2 Mayıs 2011 Pazartesi

ÇİKOLATALI GOFRETLİ PARFE

ç.g.pasta

merhaba arkadaşlar...

bi önceki yazımda pastanın hazırına kondum demiştim ama bende boş durmamıştım...bu pastayı hazırladım..aslında fikrimde truff yapmak vardı ama harcım biraz cıvık olunca parfeye çevirdim...gayet lezzetli oldu......

birazda evdeki çikolatalı gofreti değerlendirmek istedim aslında.....hiç çikolatalı gofret evde kalırmıymış dersiniz belki...şu yeni çıkan yuvarlak halley tipli olanlardan almıştım.....hemde gözüm doymadı iki paket almıştım.......

bir pakaeti zor bitirdim...normal uzun olanlar daha çıtır çıtırdı..bu hallaey tipli olanlar nedense o kadar lezzetlime gelmedi...bende ikinci paketi buna kullandım.....hemen tarife geçicem .....



malzemeler.......
  • 1 paket ülker çikolatalı gofret(halley gibi olanlardan)(8 adet)
  • 1 paket sade krem şanti(iki poşet)
  • 1 buçuk su bardağı soğuk süt(krem şanti için)
  • 1 buçuk paket petibör bisküvi(krem şantiye ne kadar giderse )
  • üzeri için yarım paket çikolata sosu
yapılışı..........
  1. çikolatalı gofretler robottan geçirilir....
  2. krem şanti sütle çırpılır.....
  3. bisküvilerde robottan geçirilir ve çikolatalı gofretle,bisküvi krem şantiye katılır....
  4. içine poşet yayılmış bir kalıba boşaltılır........dolaba kaldırılır dinlenmesi için....
  5. servisden önce çikolata sosu pişirilir....parfenin üzerine gezdirilir...
not....
  • içine kuru veya taze meyve konulabilir..ama beklediği zaman taze meyve asitlenebiliyor...
  • hindistan cevizide güzel oluyor eklemek isterseniz...damla çikolata da olabilir ayrıca.....ben sade bi şekilde yaptım...
  • krem şanti kakaolu olabilir..lezzetlide olur....

12 yorum:

melike dedi ki...

çok güzell olmuş disalimm ellerine sağlıkkkk.......

eldivenlerim dedi ki...

pratik bir tarif, enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

Serap Uzun karakazandan dedi ki...

Daha önce yemiştim tadı süper, eline saglık disalim:-)

canimçektipişirdim dedi ki...

harika olmus bi dilim olsa ne iyi olurdu:)

nagehan dedi ki...

Saliha bacım ellerine sağlık....görüntü süper lezzet daha süperdir eminim.....


Sevgiler Türkiyenin en doğusu Iğdırdan...
Nagehan

Halenze dedi ki...

devrem sen elim gülüm pasta uzmanı oldun:)) ellerine sağlık. dehşet gözüküyo..

Adsız dedi ki...

Hey, ben bu yazıyı ilgili e-posta çalıştı ama ulaşmak mümkün değildir. -Bana ne zaman bir an olsun posta e geçiniz. Teşekkürler.

Disalce dedi ki...

merhaba isimsiz arkadaş...bana "disal06@hotmail.com" adresinden ulaşabilirsiniz......

Aybike Ceylan dedi ki...

Disal'cigim,

Bu arada ugramayali ne guzel seyler yapmissin, eline koluna saglik.Hele buna bayildimmmmm....

Anneler gunun de kutlu olsun, ve de cok guzel bir hafta sonu.

Sevgi ve selamlar...

Lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor.siten çok hoşuma gitti.izlemeye alıyorum seni.bana da beklerim.sevgiler...

hunerlieller dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor.anneler günün kutlu olsun canım.

Unknown dedi ki...

bu parfeye bayıldım sıcak yaz akşamlarında harika olur.sevgilerimle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak