23 Şubat 2009 Pazartesi

KÜP KEK PASTASI


merhaba arkadaşlar....

farkındayım tutmaç bu sayfayı baya tutmuştu......

birazda tatlı yiylelim dimi....

ama tatlımızdan önce Ankara'da başıma gelen daha tatlı bir olaydan bahsedeyim......

hiç hesapta olmadığı halde,ayarlama yapmadan iki dostun Ankarada bir araya gelmesi mümkünmüdür? mümkündür.......dağ dağa kavuşmaz ,insan insana kavuşur derler......

canım dostum yeşildomatesimle bi araya geldik......zaman olarak çok azdı ama bir kez daha sarılmak ikimizede çok iyi geldi....aradan bir yıl geçmesine rağmen küçük ÖmerAlp imiz kocaman olmuştu.....haliyle beni tanımadı...ya da utandı bilmiyorum..yaklaşmadı bana...

bitanecik dostum seni çok özlemişim....seni çok seviyorum....iyiki varsın.....(öğleden sonra ara..sana anlatacaklarım var):))) :))) :)))

ııı yani güzel buluşmaydı.......iki blog buluşması..en sonunda bizde yaptık......bu bir dostluk yumruğudur........



tarifle ilgili olarak ;

tam tarif alarak yapmadım.....arkadaş bana şeklinden bahsetmişti...bi dahada içine dışına ne koyduğunu sorma fırsatım olmadı......ama en yakın zamanda tam tarifi alıp ekleyeceğim......

tadı harika oldu...özellikle çocuklar bayıldı......görüntüye aldanmayın...daha yüksek yapsaydım şekil daha belirgin olacaktı......neyse tam tarifle daha güzel görünür sanıyorum.....

benim uyguladığım şekli şudur....

malzemeler.....
  • bir adet pastaban veya evde yapılmış herhangi bir kek
  • 1 paket vanilyalı puding
  • 1 poşet krem şanti
  • 1 paket çikolata sosu
  • süslemek için hindistan cevizi
yapılışı.....
  1. puding tarifine göre pişirilir.....soğuyunca krem şanti toz olarak içine eklenir çırpılır...
  2. kek küçük küpler halinde doğranır.....servis edilecek tepsiye konulur....
  3. hazırlanan krema küp keklerin üzerine dökülür......
  4. çikolata sosuda tarifine göre pişirilir ve soğuyunca kremalı kekin üzerine gezdirilir....
  5. en son hin.cevizi serpilerek servis yapılır....
not.....bu tip pastalar en az yarım gün bekleyince güzel olur......
...........kek kakaolu ise krema beyaz olmalı.....krema kakaolu ise kek beyaz olmalı ki keklerin dilim şeklinde küçük küpleri görünsün.....

52 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamün aleyküm Disal,

Yeşil domates'le buluşmana çok sevindim. Anladığım kadarıyla iyi birer dostsunuz. Ne mutlu Allah daim etsin inşallah.

Pastan on numara olmuş. Hem pratik hem de görünüşünden anladığım kadarıyla çok lezzetli duruyor. Ellerine sağlık canım.

Sevgilerimle
Canan

muko dedi ki...

canımm eline sağlık çok güzel görünüyorr vede lezzetlidir eminim,çünkü buna benzer bir tarif de ben yapıyorum içine kek yerine tuzssuz etimek konuluyor onun dışında her bişeyi aynı...

arkadaşınla buluşmana da çok sevindim canım...

blog arkadaşilığı netten arkadaşlık olmaz diyenlerede duyrulur:)

benimde dör yıldır görüştüğüm dostum ankarada ve her tatilde mutlaka görüşürüz,güzel duygudur yani.

ayy çok konuştum yavv beni kovalamadan ben gideyim iyisi mi...

öpüyorum cnaım.

Serpil dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor. Üstelik de pratik. Sevgilerle ....

Adsız dedi ki...

Sevgili Disal,tatlın hem pratik hem de lezzetli.Sağol,ellerine sağlık.KUcak dolusu sevgiler...

hanife dedi ki...

özellikle kalmış keklerin ziyan olmaması için de çok güzel bir tarif eline sağlık

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor hem pratik hemde leziz bir tatlı yeşil domatesdede okumuştum buluştuğunuzu yorumda bırakmıştım ne mutlu sizlere...

peynir hösmelimi dedi ki...

Disalcim ne güzel yine bulusmussunuz.
Pastan gercekten pratik bir pastaymis.Ellerine saglik.
Sevgilerle.

Adsız dedi ki...

selam canım..dag daga kavuşmaz insan insana kavuşur derler...dogru demişler.siz gönül dostları yine biraraya gelmişsiniz....pasta harika...bende etimek ile yapıyorum ama kekle yapmakta güzel fikir...ellerine saglık..sevgiler.

Adsız dedi ki...

Çok pratik bir pasta. Çok güzel olduğuna eminim. Ellerine sağlık...

elif dedi ki...

ellerine sağlık canım. çok güzel görünüyo.

Unknown dedi ki...

selam:)
disalciğim ellerine sağlık pastan çok güzel olmuş bende evde bayatlayan kek olursa aynı işlemi uyguluyorum nefis bir lezzet oluyor ayrıca da kalan kekler değerlenmiş oluyor
bu arada dostluklar gerçekse bir şekilde rabbim kavuşturuyor sizin adınıza çok sevindim canım sağlıkla kal

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim bu ne pratik bir pasta olmuş, hem görüntüsü harika eminimki tadıda bir okadar harika.Evde kalmış kekleri değerlendirmek için birebir. Ellerine sağlık canım bacım. çok öpüyorum seni..
yeşil domatesciğimle buluşmanıza çok sevindim bu arada, biliyorum ki siz sıkı arkadaşlarsınız:)Allah bir ömür daim etsin inşallah..

Adsız dedi ki...

Disalcim yorumuna teşekkürler canımcım. Yalnız bu pastaya bayıldım ben harika acayip pratik. dondurucuda bir kekim var hemencecik bundan yapmak istedim,.sevgiler canım ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Disalcim ne güzel bir buluşma olmuş, sizin adınıza çok sevindim:).
Pasta çok değişik, çok güzelmiş, oldukça da pratik.. Mutlaka denemek lazım:). Ellerine sağlık canım.
Sevgiler....
aslı

feslegenbahcesi dedi ki...

dısalcım, pasta nefıs gozukuyo.. eline saglik canim
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım Disalim,

pasta enfes ama en nefis olan yeşil domatesle buluşmanız olmuş.

öperim yanaklarından canım benim

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

domatesimle görüşmenize çok çok çok sevindim disalciğim. birbirinizi nasıl özlediğinizi tahmin edebiliyorum canım.ne mutlu size:)

pasta da nefis görünüyor,
ellerine sağlık
çoook öptüm

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

nım nım nım ne güzel görünüyor yemde yanında yat derler ya o cinsten olmuş :) bende mi denesem önümüzdeki haftasonu naapsam :)

valla ellerinize sağlık

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım...sunum ve lezzte süper..ellerine sağlık canım

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Manşette küp kek pastası ismini görünce Allah Allah dedim ne olaki bu:)
Enfes bişey olmuş o kesin:) Görüntüsü bile ye beni diye ciyak ciyak bağırıyoo:))
En kısa zamanda denenecekler arasına girdi:)
Ellerine sağlık bitanem..

Kocaman sevgilerimle...

Yaren dedi ki...

Canim cok sevindim,kim bilir ne kadar güzel heycan verici duygudur.Insal. böyle süprizleri hep yasarsiniz.Tatlida nefis görünüyor,ellerine saglik Disalcim.Görünüsü sanki zahmetli bir tatli ama cok pratikmis.Sevgiyle kal:)

yesildomates dedi ki...

kız disalim gidiyosun demek yine...)taşınmaya alıştınya.ohhh gezgin arkadaşım....sana şimdiden kolaylıklar diliyorum..
evet ya çok güzel bir gün geçirdik kısa da olsa seninle olmak harika bir duyguydu..
tekrarı inş.en kısa zamanda olur..
yine değişik ve harika bir lezzet yapmışsın..
ellerine sağlık..
öpüyorum..
canımmmmmmmmmmm....

made in funda dedi ki...

ben bu tarife bayıldım salihacığım.ellerine sağlık.ayrıca yeşildomatesle buluşmana da çok ama çok sevindim.sevgiler canım...

Baharcicegi dedi ki...

Disalcim yinemi tasinyiorsun yoksa benmi yanlis okudum yesildomatesin yorumunu,canim ya esyalarin civatasi tutmaz artik bukadar tasinmaya ne diyeyim Allah kolayliklar versin .
pratik ve degisik nefis bir pasta olmus eline saglik canim.
Yesildomatesle bulusmaniz hasret gidermenize sevindim darisi en kisa zamnda yine olsun canim

MUTFAKISTAN dedi ki...

Yesildomates ve disal bulusmasina sevindim cok ozlediginize eminim
Tatlin harika olmus eline saglik canim yaz gunlerinde cok iyi gider
sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR .BLOG ARKADAŞINLA BULUŞMANIZ ÇOK GÜZEL.E URFAYA YOLUNUZ DÜŞERSE BENDE BEKLERİM :) SEVGİLER

simayhobievi dedi ki...

eline emeğine sağlık canım afiyet olsun

NiNo dedi ki...

ay yakin olsak gelirdim valla o kadar canim cekti gorunce :D

Adsız dedi ki...

Pasta harika görünüyor.
Çok beğendim.
Kolay ve pratik.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.......

Cocukla Cocuk dedi ki...

pastanın gorunutusu içimi açtı gecenin bu saati ah bu kilo alma derdi olmasa:))blogcu arkadaşınla gorusmen ne guzel olmuş cok mutlu olduguna senin adına cok sevnidik sevgiler

Adsız dedi ki...

Etkinliğime buyurun...
Gönderen http://sevincceden.blogcu.com/
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

saniyesultan dedi ki...

ne kadar sevindiğini düşünebiliyorum hiç ummadığın halde arkadaşıla buluş.
Sizin adınıza çok sevindim...Pasta içinde ne söyleyeyeim ,yiyenlere afiyet olsun...

ab-ı hayat dedi ki...

Disalciğim,

Pasta ve süslemesi harika görünüyor,ellerine sağlık.Oldukça pratik bir tarif aynı zaman da,en kısa zaman da denenecekler arasında yerini aldı.


sevgiler...

Jasminskager dedi ki...

Canim ellerine saglik muhtesem olmus en kisa zamanda deniyecegim .

Üfürükten Prenses dedi ki...

nefis görünüyor!
ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Çok beğendim bu fikri, teşekkür ederim. Herhalde üzerine dökülen krema sayesinde sert ve biçimli duruyor. Bir deneyim görmem lazım en kısa zamanda:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Arkadaşınla geçirdiğin günlerin daha sık olması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

disal cnm harikadır dostluk kelimlerle ifade edilemez ben netten dostluk kurulmaz diyenlere kocaman bir lafım var bakın ban etrafımda bir cok arkadaşım netten ve iyide olmuşlar iyikide varlar ve ben sürekli onlarla buluşmalar duzenliyorum bak 4. buluşmayı yapıyoruz hemde 7martta burdan tüm istanbuldaki dostlara duyurulur illa blog sahibi olmak zorunda degilsiniz gelin tanışın bizlerle eminim birbirimizi cok sevecegiz.
yeşildomatesle hiç dostlugunuzun bitmemesi dilegiyle ...
bu arda pastan harika olmuş bence kolay ve şık..
emegine saglık sevgiler
sevil

Sevde dedi ki...

Mevlam muhabbetiinizi artırsın :)
Pastanızda enfes duruyor ellerinize sağlık sevgiler

Betül KAVAL dedi ki...

değişik ve çok kolay bence. Ellerine sağlık canım.

Yeşil domatesle buluşmanıza çok sevindim.

sevgiler canım..

Adsız dedi ki...

Ne güzeldir dost eli...
Allah muhabbetinizi artırsın.
Pasta iştah açıcı, sankiiştahımız kapanıyormuş gibi.:)))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canımsa yaaa, çok güzel ve pratik bir pasta. Eminim lezzetide mukteşemdir. Canım ellerine sağlık. Kendine iyi bak, Nesrin

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Görünümüyle tadıyla muhteşem bir şey bu.Ellerine sağlık:)

yesildomates dedi ki...

arkadaşım iyi geceler demek için uğradım..
pastanın tadını merak ettim..sabah beni ara emi..öpüyorum......

Adsız dedi ki...

ellerine saglık hayatım süper olmus..
yalnız cocuklar değil büyüklerin de bayılacagi bi pasta olmus..
afiyet olsun hayatım:)
ne güzel eller birleşmiş..
insallah bi gün hepberaber de bulusur birsürü el olur:))
opuyorum canım benim..
sevgiler:)

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA GÖZÜKÜYOR SEVGİLERLE KAL

anneminkizıyim dedi ki...

Selam canim cok güzel bir bulusam gerceklesmis. Küp kek pastada harika görünüyor ellerine saglik, sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

NE KADAR PRATİKMİŞ. ŞİP ŞAK PASTA HAZIR. ELLERİNE SAĞLIK CNM. SEVGİLERİMLE...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok pratik ve
leziz bir pasta olmuş sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Bu tarifine yorum yazmadan geçemeyeceğim.
Çok akıllıca,pratik, nefis bir tarif.
Aslında basit bir yöntemi var,ama hiç küp şeklinde keki doğrayıp,puding ile bir araya getirmek aklıma gelmemişti.
Mutlaka ama mutlaka bu tarifini deneyeceğim,ellerine sağlık.

Mutfak Havlusu dedi ki...

blog dünyasından ne kadar uzak kalmışım burda birisi daha nefis nefis tatlar yapmış döktürmüş!
ellerine sağlık!

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

En sevdiğim şeylerden birisi küçük kızımın sıcacık ellerini tutmaktır..Ben bu elleri görünce birisi daha minik olduğu için dedim çocuğuyla kenetlenmiş...Ama yazıyı okuyunca en az anne çocuk sevgisi kadar kutsal bir yazıyla karşılaştım.Taşınma hikayelerini ev maceralarını tek tek okudum.Yok ben almayayım.Herhalde hastanelik olmuştum şimdiye..Sokğa bile çıkarken 3 günde karar veren ben asla şehir şehir dolaşamazdım sanırım..pastalara gelince hepsi birbirinden güzel..Ellerine sağlık canım ..Valla sabır taşı bir insansın onu anladım..Sevgilerimle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak