17 Mart 2013 Pazar

KIZARMIŞ PEYNİR ŞİŞLERİ

muratbey antep peynir şişleri
kızarmış peynir şişleri



iyi akşamlar sevgili arkadaşlar......

herkesin hafta sonu güzel geçmiştir inşallah......biraz soğuk geçtiği malum ama yinede gezmelerden tozmalardan eksik kalmadık biz.......

haftalık market turlarımızı yapıp , akşam çaylarımızı içtik.....artık şarj olmuş bir halde pazartesiye hazırız.....bu sefer bizi yıkamaz hafta başı.....korkmuyoruz ondan....:))))))

desemde inanmayın ,, sabah erken kalma endişesi içimin bir köşesinde çıtırdamaya başladı bile....:)))) ve dalga dalga büyüdüğünü hissedebiliyorum............neyse Allah sağlık sıhhat versinde , kalkarız ne olacak sanki.....

hafta sonu kahvaltıları herzaman daha afilli olur.....patatesler kızarır,değişik tarifler yapılır...sofra daha bir özenli kurulur......bilinir ki o sofrada acele etmeden saatlerce sohbet ederek yemek yenecektir....

ben kahvaltıya börek falan sevmem ama börekler,çörekler genelde hep hafta sonuna yapılır....

pazartesi ise, ne yapılır.......? ....................

ben söyleyim bizim evde yumurtaya talim.....:))) ya sahanda,ya haşlama ....bayat ekmek var ise ekmek kızartması şeklinde....

her neyse konudan uzaklaşmadan söyleyeyim......bu nefis peynirler hafta sonuna kızartıldı.......muratbeyin harika antep peyniri misafir oldu soframa....bizimkiler çok sevdi....zaten kızartma peynirlere karşı bir sempatimiz vardır..bu peyniri çok beğendiler.....bende şiş olarak yaptım...göze hitap etmeside önemli değil mi:))

şimdi başka hafta sonlarına fikir olsun diye ekliyorum....imkanınız olursa muratbey antep peyniri ile, yok bulamadım derseniz hellim peyniri ile deneyebilirsiniz....

malzemeler....

 yapılışı..........

  1. peynirler sıcak suda 10 dk. kadar bekletilir..tuzu gitsin diye....
  2. domatesler ve biberler doğranır...
  3. şişlere peynir,domates,biber şeklinde dizilir..
  4. az zeytinyağında çevirerek her tarafı kızartılır.....

not....

  1. aslında yağsız tavada peynirler kızartılıyor ama ben sebzeler daha iyi kızarsın diye az zeytinyağında yaptım.....

11 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Mımmm nefis olmuş,Pazar kahvaltıları özel olmalı bencede..Bu lezzette çok yakışmış,ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

ne güzel özetlemişsin haftasonundan pazartesiye geçişi
peynirler de nefis görünüyor
eline sağlık
mutlu haftalar

Reklam Turko dedi ki...

nefis olmuş ellerinize sağlık

lezzettabağı dedi ki...

canım ellerine sağlık, öncelikle pazartesi sendrumunu yıllarca yaşadım artık kanıksdık mı bilemem yaşamıyorumzaten hafta sonu bile saat yedide tık uyanıyoruz ve uyuyamıyoruz. murat bey peynirleri seni sen de onları çok sevdiğin belli bu payniri ben bulşamadım iyi mi sevgililer gününde ne güzel kalpler yapacaktım aslında çok detaylı arama fırsatımda olmadı doğrusu bu peynir şişleri çok hoş olur pazar kahvaltılşarına olmaz mı..hellimi çok sık yaparım ama bunu bulursam deneyeceğim. teşekkürler sevgiyle kal.

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Güzel kızların güzel annesi, ne güzel kahvaltı hazırlamış öyle? Eline sağlık disalim :)

Unknown dedi ki...

ellerine saglik canim...

afiyet olsun :-))

Bir Dilim Düş dedi ki...

nefisss görünüyor Hellimle de çok güzel olacağından eminimmm ama bu peyniri de denemek isterim...

Sevgiler
Evren

ebru dedi ki...

Hımm nefis görünüyor. Ben bir peynir sever olarak bayıldım bu peynir şişlerine. Ellerine sağlık

Gönülünce dedi ki...

Antep peynirinin kızartmasını bende pek severim...Sunum böyle şık olunca hımmm harika olur...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımmm:)
renk katmış özelleştirmiş kahvaltıyı bu şişler:))
sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

haftaya pazar kahvaltiya sendeyim
börek cörek istemem zahmete girme hafif olsun ama bu kizarmis peynir sislerinden kesin olsun
ayarlara baktim yetiskin icerik diyor bende geri eski haline ayarladim bakalim yine uyari gelecekmi size, olursa bana bildirirsen sevinirim canim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak