6 Nisan 2009 Pazartesi

KÜPKEK PASTASI ...2....

ilk seferde tarifini yanlış yaptığım küpkek pastamın tam tarifini almış bulunmaktayım.....deneyen arkadaşlardan özür diliyorum......gerçek tarifi ancak alıp deneyip yayınlayabildim....

bu tarifimi missgibi.blogcu arkadaşımın yaptığı p.d.ç.s.e...40.ıncı etkinliğe gönderiyorum.....daveti için teşekkürler.....kolay gelsin canım......

ilk yaptığım tarif burada......tıklayın....

ilkine çok benziyor..sadece yapım aşamsında biraz eksiklikler olmuş.....kendimdende ekleme yaptığım pastanın tarifine geçiyorum....

malzemeler.....
  • hazır kek (veya evdeki bir kek)
  • 1 paket vanilyalı puding (veya evdeki yaptığınız bi krema)
  • 2 poşet (bir paket) kremşanti
  • 1 paket çikolata sosu (veya evde yapılmış bi sos)
  • ıslatmak için sulandırılmış herhangi bi reçel (suyu)
  • süslemek için hin.cevizi
(ben biraz hazıra konmuşum.....:)


  • ilk olarak kekin bir katı küçük küpler halinde doğranır.....

  • uygun bir kalıba yerleştirilir....

  • sulandırılmış reçel ile ıslatılır.....(isteğe göre şekerli süt ilede ıslatılabilir)

  • vanilyalı puding 3 su bardağı süt ile pişirilir.....
  • 2 poşet kremşanti 1 buçuk su bardağı süt ile çırpılır....soğuyan pudinge karıştırılır.....
  • hazırlanan kremanın yarısı ilk kek katının üzerine dökülür.....
  • ikinci kekde küçük küpler halinde doğranır.....kremanın üzerine yerleştirilir....

  • ve yine krema ile kaplanır.....

  • çikolata sosu dökülerek dinlenmesi için dolaba kaldırılır......

hindistan cevizi veya istediğiniz bir malzemeyle süslemesi yapılır....

not....
  • ilk yaptığımda yalnozca bir kat yapmıştım...daha ince olmuştu...
  • ilk yaptığımda altta kalan kekler biraz daha yavandı...ıslatınca daha güzel oldu....
  • mutlaka en az yarım gün beklemeli.....
  • puding soğumayınca kremşantiyi eklemeyin...cıvıklaşıyor....
afiyet olsun.....

88 yorum:

Adsız dedi ki...

canım destegin için çok saol..harika olmuş ya mutlaka deniycem..ellerine sağlık...yine beklerim..tarifin yayında..missgibi

İNCİ dedi ki...

Çok severim bu pastayı çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık:)

sarımutfak-hande dedi ki...

değişik ve güzel bir tarif
ellerine sağlık cnm
mutlu haftalar

birsence dedi ki...

sen bir harikasın gerçekten......hatta harikanın karesisin kübüsün sonsuz dereceden kuvvetisin...öpüyorum canım:)))

Sıdıka... dedi ki...

çok hoş ve değişik bir tarif olmuş. ellerine sağlık disalcim....
iyi haftalar seninle olsun
sevgiler

Lüfi dedi ki...

mmmmhh harika olmus cikolatali keklere bayilirim,cok basit ve kolaymis..ellerinize saglik..siteniz harika olmus..Bravo sizlere..
Sevgiler

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Çok pratik bir tarif, çokta lezzetli oldugunu burdan tahmin edebiliyorum. Ellerine saglik, mutlaka denemem lazim.. Araniza yeni katildim, benim sayfamada beklerim :))

Betül KAVAL dedi ki...

çok basit ve eminimki çokta lezzetlidir. ellerine sağlık canım. bende deniyeyim. bunu hafif bayatlayan keklerimizi değerlendirmek içinde yapabilirmiyiz ki aklıma geldi şimdi?

sevgiler

capankizimutfakta dedi ki...

ARTMIS KEKLERLE YAPILACAK SAHANE BIR PASTA OLMUS CANIM ELLERINE FIKRINE SAGLIK. OPULDUN

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm harika olmuş ellerine sağlık ilk fırsatta deniycem kocaman sevgiler,mutlu haftalar...

made in funda dedi ki...

ne güzel ve basit bir tarif canım.eline sağlık.çokta güzel anlatmışsın.

sevil dedi ki...

disalcim hımm çok leziz olmuş ellerine saglık

Melike dedi ki...

merhabalar, bloğunuzun her sayfasına baktım, çok çok marifetli bir bayan olduğunuz anlaşılıyor, herşey çok leziz, benim lezzet anlayışımla bire bir örtüşüyor, herşey için ellerinize sağlık.
Melike
http://melnil.blogcu.com/

zeynebinsofrası dedi ki...

Ne kadar güzel gözüküyor.İlk gördüğümde baya zor herhalde dedim.Yapım aşamalarını görünce çok zor değilmiş.Ellerinize sağlık..

MUTFAKISTAN dedi ki...

Disalcigim cok guzel gorunuyor
cok pratik tekrar paylasman iyi oldu yaz geldiginde cok yapilacak bu pasta tarifi not almistim
ellerine saglik
sevgiler canim

hanimeli21 dedi ki...

Kup kup kesmek nerden aklina geldi ona sasirdim harikasin. Ben de artan keklerden ama kup kesmeden mincik mincik yaparak parcalara boluyordum. Ve ayni islemi yapip oyle yiyorduk.Ellerine saglik.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Tam bir kalori bombasi:) Ama cok nefis gorunuyoooooor! Tatliya karsi zaten bir zaafim var. Bir oturusta cogunu yiyebilirim:)

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

disalciğim görüntü çok güzel.ellerine sağlık canım.evde kalan bayatlamış kekleride değerlendirmek için iyi bir yol.sevgilerimle.
sebilay.

Disalce dedi ki...

merhaba lüfi...

bloğuma bıraktığın güzel yorumlar için teşekkürler....

bloğun varmı bilmiyorum..eğer varsa yazarsan ziyaretine gelirim...

tekrar teşekkürler...

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.
Çok güzel görünüyor.
Çok beğendim.
İyi haftalar.
Sevgiler.

eldivenlerim dedi ki...

fotoğraf süper;) harika, enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

Adsız dedi ki...

çok pratik ve güzel olmuş deneyim en kısa zamanda


ellerine sağlık
sevgilerr

Adsız dedi ki...

cok pratik ve lezetli bir tarif
ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

Pastacı Kız dedi ki...

Yapımı kolay ve pratik ama görüntü gerçekten çok güzel iştah açıyor :)
ellerine sağlık canım.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Harika bir pasta buuuu bende çilekli ve çilek soslusunu yaparım harika olur....Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler..

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Selam bende ödülün var , kabul edersen. Öptüm:)

Unknown dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

ehlikeyf dedi ki...

sitenizi keşfetmekte biraz geç kalmışım galiba.zaman buldukça gelip önceki tariflerede bakarım inşallah ,bundan sonrakileri kaçırmak istemem.Taşınma hikayelerinizi okuyunca benimkiler geldi gözümün önüne (benim eşimde öğretmen)şükür biz son 7 yıldır yerleşik düzene geçtik darısı başınıza.

Aybike Ceylan dedi ki...

Disal'cigim,
Ne degisik ve guzel bir pasta olmus, ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Salişim çok güzel olmuş, ayrıca ayrıntılı anlatımınla hiç bir eksik yok, mükemmel görünüyor. Çok pratik de ayrıca. Günlerin nasıl geçiyor, bahset azıcık böyle yavan oluyor :(

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

çok güzel olmuş ve de pratik, tam bana göre:)) ellerine sağlık....Ören fotoları çok güzel , gitmiştim oraya , çok gezmişsin hikayeni okudum:) Bundan sonra yerleşmen dileğiyle....

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Süper olmuş... Yalnız beyaz kısımları puding olduğu için mi yoksa iki çeşit kek mi kullandın anlayamadım...

Ellerine sağlık... Sıcacık sevgiler...

Disalce dedi ki...

ayselcim o beyaz kısımlar krema...

tek çeşit kek kullandım..

ehlikeyf dedi ki...

sevgili disal ziyaretin için teşekkürediyorum öncelikle.tariflerin kızlarımıza kalmasında haklısın,böyle düşününce tarifler daha bi anlamlı hâle geliyor...sevgilerimi yolluyorum

Rakunt ideas dedi ki...

Geri dönüşüm keki gibi:))kalmış keklede olabilecek.Çok tşkler ellerinize sağlık.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık disalim..favori pastam oldu bile..

Feyza Fidan dedi ki...

Disalim bu nasıl bir pasta böyle valla süper bir tarif.Bayıldım.Ellerine sağlık. Ayrıca kız çocukları için saç modelleri siteleri için de çok teşekkürler. Sare Saliş teyzesine çok teşekkür eder :))
çok çok öptüm seni tatlı bacım..

Lüfi dedi ki...

yeniden merhaba disalcim,
benim blogum yok,olsada ben beceremiyorum güzel sözcükler kuramiyorum,benim icin biraz zor..
Ümmühanin en yakin arkadasiyim,onun sayesinde bende sizlere misafirlige katildim:))en azindan biseyler ögrendim..hepiniz süper yemekler ciciler biciler yapiosunuz masallah sizlere..
daha devamini dilerim..
Sevgiler

Sıdıka... dedi ki...

canım bloguma gelirmisin hediyem var

Disalce dedi ki...

lüficim ne demek yapamam..bence harikada yaparsın...sen bizim ilk açtığımız günleri bi görseydin çok komiktik....

teşekkür ederim...bizleri takip etmen beni çok sevindirdi...normalde blog sahibi arkadaşlar birbirini çok iyi tanıyor zaten..ama blog dışı ziyaretler daha bi özel oluyor..teşekkür ederim canım..her zaman beklerim....

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım nefis olmuş,görüntüsü şahane.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

zor ama süper bişr tarif gibi:)

Adsız dedi ki...

merhaba

arkadaşım ellerine sağlık çok değişik bir pasta bende senden aldım tarifini..görüşmek üzere..

http://yermisinyemezmisin.blogcu.com/

zarpandit dedi ki...

traşlanmış tonla pandispanya artıgı varken hatta bazı çöken kekler varken bu tarif bizimkilere gore:)

tenx disalim:)

kubra zeynep kara dedi ki...

kekleri parçaladığını görünce içim gitmişti:)
ama sonra ortaya harika bişey çıktı ellerine sağlık

mutfaktelaşı dedi ki...

harika bir tarif bu, ellerine sağlık.hem pratik hem nefis.

mujdenin denemeleri dedi ki...

Bayıldım.Nasıl da güzel görünüyor.Ellerine sağlık Disalciğim.Sevgiler...

aysultan dedi ki...

Nefös görünüyor bu küp kek pastası. En kısa zamanda deniycem:) Ellerine sağlık canım..

zeynebinsofrası dedi ki...

Sayfamda bir sürpriz seni bekliyor

Adsız dedi ki...

selam
canım harika olmuş ellerine emeğine sağlık
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

zehra dedi ki...

ellerıne saglık canım :)))
super gorunuyor

Cocukla Cocuk dedi ki...

muhteşem bir pasta, ilk misafire yapılıyor teşekkürler :))

Sevde.B dedi ki...

Offf enfes olmuş arkadaşım...
Bayıldım mutlaka denemem lazım...
Bu arada sana nacizane bir ödülüm var sayfamı seni bekliyor kabul edersen sevinrim :)
Sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

çok pratik bir pasta çokta güzel görünüyor Disalcim ellerine sağlık canım sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba! Odulun var, detaylar icin blogumu ziyaret edermisin?:)

Unknown dedi ki...

Selam canım,

Ne güzel bir kek ve çok da şık... Ellerine sağlık

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

harika olmuş valla.hemen not ettim.deniycem İnşallah.çok pratik ve nefis bir tarif.çokta güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

çok güzel anlatmışsın,fotoğrafların diliyle...ellerine sağlık,çok farklı ve bereketli bir tarif,sevgiler.

SOFRAM dedi ki...

Disal'ciğim merhaba canım,ziyaretlerin için çok teşekkür ediyorum canım. Birazcık tembellik yaptık işte.:))
Canım bu çok güzel bir pasta olmuş,hem de çok pratik, en kısa zamanda deneyeceğim bunu, ellerine sağlık canım.
Canım güzel bir gün diliyorum, öptüm, sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlılar tatlısı disalim:)
çok hoş bir görüntü olmuş
ellerine kollarına sağlık canımmm
çok çok öptümmmmm

peynir hösmelimi dedi ki...

Harika olmus canim ellerine saglik.
Sevgilerle.

neseersoy dedi ki...

hımmm çok lezzetli görünüyor,ellerine sağlık.
sevgilerimle

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım pasta harika olmuşş..valla olsaydıı? 2,3 dilim yerdim..ellerine sağlık..Sevgilerle...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık cannım hem pratik hem lezzetli bir tarif..

afiyetler olsun

hanimeli21 dedi ki...

Gelip odulunu alirmisin?

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis olmuş hayırlı cumalar sevgiler

hunerlieller dedi ki...

canım bu harika pastayı denedim ve çok begendik..tarif için çok teşekkürler..sevgiler

keskinli dedi ki...

canim mutlaka deniycem enfes bir görüntü

ellerine saglik sevgiler

hilal dedi ki...

sobeeeeeee.sayfama bi göz at.

BY.CodeR dedi ki...

Bildiğiniz gibi BLOGobik Blog Ödülleri 2009 (Yarışması)'a katıldı. Bu yarışmada başarılı olabilmem için sizlerin o değerli oylarına ihtiyacım var.
Bana ve Siteme destek olmak için

http://2009.blogodulleri.com/blog/blogobik

oy vermeniz yeterli.

Desteklerinizi Bekliyorum.
Teşekkürler!

Tarif Bahçesi dedi ki...

Merhaba arkadaşım harika bir pasta olmuş. Ellerine sağlık, çok güzel bir fikir, ben bayıldım ve muhakkak denemek isterim. Kendine iyi bak, sevgiler Nesrin

saniyesultan dedi ki...

canım benim iyi akşamlar bu pastadan bende yapmıştın.neyse ..
ellerine sağlık çok güzel gözüküyor,
ya bunu sen mutlaka bilirsin..
gelen yorumun hangi tarife ait olduğunu nasıl anlıyoruz.
bir yorum geldi bir tarifle ilgili birşey soruyor ama hangi tarif anlayamadım..yardımcı olursan sevinirim.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel tarifleriniz var denedim küpkek pastayı müthiş oldu yani yaptığım gün bitti diyebilirim en kısa zamanda blogcu olmak istiyorum.

pasta caddesi dedi ki...

saliha'cığım benim bunu hemen denemem lazım, bayıldım bu tarife, kaç gündür ikide bir gelip bakıyorum, kesin yapıcam, ellerine sağlık...

sevgiler,

tolunay

Disalce dedi ki...

sevgili isimsiz arkadaşım...

güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim....keki deneyip beğenmene inan çok sevindim...inşallah sende blog açarsın ve bu güzel ortamda senide görürüz....

sevgiler...

Melek* dedi ki...

ooooo harika olmuş yaa ellerine sağlık canım

Zerrin dedi ki...

Dişalcim valal hem güzel hemde pratik bir pasta olmuş denemeye değer diye düşünüyorum.Ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

arkadaşım küp kek pastan çok harika görünüyor. aslında yarın misafirim var . kızım olmasaydı böyle birşey yapabilirdim ama olmaz artık pratik şeyler hazırlamak zorunda kaldım.ellerine sağlık

Baharat tadında dedi ki...

Çok değişik bir pasta olmuş ellerine sağlık. Denemek lazım tarif için teşekkürler
sevgiler,
Gülşen

TATESAL dedi ki...

Harika olmuş,aldım tarifini,teşekkürler...

binnazatl/blogcu.com dedi ki...

slm arkadasım uzun zamandır uzak kaldık senınle benı hatırlarsan 2 sene oncesı sıkı bır blog arkadaslıgımız vardı ellerıne saglık tarıflerını hep ınceledım denıycem guzel tarıfler ıcın sagol optum

Mutfak Havlusu dedi ki...

çok nefis olmuş üzeri mis gibi çikolata üff ellerinize sağlık.

reyyan dedi ki...

olsada yesem şimdi ım ımm nede güzel anlatmışsın canım

en iyisi seni izleme listeme ekliyeyim ben :)
sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

benimde aklımda ilk yaptığın kalmış. tek katlı yaptım neyse ama güzel oldu:)

yarın yayında inşallah..

http://eminedantelorgu.blogcu.com/ dedi ki...

canım merhaba
tarifler çok güzel ellerine dillerine saglık
hayırlı haftalar diliyorum
sevgiyle kal

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım küpkek pastanı denedim ve gerçekten çok beğendim tarif için çok tşkr ediyorum...
Pastam yayında:))
Hayırlı cumalar

gülşah dedi ki...

bu görüntüyü elde etmek için kaç cmlki tepsi kullanmalıyız?

Disalce dedi ki...

30 cm lik olabilir..benim bu kullandığım bir fırın tepsisinin yarısından az büyük bir tepsi..ben bu tepsiyi bimden almıştım....zaten malzemeleri hazırladıktan sonra sana hangi tepsinin daha uygun olduğunu göreceksin...teşekkürler....sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak