20 Mart 2013 Çarşamba

KAHVALTILIK ŞİRİN PEYNİR MUMYALAR

şirin peynir mumyalar
kahvaltılık şirin peynir mumyalar


küçükken korku filmlerini izlemeyi çok severdim....ama izledikten sonrada çok korkardım..ışığı yakardım,kardeşime sarılarak uyurdum...aklımdan bi türlü çıkmazdı korkunç sahneler....

ama yinede denk gelirsem izlerdim.......ilk izlediğim korku filmi vampirlerle ilgiliydi.....zor hatırlıyorum ama son sahnesi hala aklımda.....dünyadaki herkes vampire dönüşüyo...hani olurya salgın gibi yayılır....işte kurtulan son insanlar helikopterle kaçmaya çalışırken bi bakıyolar yanındakilerde vampirleşmiş:)))) şimdi basit ve gülerek anlatıyorum ama o zamanlar izlediğimde iyi korkmuştum...

beni korkutan bişeyde çaresizlik....yani elinizi nereye atsanız vampir...kimden yardım isteyeceksiniz nereye kadar kaçacaksınız...o çaresizlik hayatımızın her anında kötü değilmidir zaten...

neyse daha sonra bir korku filmi daha izlemiştim ..gündüz vemişlerdi tv ye ...şaşırmıştım.....ooooh ne ala korkmadan izlemiştim...düşünsenize öğlen ,güneş yukarda ..ve korku filmi izle....kim korkar bundan...konusu ormanın içindeki bir eve yeni taşınan aile idi...küçük kızlarına garip bişeyler olmaya başladı...buğulu camlara ,gece yarısı isimler yazmalar..ormana gitmeler....büyük ablasının arkadaşlarıyla yaptığı üçgen zincirin ortasına çandüşünce kurtuldular işte..neyse yaaa gündüz izledim ama gecesinde mahvolmuştum..o küçük kız peşimi bırakmadı bi süre...

bu çocukları korku filmlerinde oynatıyorlar ya ,çok kötü yaaa.....insan kendi çocuğundan korkuyo yani:))))

yani küçükken çok izlerdim ama artık izlemiyorum bilinçlendim.....hala çok korkarım o yüzden bi karar aldım artık kendimi frenliyorum...korkmaktansa izlememeyi tercih ediyorum.....en son halka yı izlemiştim...o oldu...onun etkisindende yıllarca çıkamadım......

testere falan hikaye ,onları izledim ama daha çok doğa dışı, olmayacak şeylerden korkuyorum....

büyüdük ama içimizdeki çocuk hala korkuyor işte ne yaparsın.....

mumyalı filmlerden korkanlar varmı acaba......bakın bu mumya peynirlerden zarar gelmez,faydası vardır yani:)))

çocuklarına güvenle yedirebilirsiniz.....

tabiki bu harika peynirler yine muratbeyin......tatlarıda süper,şekilleride...insanın çocuk gibi oynayası geliyor...o kadar güzel şekiller verilebiliyor ki..buda benden size yine değişik bir peynir sunumu...

içine sosis,dışına tel peynir gibi alternatifler uygulayabilirsiniz.....


peynir sunumları

malzemeler....

yapılışı.......

  1. burgu peynir dallara ayrılır...
  2. parmak peynire birbirinin üstüne altına rast gele sarılır...gözleri koymak için bir açıklık bırakılır..
  3. çörek otlarıyla göz yapılır....
  4. afiyetle servis edilir....:)
bizi facebookta takip etmek için lütfen tıklayınız..ve bizi sayfamızdada beğeniniz:))))
...........

9 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

ilahii salihamm...:))))
nereden bulursunn böyle fikirleri gülüm..:)
çokk sevimli olmuş bu mumyacıklaar..:)
sen çok yaşa emii..
öperimm kii..;)

Gurme Şirine dedi ki...

çok şeker olmuşlar bayıldım :)
denenecekler arasına alındı bile :)
ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...


çok güzel olmuş emeğine sağlık
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık tatlım:)
çok cici olmuşlar aynı seyleri bende yapardım tuvaletle odam arasında rekorlarım var benimde:D

ihlamurcum dedi ki...

Şahane fikir,elinize sağlık.

Yemek ve Hobi dedi ki...

ben ilk bakisda minik sosislere sarilmis sandim ama sunum icin guzel fikir ellerinize saglik .korku filimlerinden nefret ederim ama bakmadanda duramam sonrada haftalarca ruyama girer :)

Leyla Poyraz dedi ki...

canım harikaa bir sunum..ellerine sağlık..sevgiler..haa bide korku filmlerine girmeseydin:(((

Melike - Habibe dedi ki...

fikrine sağlık salişciğimmm ne şirin olmuşlar öyle :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

alkışlarrr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak