25 Mayıs 2012 Cuma

ŞEKER HAMURLU KURABİYELER ...2...KERMES İÇİN

şeker hamurlu kurabiye

hayırlı cumalar arkadaşlar.....

acemi şeker hamurcu olarak denemelere devam ediyorum..aslında denemekten ziyade önemli günlerde ,basit şekillerle  kurabiyeler yapıyorum sadece....

Gazel'in doğum gününden artan şeker hamurunu saklamıştım....streç filme iyice sardım sarmaladım....bi iki tane daha poşete geçirmiştim ve mutfakta oda sıcaklığında bi köşede beklettim.....

yaklaşık bi kaç hafta durdu..bişey olmamıştı sadece biraz daha yoğurup tekrar kıvam almasını sağladım....açarkende nişasta kullandım....


şeker hamurlu kurabiyeler

şeker hamurunu kendim evde yaptığımdan ve market pudra şekeri kullandığımdan şeker hamurlarım çok elastik olmuyor...açılması şekil verilmesi zor oluyor.......onun için hazır şeker hamuru almada fayda var ya da şeker hamuru için özel satılan pudra şekerlerinden kullanmak daha mantıklı....ben evdeki glikozu falan bitireyim dedim .....

yinede beni idare edecek kadar tarif yaptım bu yöntemle........iyi kötü yüzümü kara çıkarmadı......

kızımın okulda kermesi vardı onun için yaptım......otuz kırk tane kurabiye yaptım.......yarım kg. kadar şeker hamurunu son demine kadar kullandım......kısıtlı olduğundan dolayı öyle değişik denemelere giremedim........hatta bebek kurabiyelerin kıyafetleri hint fakiri gibi içler acısı ama napalım artık bu seferde böyle olsun dedim:)) çıplaklıktan iyidir...

fikir olsun diye koydum.....sizler daha güzelini daha iyisini yaparsınız artık.....çocuklar çok seviyor böyle cıcılı bıcılı şeyleri.....kızım gider gitmez tezgaha koyduğu kurabiyeleri bi daha ki tenefüse çıktığında görememiş......yani bu tip tarifler hemen satılıyor...


şeker hamurlu kurabiye yapılışı

tarif daha önceki yaptığımın aynısı........bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz........zaten neredeyse aynısı gibi bişey...sadece bunda değişik kalıplar kullandım o kadar......

ŞEKER HAMURLU KURABİYE TARİFİ VE ŞEKER HAMURU TARİFİ İÇİN TIKLAYIN.....


DİSALİ FACEBOOKTA DA İZLEMEK İSTİYORUM DİYORSANIZDA BUNA TIK YAPIN:)

3 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

cok guzel olmus canım cocuklar ıcın süper ellerıne sağlık

ihlamurcum dedi ki...

Bende aynen sizin gibi, bir yerlere götürülecekse böyle kurbişler yapıyorum.Ama aklınızda olsun,şeker hamurlarını biraz daha inceltseniz sanki daha da güzel olacaklar. Elinize sağlık.

Özgür Tatlar dedi ki...

ellerine kollarina saglik,kimbilir nekadar ugrasmissindir.bende bir kere yaptim saatlerimi almisti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak