın içinde çevirerek kızartılır....
  6. yine aynı yağın içinde uzun şeritler halinde doğranan dolma biber kızartılır....
  7. isteğe göre domatesle ve maydonozla süslenerek servis yapılır....

93 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

tavuk mantar ikilisi aklımı başımdan alır:) enfes görünüyor canımın içi.
ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

kizzzz bu yemek cok sostirik olmus:))

canimcim harika ve cok sIK bir goruntu
ellerine saglik bitanesi

www.yenitadlar.blogcu.com

Hansa dedi ki...

ya bi saattir blogunuzu okuyorum nerdeyse okuduğum şeyleri tekrar tekrar okudum inanın.Çok hoş hepsi...Zeytinli peynirli penguen ler nefis görünüyo bu mantarlı tavukda öyle...ben çok sevmem ama eşim ve kızım için hep yaparım tavuk böylede deniyim...
Sevgiler....

Adsız dedi ki...

selam.harika ve çok güzel bir yemek olmuş.mantar ve tavuk iki muhteşem lezzet bir arada..elinize saglık.sevgilerimle.

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık cnm

muko dedi ki...

Harika görünüyor disal'cim ellerine sağlık...

ayrıca blogununda ikinci yaşı kutlu olsun geç oldu ama kusuruma bakmazsın umarım...

zeytinli pengunler harika ötesiiii kardan adamda keza öyle,süpersin ne diyim ki..
sevgilrimle...

HÜLYA dedi ki...

canım ellerine sağlık.. bide bunu galeta ununa bulayıp dene bence öyle çok daha gzüel oluyor... bizim evde mantar tüketilmiyo o yüzden ben mantarlı yapamoyorum içine garnitür ve peynir koyup yapıyorum ben oda çok leziz oluyor..

afiyet şeker olsun canımcım ahrika olmuşlar..

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canımm,süperr olmuş bence,Ben de içpilavlısını yapıyorum bunu tam ziyafet oluyor :)

Selamlar....

akasyakokusu dedi ki...

Canım kokulara geldim..Kaldımı banaaa..
Eline sağlık tavukla mantar adeta dansediyor:))

Unknown dedi ki...

Dişaklcim merhaba bizdede tavuk ete göre daha çok tüketiliyor tarif değişik geldi ama kızartma süresi ne kadar olmalı içinin tavuğun iyice pişmesi için bu kafama takıldı.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Nasıl güzel görünüyor yaa o kaşar nasıl güzel akmış.birde mantar olursa içinde yenmezmi o tavuk çok güzel,iştah açıcı görünüyor.
ellerine sağlık
çok öpüyorum.

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Çok sevgili biricik kardeşim,
Bu enfes görünümlü Kaşarlı Mantarlı Piliç Sarma tarifini maalesef yeni öğreniyorum.

Tarifiniz hem göz'e hem de mide'ye hitap ediyor. Bir iki kalem de baharat sepiştirdim mi, üff ne lezzet pür lezzet.

Ellerine ve emeğine sağlık kardeşim..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Disalim,
Bu tavuk sarma nefis olmuş,ellerine sağlık.
Hele kaşarın görüntüsü süper.

Adsız dedi ki...

Hımm, Tavuğu da mantarı da çok severim. Hele ikisi bir arada olunca tadına doyum olmaz. Ellerine sağlık.

Saliha dedi ki...

adasım ellerıne saglık..
bızde cok yıyoruz gıdaklıcaz artık:)ama ogluma bır turlu yedıremıyorum malesef:(

sevgılerımle..

Unknown dedi ki...

Canım benim
ne güzel olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Disal'cigim tavuk saman nefis olmu canim ellerine saglik iki guzel lezzeti birlestirmissin lezzetini tahmin edebiliyorum.
kucak dolusu sevgiler.

made in funda dedi ki...

canım enfes bir yemek olmuş.tebrik ederim.sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Aman birde içini gösterince çok beğendim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

simayhobievi dedi ki...

geçen bir yarışm programında aynısını yapmıştı yarışmacı benimde hoşuma gitti tarif denemeyi düşünüyorum eline sağlık canım sevgiler

CAHİDE dedi ki...

Oyy canııım alttaki görüntü beni mestetti.mantar ve tavuk zaten birbirlerine çok yakışırlar.ellerin dert görmesin canım benim..

karakazan dedi ki...

Harika görünüyor o kasarin akisi hiimmm nefis nefis.Eline saglik canimcigim.

Sevgilerimle.
SERAP.

MUTFAKISTAN dedi ki...

mantarli,kasarli daha ne olsun
tadi harikadir ellerine saglik canim,sevgilerr

yildiz dedi ki...

Ayol sekerim,bu yemegin aynisini
gecen "yemekteyiz" programinin bir yarismacisi yapmisti.Diger yarismacilar cok elestirmistiler.
Ben de görüntüsüne puan veriyorum,tadina baktirtamadigindan
puanini kiriyorum.

Baharcicegi dedi ki...

Nar gibi kizarmis ici ayri bir lezzet disi ayri bir lezzet olmus,eline saglik canim
sevgiler

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

mantar ve tavuk süper ikili zaten.kaşarda onlara katılınca muhteşem olmuş. nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.

Feyza Fidan dedi ki...

Salişim bu ne nefasetli bir görüntü, bayıldım vallahi..Hamarat Disalim benim, ellerine sağlık,
Kocaman öptüm seni..

Aysultan... dedi ki...

Şahane görünüyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

SELAMLAR :))

bu sarmalar ne böyle hmm kasar cok yakismis resimlerde nefis nefis görünüyor.

ellerine saglik canim

keskinli dedi ki...

selam canim

harika bir aksam menüsü olur dogrusu

ellerine saglik

ayrica blogunun yeni yasida kutlu olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

nefıs gorunuyor canım ellerıne saglık harıka bır tarıf sevgıler..

nur_aleyna dedi ki...

Gece-gece olmaz böyle bişey! :)Nasıl canım çekti anlatamam, götüntü harika! ellerine sağlık canım.

yemekyemek.azeriblog.com

Adsız dedi ki...

Hmm canim ellerine saglik cok nefis gorunuyor.

Adsız dedi ki...

canım selam.dünkü yorumunuza teşekkür ederim.aslında dün blogunuza uğradım ama bakıp çıktım.şimdi geri geldim.blogunuz çok güzel gezindim.yine uğrarım inş..

Unknown dedi ki...

Canım disalim benim halimden ancak benim korkan biri anlar.demekki bir ben değilim sende korkuyosun benim gibi kendime çok kızıyorum ama yapcak birşey yok böyleyim.

bende halka filminden çok korkarım o kızın saçı önünde televizyondan çıkışı yokmu aklım gidiyor. yazdığın gibi gerçekten çıkacak değil ama yaa çıkarsa neysee Allah bizi korktuklarımızdan korusun canım çok öpüyorum.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

canim benim ellerine saglik,muhtesem lezzettir bilirim,bende yaparim,bak simdi canim çekti...supersin fistigim

Adsız dedi ki...

Rabbim bana nefsime hakim olmamı nasip ett =D
Tavuk ve mantar muhteşem.Resim desen on numara Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

offffffff bu ne :))
muhtesem gozukuyor canım benım..
ellerine kollarına saglık..
yemekteyız programına katılsan valla 1. secılırdın:)
en azından ben senı sectım:)
afıyet olsun canım benım..
opuyorum cok..
hayırlı cumalar:)

hdidem95 dedi ki...

canım bende tavuk göğüslerini hazırlattım dolapta bekliolar yapılması için çook severim ellerine sağlık hayırlı cumalar sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

nefis olmuş canım,ben hiç yapmadım ama mutlaka deneyeceğim,tam benlik bir lezzet:-)ellerine sağlık.

iyi bayramlar diliyorum.sevgilerimle...

ab-ı hayat dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte olabileceğiniz, mutlu, huzurlu, güzelliklerle dolu ve içinize sinen bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler…

TAZE NANE dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

fatosun mutfagından... dedi ki...

♥ Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika görünüyor ellerine sağlık.
İyi bayramlar canım..
Hoşçakal....

Cocukla Cocuk dedi ki...

tavuk sarmayı yapmaya hep niyetleniyorum bir turlu yapamadım bu sefer yapmam lazım artık:)

Adsız dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlı disalimmm ellerine kollarına sağlık,ye beni diyor vallahi:)

iyi bayramlar dilerim.

çooook öpüyorum

serinmavi dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum canım...Selamlar....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hayırlı bayramlar canım.. Tavuk süper!

hdidem95 dedi ki...

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Bayramınız mübarek olsun

Adsız dedi ki...

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum. İyi bayramlar...

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Disalim benim,
senin ve tüm sevdiklerinin bayramı kutlu olsun,kocaman öpüyorum seni..
Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

Adsız dedi ki...

Disal'cigim Senin ve tum sevdiklerinin bayrami kutlu olsun,

mutlu bayramlar canim.

kucak dolusu sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ellerine sağlık şahane olmuş..Bayramın kutlu olsun canım öpüyorum..

tugbatugba dedi ki...

ben tavugün sasdece gögsünü yiyebiliyorum geneldede bu tarz yapılmışlarını ellerine sağlık harika gözüküyor...

şengül dedi ki...

canım benim senin ve ailenin bayramı kutlu olsun hayırlı bayramlar.

Adsız dedi ki...

selam
Kalpler vardır sevgiyi paylaşmak için, insanlar vardır yalnız kalmamak için, bayramlar vardır dostluğu paylaşmak için... Kurban Bayramınız kutlu olsun.

nurunorguleri

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

♥ Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...HAYIRLI BAYRAMLAR...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramınız kutlu olsun..
Sevgiyle kalın.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun. Kurban Bayramınız Mübarek Olsun...

nur_aleyna dedi ki...

KESTIGINIZ KURBAN VE DUALARINIZ KABUL OLSUN, SEVDIKLERIN HEP SENİNLE OLSUN.. Bayramın mubarek olsun Disal'cim

yemekyemek.azeriblog.com

saniyesultan dedi ki...

bayram sana ve ailene huzur mutluluk ve sağlık getirsin. iyi bayramlar.

Unknown dedi ki...

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım..harika görünüyor..canım sevdiklerinle beraber nice nice güzel mutlu bayramlar diliyorum..

HULYA dedi ki...

Canım Hayırlı Bayramlar diliyorum.Sevdiklerin ve seni sevenlerle birlikte her günün bayram sevincinde geçsin inşallah.Sevgiler

zehra dedi ki...

Sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar temenni ediyorum sevdiklerinizle birlikte...

Adsız dedi ki...

çok leziz gözüküyor ellerinize sağlık ayrıca bayramınız kutlu olsun ve sizi arkadaşlarıma eklemek istiyorum sevgiler....

Adsız dedi ki...

Sevdiklerinizle,özlediklerinizle,sevenlerinizle dolu dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle..sevgiler..

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Bayramın kutlu olsun cnm sevgilerle...

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar dilerim canım. Sevgiler..

Betül İnce dedi ki...

Disal'ciğim,

Sevdiklerinle beraber mutlu, sağlıklı ve neşeli bir bayram geçirmeni dilerim.

Sevgilerimle.

akasyakokusu dedi ki...

Ey,yüce milletim,ey din kardeşim!
Kurban bayramınız mübarek olsun;
Tütsün ocağında,her an ateşin
Kutsal bayramınız mübarek olsun.
**
akasyakokusu*nuray

Adsız dedi ki...

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

karmaguzellik.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canim saglikli huzurlu daha nice bayramlar diliyorum.Sevgiler

Adsız dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun sevdiklerinle nice bayramlara sevgiler

belgin kıral dedi ki...

disalciğim, tavuk da mantar da biz de su gibi gider:) ellerine sağlık canım sarmak da ayrı güzel olmuş..Sevgiyle sevdiklerinle nice güzel bayramlara..Kurban bayramın kutlu olsun canıım:)..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Tavuğu her haliyle yiyebilirm amabeklemiş ısınmış halini asla....Mutlaka taze pişmiş olmalı... Doğrusu mantarlı kaşarlı harika omuştur... Ellerine sağlık...

Sevdiklerinle sağlıklı, mutlu, huzurlu bayramlara...

Adsız dedi ki...

Çocuk değilsem de artık. Bozuk paralar konmasada avucuma, şeker gibi insanlar biriktirdim çantama. Masal güzelliğinde bir bayram diliyorum, güzel yürekli dostlarıma.

Adsız dedi ki...

Hayirli bayramlar canim.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim,

Sevgiyle sevdiklerinle nice güzel bayramlara..Kurban bayramın kutlu olsun...

Öpüyorum,

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.

Adsız dedi ki...

Canım benim senin ve tüm sevdiklerinin mübarek kurban bayramı kutlu olsun. Daha nice mutlu ve huzurlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle...
Tavuk harika görünüyor canım, bende daha önce yapmıştım bu yemeği:) sitem hazır olmadığı için beklemede hala...
Ellerine sağlık tatlım.
Sevgilerimle...
Nazlı

Adsız dedi ki...

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.
Sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

Mutfak Havlusu dedi ki...

hayırlı bayramlar olsun..

Adsız dedi ki...

Nice mutlu bayramlara...
www.sehnazmutfakta.blogcu.com

Yaren dedi ki...

Disalcim canim senin ve ailenin kurban bayramini yürekten kutlar daha nice güzel bayramlari tüm sevdiklerinle gecirmeni dilerim.

saniyesultan dedi ki...

canım benden sana farklı bir tavuk tarifi daha. dene mutlaka beğeneceksin. seninde ellerine sağlık. iyi akşamlar

leyya dedi ki...

üff üff üffff nasıl güzel bir görüntü bu maşllh diyorum başka da bişey diyemiyorum.neden mi yutkunma krizim tuttu))
ge ge geeeçççmişş bayramın mümümübarek olsun)))(bak konuşan dillerim dutuldu sayende)))

Unknown dedi ki...

bayraminizi mubarek olsun.
s.aleykum

Hayirli bayramlar canim..

muko dedi ki...

geçti ama bizim geçmişlerimiz bitmez bilirsin:D
geçmiş bayramın kutlu olsun canım...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

geçmiş bayramın mübarek olsun canımmmmm..
öptüm

Adsız dedi ki...

selam
İyi geceler
Tavuk sarma nafis görunuyor eline sağlık nurunorguleri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak