4 Ocak 2014 Cumartesi

BALLI MUZLU KAKAOLU KREPLER

kahvaltı için krep tarifleri
ballı muzlu kakaolu krepler

hafta sonu gelince bir telaş başladı bende.....sabaha değişik ne yapsam ?

sanki cumartesi ,pazar kahvaltıları özel olmalı gibi bir gelenek var bizde....hafta içi sabah erkenden yapılan kahvaltıda bir koşuşturma,bir telaş...

o yüzden hafta içi kahvaltısı telaşından uzak,saatlerce sofrada sohbet ederek çay içmek ve yine hafta içi uğraşamayacağım tarifleri yapmak için hafta sonunu iyi değerlendirmem gerekiyor..:))

hepinizin hafta sonuna özel tarifler düşündüğünüzü düşünüyorum ve hem benim işime yarayan hem de sizin işinize yarayan tarifleri buluyorum..:) beğeniyorsunuz değil mi sessiz takipçiler.....sizler sessizce takip ediyorsunuz biliyorum...:) disal okurları gerçekte kaç kişi çok merak ediyorum....face sayfamızı beğenerek bana bir ipucu verseniz de bende kaç sevenim var anlasam :)))

ve yine nefis bir tarifle buradayım.....misafire,çocuk doğum günlerine,hafta sonu kahvaltılarına harika bir alternatif.....daha öncede verdiğimiz pileli kreplerimizi hatırlayalım onlarda harika oluyor...

bu tarifi önce misssimde gördüm...daha sonra hansamda.....bu böyle olmaz kalk disal dedim ve bende denedim....

zaten çocuklarda bizde krep severiz....gayet güzel,görselliği daha güzel bir tarif ...sofraya çok yakışıyor bi defa.....şimdiden deneyeceklere afiyet olsun....


kakaolu krepler
ballı muzlu krep


  • 2 yumurta,
  • 1 su bardağı süt,
  • 1 yemek kaşığı dolusu şeker,
  • 4 yemek dolusu un,
  • 1 yemek kaşığı kakao,
  • 1 yemek kaşığı sıvıyağ

İçi için iki-üç çay kaşığı bal

  • 3 muz
  • Üzeri için fıstık

yapılışı....

  1. Tüm malzemeyi derince bir kapta blenderla çırpın ve krep hamurunu hazırlayın.Çok cıvık olursa un eklenebilir.
  2. Tavayı kızdırın çok az sıvıyağ dökün(bir defalığına mahsus) ve krep hamurundan bir kepçe döküp önlü arkalı pişirin.
  3. Tüm hamurdan bu şekilde krep hazırlayın.
  4. Krebi düz bi zemine yayın ve arasına bir çay kaşığı balı sürün.
  5. Muzu koyup rulo yapın ve resimdeki gibi iki parmak kalınlığında kesin ve tabağa dizin.
  6. Üzerine birer çay kaşığı bal gezdirin ve üzerini süsleyin...

6 yorum:

nursevincelezzetler dedi ki...

ellerine sağlık.. bende pek özendim doğrusu..

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık çok lezzetli görünüyor sevgiler...

neslice tarifler dedi ki...

Harika! Muhteşem! Süper! Sizin tariflerinize bayılıyorum zaten. Krepi de seviyorken kakaolu ve muzlu kesin denenir..

neslice tarifler dedi ki...

Harika! Muhteşem! Süper! Sizin tariflerinize bayılıyorum zaten. Krepi de seviyorken kakaolu ve muzlu kesin denenir..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
nefis görünüyorlar sahiden hmmmmm :)
afiyetle..

Unknown dedi ki...

çok leziz görünüyorlar:) denenesi:)
elinize sağlık:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak