27 Mayıs 2011 Cuma

KALP SOSİS

merhabaaa...

"bana kalbiniz kadar temiz olan bu sayfayı ayırdığınız için teşekkür ediyorum...."

böyle oluyordu değilmi çocukluğumuzun hatıra defterleri......ve sepet sepet yumurta ile bitiyordu......bazı defterlerde kalp ve içinden geçen ok da olurdu..aynen benim sosisten geçen ok gibi:))))))ok um biraz yamuk oldu ama ketçapın sıkarkenki foşurdamasından kaynaklandı:))))

aslında kalpli objeleri hiç sevmem.......kıyafette,tabakta çanakta fotoda , kısaca yaşam alanlarımda kalpli şeyleri görmeyi hiç sevmem....

kendimi bildim bileli bi küçük ayıcık alıp ona sarılıp minnoş muamelesi yapmamışımdır.....yada tüylü pembiş terliklerim olmamıştır......böyle romantik havalarıda sevmemişimdir......

üstüne birde iki kız çocuğu büyütünce böğk geliyo aslında.......nereye baksanız pembe...barbi sindi ........bunun önüne geçmek imkansız zaten......alışveriş yapan kız anneleri iyi bilirler.....bu renklerin dışında bişey bulmak çok zordur....zaten kızınızda bu renkleri yaşamayı çok ister.....

aslında yakışırda.....ama insan kendi sevmeyince çocuğunada almak istemez....ama alır...!

kısaca kalbi sevmesemde kızların hatrına yapayım dedim.....büyük kızım tabağında böyle bir sosis görünce gözlerinde kalpler oluştu:).......önce yemeye kıyamadı bile:)))))

birçok yerde gördüm ama ben mis zerrinimden aldığım bu tarifi çok beğediğimizi söylemek istiyorum......tarif için teşekkür ediyorum......zerrincim ızgarada yapmış bende yağda kızarttım....

malzemeler...
  • dilediğiniz kadar uzun sosis
  • ketçap mayonez
yapılışı...
  • uzun sosisler bi tarafında 3-4 cm.lik boşluk kalacak şekilde bıçakla ortadan ikiye kesilir....
  • tersine doğru dikkatlice çevrilir....kürdanla ucu tutturulur....
  • yağda kızartılır....
  • çevirirken sosisler kırılabilir..ortadan keserken yamuk kesmemeye çok dikkat edin...çevirirkende yavaş yavaş çevirin.....

10 yorum:

Unknown dedi ki...

TARİFLER ARKA ARKAYA SALİHAM ELLERİNE SAĞLIK İKSİNİNDE SUNUMLARI ÇOK ŞIKGANAJ PASTAYI DENEMYİ İSERİM BAKALIM ERVADAN NASİP OLURSA..KIZLARINI ÖP BENİM İÇİN..
SEVGİLERİMLE..

Lezzet sarayı dedi ki...

harika bir sunum .yazını kurken kendimi tutamadım kızının sosisini yemeye kıyamaması güldürdü beni:-)))

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aslinda bu kalapli sosisleri birdaha yapmamaya karar vermistim ama verdigin bilgileri birdaha ki sefere dikkate alacagim,cünkü nezaman bunlari yapmaya kalksam sosislerim hep kirildi...

Saliha dedi ki...

adaşımmmmmmmm nefisssssss :)) ellerıne saglık.....birden heyecsnlandım dedım acaba benım tarıfımı yaptı dıye :D:D:
bende aynı seklde yapıyorum tek fark ben sosisi ıkı taraflı pişirince ortasına yumurta kırıyorum ve pişmesini beklıyorum yumurtanın:):)kahvaltıya cok guzel oluyor...
senınkıde enfes..adaş akrabam..ahretliğim:))) elcegızlerıne saglık:)))

Unknown dedi ki...

Çok ama çok güzel olmuş :)
Kahvaltıda böyle şirin bir süpriz yapmak iyi fikir :)
Ellerine,emeğine sağlık canım..
Mutlu haftasonları diliyorum..
Sevgilerimle..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Bir kızda bende var, pembelerle dolu hayatımız yeni yeni duruluyor.
Kızım artık ev kıyafeti ve eşofmanları dışında fazla pembe almıyor.
Çamaşır astığım zaman bir bakıyorum bazı ipler olduğu gibi pembe kıyafetlerle dolmuş.
Hatıra defterleri çocukluğumuzn vazgeçilmez unsurlarındandı.
Bilgisiyar yok, tv akşam açılıyor, ne yapalım böyle şeylerle oyalanıyorduk.
Bu arada sosis çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne güzel bir sunum bu boyle..bu pazar kahvaltısına yapalım...tesekkurler fikir için

Hansa dedi ki...

Saliham canım benim sunum şahane de benim kız sosis yemiyo başka neye kalp şekli verebiliriz :)))

kalpkurabiye dedi ki...

kihkihkihkihh:)
yazının başlangıcına çok güldüm:)
ama hepimizin hayatının bir gerçeği bunlar hahahahha:)
kalpli objeleri sevmeyen kız, kalpli sosis pek güzel olmuş ellerine sağlık:)
"sepet sepet yumurta
bu ne biçim araba:P "

zerrin-misss dedi ki...

canımsın afiyet bal olsun kuzulara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak