25 Şubat 2009 Çarşamba

SÜPRİZ TURTA....SÜPRİZ TAYİN....TAŞINMA......

"aaa yine mi taşınıyorsun" diyenleri duyuyorum şimdiden......

giderayak, tarifimi sevincceden arkadaşımın düzenlediği p.d.ç.s.e....37..ye göndereyimde ondan sonra ayrıntılara gireyim......kolay gelsin arkadaşım.....



öncelikle tayin istediğimizi ve yine Balıkesirin bi ilçesi olan Burhaniyeyi istediğimizi söylemek istiyorum......sonuç belli olana kadar yazmamıştım..şimdi tayin belli oldu....TAŞINIYORUZ....

sizleri yazarken kısa ama yaşarken uzuuun bir yolculuğa götüreceğim......10 yıllık evliliğim sürecinde ne kadar taşınmışım neler yaşamışım özetlemeye çalışacağım.....böyleliklede çocuklarıma hayatımı anlatacağıma buranın linkini veririm okurlar:)))

  1. 1.EV....evlenip içine ilk girdiğim evim....Ankarada....bütün eşyalar o eve göre alınmış....taze gelin evi..heryer mobilya kokuyor.....ve gıcır gıcır eşya.....bu kadar taşınacağımı bilsem almazdım....

  1. 2.EV....eşimin ilk görev yeri olan Bayburt....o zamanlar doğu görevi var...bizim için en uygun yer orası......eşim benden önce gidip ev arıyor....13 saatlik yol....çok uzak.....edebiyat öğrt.olmasına rağmen köye veriyorlar bizi......köyde ev bulmak zor.....lojmanda başkası oturuyor....ve bizim tuttuğumuz evin kapısını görünce ağlamak geliyor içimden......kapı açılıyor ve içeri doğru karanlık bir mağara gibi koridor....mutfak yok...banyo yok.....tuvalet merdiven altında..kapısı yok....bir perde tutturmuşlar...hemn yanında pınar başındaki çeşmelere benzer bir havt var...orası mutfağım olacak ...nasıl içim alacak.....meçhul.....uydu yok....trt de nede güzel filmler varmış..o zaman farkediyoruz.....farelerimiz akıllı...asla kapana kapılmıyor.....orada bir kaç ay oturuyoruz..dayanamıyorum..ev aramaya başlıyorum......

  1. 3.EV....okula daha yakın bir ev buluyoruz.....yerden yüksek..altı ahır...sıcak olur bu ev Bayburtun soğuğunda......yaşasın tuvalet var...banyo var....kışın 3 cm lik buz tutuyor kayıyoruz ama olsun var sonuçta......seyyar bir mutfak var...bir lavaboya dört ayak çakmışlar..çeşmenin altına denk getirdimmi al sana mutfak...harika ..daha ne isteyebilirim ki.....en sevdiğim evim...en güzel evim....ve en fareli....geceleri kalkınca mutfaktan bi kaç fare koşuyor..bizi görünce korkuyorlar....kapanada kapılmıyorlar...ne yapsak evcilleştirsek mi.....bari eve işemezler:))
lojmana gözüm düşüyor....ve bize lojman hakkı doğuyor....

  1. 4.EV....lojman çok küçük..yalnızca iki oda ,mutfak,banyo,tuvalet.....eşya çok nasıl sığılır ki....taşındığım evede arkadaşlar girecek..zaten her gece beraberiz ..bi kısmını orda bırakıyoruz eşyaların...yetecek kadar alıyoruz yanımıza.....sular donmuş.....pürmüzün ne olduğunu o zaman öğreniyorum.....musluklara tutuyoruz açılsın diye....tuz basıyoruz lavabolara..nafile....günler geçiyor....dışardan su getiriyoruz.....bi gece aniden su sesi duyuyorum..biz sevinçden dört köşe....artık kış boyunca musluk biraz kıvık bırakılarak kullanılyor.....donmasın yine diye.....derken eşimin askerliği......

  1. 5.EV....asker öğretmen umudu ile bekliyoruz....hiç değilse oturduğumuz yerde kalırız...ama olmuyor..taşınmak bizim alın yazımız olmuş.....İstanbul çıkıyor karşımıza bu kez....hiçde sevmem büyük şehir..ama eşimdende ayrılamam.....bir yıllığına bi kaç parça eşya ile çıkıyoruz yola....yine eşim önden gidip tutuyor evi....ev büyük..güzel....ama eşya yok.....yerde süngerde yatıyoruz...tencerede pişirip kapağında yiyoruz...olmuyor....ev büyük...eşyasız evi temizlemek ölümle zulüm gibi geliyor bana....ve artık hamileyim...yokuş çıkmak zor.....yine ev arıyoruz.....daha aşağılarda bir ev.......

  1. 6.EV....ev küçük...lojmanımı andırıyor.....biraz bakımsız ama huzurlu....komşu var...bahçe var....ee birazda akrepli....ilk gördüğümde cinnet geçiriyorum resmen.....olur buralarda diyorlar....alışmaya çalışıyorum...çok korkuyorum çok......hiç sevmedim İstanbulu....güzelde hatırlamayacağım sanırım....aylar geçiyor,kızımın doğmasına az kaldı.....eşimin askerliğinin bittiği gün kızımda doğuyor Kadıköy gatada......sevmediğim şehir kızımın doğum yeri oluyor.....iki günlükken kızım Ankaraya ailemizin yanına geliyoruz....tatil bitince doğruuuu Bayburta evimize..

hala lojmandayım....bir yıl sonra artık doğu görevi sona eriyor.....artık burdan gidebiliriz....dostluğu burda öğreniyorum.....diğer memur arkadaşlardan ayrılmak zor...ama herkes zamanı gelince gidecek diyoruz.....ve tayin isyioruz.....ilk tercihimiz Balıkesir...ama Kastamonu çıkıyor...Ankarayada yakın....iyi işte.....

  1. 7.EV....Kastamonu inebolu......çok şaşırıyorum...denize kıyısı varmış.....çok seviniyorum...denizi seviyorum.....okula yakın oturmaya alışmışız......dibinden ev arıyoruz.....bulamıyoruz.....bi sokak gitsek sanki başka şehre gitmişiz gibi oluyor..hemen okulun çevresine tekrar dönüyoruz....önünden geçerken beğenmediğimiz evi arkasından beğenip tutuyoruz..kısmet dedikleri bu galiba......okulda görünüyor balkondan ....çok güzel....havadar....yerler eski evimi andıran tahtalarla döşeli....birazda ısınmıyor ev...camlar çok büyük......iki yıl oturuyorum orda....sonra ısınamadığımız için başka ev arıyoruz....

  1. 8.EV....bir evin namını çok duyuyoruz...çok güzelmiş..adam içini yeni yaptırmış....merkezin içi neredeyse...ama çok kira istiyormuş.....olsun diyoruz...bi bakalım....birazda merak..içi nasıl acaba....pahalı der kaçarız sonra....ev sahibimiz bizi çok seviyor ve o anda bizim istediğimiz fiyata düşüyor.....ev anlatılanlara göre çok güzel değil...ama çıkacağım evden güzel....arkadaşlara ve merkeze yakın....canım yeşildomatesime dahada yakın......giriyoruz orayada....iki yılda orda kalıyoruz.....ve sonra hedefimiz olan Balıkesire tayin istiyoruz.....İneboluda denizin kıyısında yaptığımız piknikleri çok özleyeceğim.......ve can dostlarımı......

  1. 9.EV....Balıkesir-gönen çıkıyor.....ama biz Burhaniyeyi istiyoruz....neyse hayırlısı......ev tutuluyor...uzun bir yolculuktan sonra eve yerleşiyorum.....ev kötü....balkonumda çok güzel bir asmam var...ama bu asma evime örümcek olarak geri dönüyor......zaten gönene alışamadım.....üç ay sonra anadolu liselerine tayin hakkı doğuyor......tamam diyoruz bu sefer burhaniye kesin.....ama yine çıkmıyor.....çıkan yer Bandırma.......

  1. 10.EV....gönenle bandırma yakın....günlük ev aramaya geliyoruz....ramazanın ilk haftaları..oruçluyuz....susuzluk mahvediyor bizi......ev yok...olanlar pahalı.......okul uzak....kızım bire başlayacak......millet gideli iki hafta oldu..biz hala ev arıyoruz.....kızımın kaybı büyük......ama en sonunda bittiğimizi düşündüğümüz bi anda ev buluyoruz......ev çok güzel....kızımın okluluna yakın.....havadar.....kaloriferli....ilk kez oturacağım....her oda sıcak ..rüya gibi......taşıma şirketine veriyoruz evi.....kıra döke getiriyorlar.....kırdınız diyoruz..biz yapmadık abla diyorlar....ispat yok...kabulleniyoruz maalesef....evi seviyoruz,bandırmayı seviyoruz....marketlerine bayılıyoruz:))))
ama hedef burhaniye......dört aydır buradayım.....şansmı yoksa kadermi bilmiyorum...yine anadolu liseleri başvurusu...ve biz yine tayin istiyoruz.....bu sefer tuttu...burhaniye....bakalım hayırlı gelir bize inşallah.....

  1. 11.EV....Burhaniye'deyiz......sakin bir ilçe....denize kıyısı yok ama 4 km lik bir uzaklıkta harika bir denizi var....yine aklımıza estikçe deniz kıyısına gidiyoruz,denize taş atıp bişeyler atıştırıyoruz...kaz dağlarının etkisiyle arada bir rüzgar çıkıyor ki günlerce esiyor...ama rahatsız olmuyor insan...evimizzz...evimiz çok güzel bu sefer..hepsinden güzel...eşimin ve kızımın okuluna uzak ama bizde okuldan uzak oturmaya alışıyoruz zaten...komşularda sessiz çoğu çalışıyor...ben evde pc başında başımızın tatlı belası facebook sayesinde birçok sanal komşu ediniyorum....hergün birbirimizde oturup kalkıyoruz..küçük kızım burada doğuyor..burada yürüyor ve burada konuşuyor ilk...yine hatıralrın dolup taştığı bir yeri arkamızda ve aklımızda bırakarak yeni hayaller peşine düşüyoruz.....burhaniye gerçekten çok zevkli bi yerdi yaaa...:))))
tabiki burada da 4 yıl kalıyoruz....ve aile destekli ev almaya karar veriyoruz...bu kadar taşınma yeter....bu kadar ev sahibi haşır neşirliğide......ev alacaksak bari farklı bi yer olsun diyoruz....hem farklı bir yer hemde farklı bir ev.....değişiklik olsun bize.....sürekli ,bir ayağımızın orada olduğu yere tayin istiyoruz...yani Burhaniye'ye çok yakın olan Edremit'e.........


  1. 12.EV.....ve son durağımız Edremit......kendi evimiz....bize ait....ev daha daha güzel.....artık duvardaki çiziği kafaya takmak yok...veya kırılan bir köşeyi.....bu evimizde maceralarla dolu....neresinden anlatmaya başlasam bilemiyorum.....evi teslim edeceklerine güvenerek daha inşaat halinde girdiğimiz ama bir sene boyunca bi türlü bitmek bilmeyen güzel evimiz...kışı , tesisatçılarla,boyacılarla,elektirikçilerle geçirdiğimiz evimiz.....teslim edileceğine güvenerek evde oturmaya başlayan akıllı nadir insanlarız biz.....:))) zorlu bir kış mevsiminin ardından yazı balkonda geçiren, akşam çaylarını içerken neler yaşadığımızı, hangi aşamalardan buralara geldiğimizi , tanıştığımız dostlarımızı , heryerde bir hatıra bırakarak bu günlere geldiğimizi konuşup ,çayın ve lafın bittiği noktada içeri girip sürgülü kapımızı çekerek ,stor perdemizi indirerek huzura erdiğimiz güzel evimiz.....:))))
Bu yazıyı yazacağım aklımın ucundan geçmezdi ama yazıyorum valla :)) 13.ev....dile kolay ,ömre zor...edremite son durağım yazmışım sanki kendi huyumu bilmiyormuşum gibi :) bu yazım için bile son durağım diyemeyeceğim çünkü şuan bu yazıyı yazdığım yerde de kalıcı değilim. durduk durduk duramadık ,biraz aile baskısı birazda yeni yerler keşfetmek için (ki eşim üniversiteyi burada okumuş) Konya'ya tayin istemeye karar verdik. tabiki çıktı. evimizi canım evimi tekrar dönme vaadiyle arkada bırakarak Konya'ya gittik.

  1. 13.EV.... ah Konya...ev bulamadığım ,bulduklarımın da kirası servet olan ,bir ay boyunca ev aramak için gezdiğim Konya..Edremit'ten geldiğimizi duyanların ,buraya niye geldiniz ki diyerek pişman olmamı sağlayan Konya....bir ay ev gezdim çünkü eski evimin konforunu aradım.alışmışım illa sıfır ev olacak . ev bakıyorum ama heryer bina üstüme üstüme geliyor. el yapımı parklar çok ama gözüm kaz dağlarını arıyor,nefes alamıyorum sanki , oksijen yok gibi. girmediğimiz emlakçı kalmıyor. bana 12.katta var diyor,10.katta var diyor. been asansörle 10 a basacağım ve kalpten gitmeden yukarı çıkacağım imkansız gibi..asansöre binemem , 10.kattan aşağı bakamam zaten.artık eski evime benzer,sıfır bir daire buluyorum. en üst kat ama 5.kat neyseki. eski evimden bi tık daha güzel gibi ama onda olan bunda yok. kullanışlı değil ,o huzuruda bulamadım açıkcası. yerden ısıtmalı ,doğalgazla ilk tanıştığım evim. önce kombiden , onun vanalarından korkuyorum sanki heran doğalgaz patlayacak . alışıyorum tabiki. nelere alışmadım ki. Konya soğuk kışın evi ısıtamıyoruz en üst kat olunca . yerden ısıtmayı sevmiyoruz çünkü ısıyı hissedemiyoruz . duvarlar kağıt kaplı. çocuklar yırtacak diye sürekli onları takip ediyorum. pimpiriklilik hat safhada çünkü kiracıyım burada. kocaman bir balkonu var ama balkonda çeşme yok ,yıkamak için su taşıyosun ve bu çok sinir bozucu eski evimde öylemiydi :(  eve ısınamadım ,Konya'ya ısınamadım..tek iyi tarafı bol bol gezdim.ilk defa bu kadar gezdim..çevre ilçeleri ,Konya nın içini ,park bahçe türbe cami ne varsa. mesela Japon parkı,Kelebekler vadisi,çatalhöyük,göksu şelalesi mutlaka gezilecek yerlerden. evet ikinci senem ama kalıcı değilim burada da. şuan öğretmenlik için tayin bekliyorum nasipse bu kışa yeni bir yerde başlayabilirim. ve yine nokta koyamadığım bir yazının sonuna geldim..bu postu daha ne kadar uzatabilirim bilmiyorum..sevgiyle kalın şimdilik :) 11.03.2020



galiba bize bi karavan olsa daha iyi olcak......hep biz evi taşıdık..birazda o bizi taşısın dimi ama....eski türk beylikleri bizden daha az göçmüşlerdir kesin.....yada biz yanlış zamanda doğduk.:)benim için en iyisi oba reisliği....göçmekte üstüme yok çünkü........

lafı çok uzattım....inşallah sıkılmadınız......28 yaşındayım....10 yıllık evliyim..ve 10 kez taşındım....son durak Ankara olacak benim için ama burhaniyenin tadına bakmadan gidemedik işte:) :) :)

" yukarda yazdığım tarihler en son Burhaniye'ye kadar olan tarihler...artık 32 yaşında 14 yıllık evli bir insanım..ve 12. evimde oturuyorum :) "
tarife geçebilirim....

tarifi hdidemlezzetdenizinden aldım......çok beğendim..teşekkür ediyorum kendisine.....bazı ufak değişiklikler yaptım......çok büyük değil ama......


malzemeler....
  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1 paket kab.tozu
  • 5 yemek kaşığı kakao
  • 3-4 bardak un
krema.....
  • 1 paket kremşanti
  • 1 bardak süt
  • muz dilimleri(ben eklemedim)
üzerine.....
  • bir paket kakalou puding(ben çikolata sosu kullandım....)
  • kenar süslemesi için çikolata rendesi...
yapılışı.....
  1. kek malzemeleri çırpılır...yağlanmış unlanmış kalıba dökülür..
  2. 180 derecede pişirilir....
  3. soğuyunca üç kata bölünür.....
  4. krem şanti süt ile çırpılır.....
  5. keklerin aralarına şanti sürülür,muz dilimleri eklenir...
  6. üç kat bu şekilde çıkılır.....
  7. bu şekilde 20 dakika kadar dolapta bekletilir.....
  8. puding veyada çikolata sosu tarifine göre hazırlanır....
  9. kekin ortasına küçük bir artı kesilir....bu artıdan içeri doğru sos dökülür....
  10. kekin kenarları çikolata ile kaplanır....
not.....ben kekimi traşlayınca artan parçaları ufaladım...yine artan şanti ile hindistan cevizide ekleyerek yoğurup yuvarladım....pastamın üzerini süslemede kullandım......

132 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim teşekkürler ediyorum desteğine ve bu güzel tarifine...
Blogcuda sorun var benim resimler zor ekleniyor düzelir düzelmez tarifi alıcam..
şu taşınma işi yinemiiiii...
senin yerine ben yoruldum.Rabbim kolaylıklar versin.Öptüm.

elif dedi ki...

disalcim allah kolaylık versin sana.. ne diyeceğimi şaşırdım. taşınmak zor iş.. bir kere taşındım . oda kıradan kendi evime geldim.. bana çok zor geldi. taşınmak. senin halını düşünemiyorum... allah yardımcın olsun..
pasta nefis görünüyoo.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
İtiraf ediyorum,yazıyı görünce gözlerim dehşetle açıldı,yine ne taşınması diye.
Hakkında hayırlısı olsun.
Taşınmanın en zor kısmı sevdiklerinden ayrılmaktır,sanırım şimdiki oturduğun yerde daha komşu edinmene fırsat olmamıştı.Onun için yeni yerine kolay adapte olursun.
Hayatımda 1 kere taşındım,pek başıma gelmediği için beni korkutuyor,ama sen artık işin püf noktalarınıda öğrenmişsindir,işlerini şipşak hallediyorsundur.
Oba reisliği tam sana göre : )
Tayin işi olanların mobilyalarını hep duruma uygun pratik-portatif modellerden seçtiklerini duymuştum.
Sürekli taşınmaya mobilya bile dayanmıyor galiba.
Sık taşınmanın en güzel tarafı, farklı farklı evlerde ve yerlerde oturmak.
Değişikliği sevenler için biçilmiş kaftan.
Yazın İnebolu'ya her gittiğimde bir zamanlar Disalim buralardaydı,diye kulaklarını çınlatıyorum.
Bu arada;
Pastan nefis ve göz alıcı görünüyor,hele o akan sosu ve üzerinde ki minik toplar yokmu harika.
Ellerine sağlık.

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir görüntü,nefis olduğu görüntüden de belli zaten, ellerine sağlık güzelim.Didem'e de bu güzel tarif için teşekkürler...
Canım taşınma yazını zevkle okudum, çok güzel yazmışsın. İnşallah artık bu son olur, bu kadar kısa sürelerle ev taşımak çok zor gerçekten de, inşallah gönlüne göre bir ev bulur, sağlıkla oturursunuz.
Sana kolaylıklar diliyorum güzelim, görüşmek üzere sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

aman okurken yoruldum valla..ne çok taşınmışsın sen öle..inş.bu sefer istedigin gibi bir ev bulursun canım...pasta ise tek kelime ile süper..ellerine saglık arkadaşım..sevgilerimle..

peynir hösmelimi dedi ki...

Ilahi Disal bir alemsin.Ne cok maceralar yasamissin kiz.
Su Balikesirde bir türlü rahat durmadiniz haaa:))
Hadi gözün aydin sonunda Burhaniyeyi tutturdunuz.Gitte gör bakalim he heeee.
Canim saka yapiyorum.Insallah istedigin gibi bir ev bulursun.Örümceksiz,faresiz:)))
Pastada süper görünüyor.
Sevgilerle.

hanife dedi ki...

Maşaallah hakikaten takdir edilecek bir hanımsın ben hayatımda bir kere taşındım 9 yıl oluyor halada oturduğum yere alışamadım.Bu arada tatlı harika eline sağlık

Adsız dedi ki...

Disalciğim taşınma maceralarını okurken ben yoruldum vallahi.Ben bu yaz ilk defa taşındım.O bile kabus gibiydi.Allah sabır versin,yardımcın olsun canım.
Pastan enfes görünüyor.Ellerine sağlık.Hele o üzerinden akan sos...
Sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımsın disalim,
hem duygulandım,hem gülümsedim...içimi titrettin valla...allah yardımcınız olsun.nasıl zor olduğunu tahmin edebiliyorum.yolunuz hep açık olsun canım benim.hep mutlu mutlu yaşayın inşallah.

turta şahane olmuş,
ellerine kollarına sağlık canım.
çok öpüyorum

Adsız dedi ki...

valla diyecek söz yok disalim. Ayol yinemi diye geldim. Ama istediğiniz olmuş ya buna sevindim. Hadi inşallah bu kez uzuuuun yıllar kalırsınız evi de çok beğenirsiniz :)

öperim yanaklarından.

Mutlu ol yeter canım benim

sıcacık sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Offf bu nasıl bir taşınma hikayesi böyle:) Anılarını yazsan roman olur bence:)
Son gideceğiniz yerde rahat eder ve en son temelli olarak Ankara'ya dönersiniz inşallah..

Bencu bu turta değil harika bir pasta olmuş!Şu çikolata sosuna bak ne güzel akıyor öylee! Off içim gitti:)
Ellerine sağlık canım..

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Nedense anılarını okuyunca duygulandım ben..

Neler yaşamış olursan ol, ne kadar taşınmış olursan ol, mutlu yaşamışsın anladığım kadarı ile..

Hele ki, '' trt'de de güzel filmler varmış anladık'' kısmına çok güldüm..

Aslına bakarsan hayatta bazen Polyannacılık da oynamak lazım..

Yeni hayatınızda mutluklar dilerim arkadaşım..

Tencerede pişirip, kapağında yesen de, önemli olan huzurlu olman:))))
SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

Slm Disalcim pastan bir harika ama demeden geçemeyeceğim aynı şeyleri bende yaşadım üstelik sizin lojman gene fena değilmiş bizimkisi felaket ötesiydi kapı kırık cam yok banyo yok sular buz tutuyor köy en yakın ilçeye 2 saat üstelikte ancak ayda bir gidebiliyorsun 1 aylık yiyecek almak zorundasın yoksa aç kalırsın sonra köyde tek bir bakkall yok insanları yabani ve ahlak seviyesi düşük dam akıyor yağmurda... ben donma tehlikesi geçirdim boyumca kar ve bende yeni evliydim eşyalar ankaraya gelene kadar bizimde kırılıp döküldü ama nihayet ankaraya geldik şükür senin yazdıklarını okurken olanları yeniden yaşadım adeta:)neyse sağlık olsun son durak diyoruz ailem burda ama bakalım birde yurt dışı görevi var gidersek bizim iş tamamına erecek inşallah:)aslında taşınma olmasa değişik güzel yerler görülebilir ama malesef en ücra köye veriyorlar camı yok kapısı yok gelde yaşa....malesef gereken değer ve önem verilmiyor öğretmenlere:(okul dedikleri dağların ortasında 8 öğrenci taşımalı eğitim var ama oda işlerine gelmiyor...zaten okutmakta istemiyorlar hoca 5 i bitirsin tamam diyorlar?Neyse başını ağrıttım birden aynı şeyleri yaşayan birini görünce dertleşmek istedim:)İnşallah sizde en kısa zamanda dileğiniz ankaraya gelkirsiniz allah sabır versin ve yardımcın olsun sevgiler....

Unknown dedi ki...

Disal'ciğim ben de senin gibi 10 yıllık evliyim.Ama hiç taşınmadım.nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum.Senin hikayeni okuyunca inanamadım allah kolaylık versin.Ama bir söz vardır.tebdili mekanda ferahlık vardır.
Pastan enfes canım.ellerine emeğine sağlık.Sana iyi taşınmalar diliyorum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hayırlı günler.Allah yardımcınız olsun öncelikle,ne çok ev değiştirmişsiniz.Sevinç hanımda bu güzel turtayı görünce yorum yazmak için uğradım.Ellerinize sağlık,çok hoş bir görüntü,lezzetinden de şüphem yok zaten:)Tekrar görüşmek dileğiyle hayırlı,huzurlu,mutlu günler dilerim.

Betül İnce dedi ki...

Hep diyordum kendime Disal ne istediğini bilen bir kadın diye. Süper, şimdi Burhaniye'de olmak için neler vermezdim. Haa bu arada Disal'ciğim ben de ctsi başka bir mahalleye taşınıyorum, tesadüfe bakar mısın yine:))
Kolay gelsin.
Sevgilerimle.

Öznur dedi ki...

Öncelikle pastan harika hatta muhteşem gözüküyor. Ellerine sağlık canım. İkinci olarak biz kastamonuluyuz ve her yaz gideriz ve mutlaka salı günü ineboluya ineriz oranın pazarıdır. Evlendikten sonrada balıkesir burhaniyeli oldum:) artık her yaz oraya gidiyoruz. nasip olurda bu yazda gelirsek seninlede tanışmak isterim. Haa oranında pazarı pazartesileridir ve çok güzel bi köylü pazarı vardır. Çok şanslısın yani.
Sevgilerle...

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm bayağı gezmişsiniz siz benim babamda asker balıkesir merkezde 11 yıl kaldık ama sizin gibi çok yer değiştirmedik.allah kolaylık versin sana.pasta harika ellerine sağlık cnm benim

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Aman Allahım,okurken bile başım döndü.senin halini hiç düşünemiyorum bile.Rabbim sabırlar versin.taşınmak çok çok zorrrrr.yeni yerler,yeni insanlar falan güzel ama,bunun toplan,temizle,yerleş kısmı felaket.ne diyim canım,hakkınızda hayırlı ne ise o olsun.herşey gönlünce olsun.kolay gelsin.
pasta muhteşem görünüyor.özellikle süsleme ve ve o şahane akmış sosa bittim.ellerine sağlık.afiyetler olsun.
ALLAH yar ve yardımcın olsun.

sevgi dedi ki...

Pasta çok güzel olmuş,olmuş da taşınma hikayen daha çok ilgimi çekti desem yalan olmaz.Ne diyeyimm allah yardımcın olsun.İnşaallah istediğin güzel şirin bir evde oturursunn.Sana kolay gelsinnn.

zehra dedi ki...

ama ama bu yaptıgın cok guzel
ve malesef ben senın yarın kadar becerıklı degılım :(
bu arada allah yardım etsın tasınanlara gercekten cok zor

Unknown dedi ki...

Canım ALLAH kolaylık versin bende
çok taşındığım için seni çok iyi an
lıyorum.Turta enfes ellerine sağlık
sevgiler...

Jasminskager dedi ki...

Canim yazini okudum ve seni cok takdir ettim.Bu fedakarligi herkez gosteremez herhalde takdir edilecek bir hanimsin masaalah.Umit ederimki gidecegin yerde gonlune gore rahat bir ev bulursun.Allah kolaylik versin canim.
Pastanda enfes gozukuyor ellerine saglik hele o ustunden akan sos yokmu istahimi kabartti sekerim dustu galiba kalkip yapasim geldi ama malzemem yok hoscakal canim.

Adsız dedi ki...

heheh valla kız ben okurken yoruldum bu kız allah sabır versin sana canım ıggg fare dedin ya ben bittim zaten orda rabbim sana cok ii sabır vermiş balım
inş. güzel bir ev bulursun alah yardımcın olsun
sevgiler
sevil

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

canım artık çektiğin sıkıntılara deydi desene.bende bandırmalı sayılırım.eşim ordan aslında çok güzel yerdir sahili yürüyerek çarşıya çıkılması ama muradına ermişsin senin için sevindim.allah kolaylık versin.umarım ev yönünden yüzün güler.sevgiler.

zarpandit dedi ki...

allah biliyor ya ben yok artık diye tepki verdim :)

ne diyeyim kuzum allah hayırlı kılsın :)

Unknown dedi ki...

oy oy oy kıyamam ben sana yaşın çok gençmiş o gencecik yaşlarda o fareli evlerde iyi durmuşun iyi sabretmişin şaşırdım yaşının ufak olmasına değiştirmiş olduğun evlere seni yakından tanımak güzel hemde çok güzell

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM.TAŞINMAK ZOR EVET BUNA KATILIYORUM AMA NEREYE GİTTİYSEN EN AZINDAN EŞİNLE BİRLİKTE GİTMİŞSİN.EŞYA HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL KIRILSIN HER HALİKARDA YENİSİ ALINIR.İNŞALLAH ÇOK İSTEDİĞİN BURHANİYEDE HER ŞEY ÇOK DAHA GÜZEL OLUR SİZİN İÇİN.HER ŞEYİN HAYIRLISI CANIM.TABİKİ PASTANDA MUHTEŞEM ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Üfürükten Prenses dedi ki...

Aaa çok yakınmışız :)
aynı ildeyiz en azından..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canım pastaa görüntüsüyle süper gözüküyor eminim tadıda öyledir ellerine sağlık sevgiyle kaş

hdidem95 dedi ki...

disalcim turtayı denemene ve beğenmene sevindim canım buarada yazını öyle bir okudumki şimdiki heralde daha güzel olacak diye düşündüm ama bitmedi gitti :))inşallah gönlüne göre güzel rahat bir ev bulursun canım allah kolaylıklar versin öptüm sevgiler

made in funda dedi ki...

salihacığım yazını zevkle okudum.ne güzel anlatmışsın.sevginin gücü bu olsa gerek.bir insan ancak çok severse bunca taşınmaya katlanabilir.tebrik ediyorum seni.pastan daq çok güzel olmuşresimler harika.ellerine sağlık.ancak merak ettiğim şey neden özellikle burhaniye....

MUTFAKISTAN dedi ki...

tasinmak zor ama aslinda ne guzel,ne degisik yerler tanimissin
canim hayatta genc yasta tecrubeler edinmmissin.
bravo sana cok genc yasta bu islerin altindan kalkmak kolaymi
hamaratsin hemde pasta harika olmus
ellerine saglik.
Insallah uzun sure oturabilecegin guzel bir eve tasin
sevgiler

TuruncuTatlar dedi ki...

canım tayininiz hayırlı olsun inşaalaak çok rahat edersiniz gittiğiniz yerde bizde tayinciyiz bilirim o halleri.bu arada turta gel beni ye diyor en kısa sürede deneyeceğim sevgiler kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

Disal'im ev maceran ne kadar çok. İnşaallah bu sefer içine tam anlamıyla sinen bir eve çıkarsın.
Pastan harikanın da harikası olmuş. O ne müthiş bir görüntü. Vallahi gözlerim bayram etti. Eşin çok şanslı. Senin gibi hamarat bir eşe sahip. ÇOOOOOK ÖPTÜM CANIMMM!

Sevgiler
Canan

ÖZLEM dedi ki...

Doğrusu çok güldüm taşınma maceralarına şimdi eğlenceli görünsede o zamanlar çok zordur herhalde.Burhaniye'de mutluluklar diliyorum sana ve ailene.İyi geceler!...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ah disalciğim ne cok gezmişsin hep de zor şartlarda zor yerlerde..demek bir zamanlar inebolu da yasamıssın ne guzel değil mi memleketimiz:))
bundan sonra hep daha kolay geçsin he rişin inşallah yeni yaşantınız hayırlı olsun:)

Adsız dedi ki...

Canim hakkinda hayirlisi olsun insallah bu sefer hersey istedigin gibi olur,ev tasimasini hic sevmem kolay gelsin:(Ellerine saglik supriz turta da turta olmus hani hmmm en kisa zamanda deneyecegim...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

pastan çok güzel olmuş canım...ellerine sağlık...taşınırken ALLAH kolaylık versin...çünkü ben sadece 1 defa taşındım...ALLAH bir daha nasip etmesin... çok zor, yorucu sinir bozucu...kızımın dolabının hiç birşeyi yokken montajdan dolayı hayatı kaydı...onun haricinde pek bişey yok...ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN...KOLAY GELSİN...

Baharcicegi dedi ki...

Önce sunu söyleyeyim bu kadar ev görmüs tasinmis biri olarak meslegin hazirdir disal bacim neee ? mi ? diyorsan Emlakcilik ,, senelerin emlakcisi bile senin kadar tecrübeli degildir.
fareler benden korkamadan ben farelerden korkar kacarim sizin fareler korkakmis öyle faremi olur...
Canim saka bir yana kolay degil tasinmak ama istediginiz yer olunca katlanacaksin.Burhaniyeyi görnüstüm cok sirin güzel bir beldemiz,hersey gönünce olsun canim.pastan harika ötesi olmus ellerine saglik

Adsız dedi ki...

canım bizde şehir şehir gezeriz şu an mardinde görev yapıyor eşim senin kadar ev değiştirmedim 5 defa taşındım Allah kolaylıklar verin :)) bu arada yazıyı gördüm valla pastayı unuttum oda süper balım sevgiler tülay

www.sihirlieller34.blogcu.com

angel dedi ki...

canım arkadaşım...yazını okurken hem zevk aldım hemde o kuçucuk yaşında neler yaşadıgını ögrenmış oldum.ben şuan 25 yaşındayım ama taşınmak deyınce ığğ dıyorum.çunku benım babamda ogretmendı bızde çok taşındık.senı anlıyabılıyorum.belkı annem daha ıyı anlar senı.o gordu goreceğını.bız çocuktuk oynadık geçtık.Allah yardımcın olsun dıyorum.ve sonunda gonlune gore bır evde omur boyu sıcak ve mutlu yaşarsın...

saniyesultan dedi ki...

çok şık olmuş canım,ellerine sağlık...allah yardımcın olsun gerçi sen artık bu taşınma işleminde usta olmuşsundur....

HÜLYA dedi ki...

aaay bu ne yaa gerim gerim gerildim sen taşındıkça ... canım yaa allah kolaylık versin ben bir kere taşındım mahvoldum sen 11 maşalllaaaah hemde kocamaan bir maşallah...

ama helal sana yılmadın yorulmadın.. durmak yook yola devaaam... canım sana kolaylıklar diliyorum... allah yardımcın olsun...

pasta süper görünüyor eline sağlık

Adsız dedi ki...

Ne denir nasıl denir bilmem ama ben çok duygulandım.
Kadınlık ,analık,anaçlık bu olsa gerek.Sevdiği için her türlü zorluğa katlanan.Sana Rabbimden güç kuvvet ,sağlık diliyorum.
Bide pasta var tabii =)
Harika bir görüntü ellerine sağlık.

NiNo dedi ki...

disalim yeni tayin yeriniz hayirli olsun size mutluluk getirsin insallah pastan muhtesem olmus ellerine saglik

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Disal'cim hayırlı olsun, inşallah herşey gönlünüzce olur Ankara'da.. Taşınma hikayenizi okudum, 10 yıla 10 taşınma sığdırmışsınız.. Ama biliyor musun, tüm zorluklara rağmen alışmak için elinden geleni yapmışsın, hep iyi tarafından bakmışsın, elindekiyle yetinmeyi bilmişsin.. Bu çok hoşuma gitti, takdir ettiğim bir meziyet.. Neyse lafı fazla uzatmayayım ben, pastan nefis olmuş, traşladıklarını da bu şekilde değerlendirmekle çok iyi etmişsin.. Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

siteni zaman zaman takip ediyordum ama Bandırmada oturduğunu bilmiyordum benim ailemde Bandırmada.Biz memurların kaderi maalesef hep taşınmak benimde en az senin kadar taşınmışlığım vardır.Şuan güneydoğudayız kısmetse bizde Balıkesir,Edremit,Burhaniye tarflarını istiyoruz hayırlısı...sen bir taşın bakalım beğenecekmisin.sevgiler...

birsence dedi ki...

inan canım ben okurken yoruldum sen taşınırken ne oldun bilmiyorum...10 yılda 11 ev valla zor..beline dikkat et ağır kaldırma bari...buna can dayanmaz inan..Allah kolaylıklar versin...bu arada pasta haaaaaaaaaarrrrrrrrriiiikkkkkkkaaaaaaaaaaaaa....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
yazını soluksuz okudum. İnsan nelerle karşılaşıyor, üstelik bunları şirin bir şekilde anlatmana rağmen içinde kimbilir ne hüzünler vardır. Ama tek güzel yanı eşinle olman.Sıkıntılar birbirinize daha kenetlenmenizi ve sevginizi artırmıştr. Gerçekten de kuzucuğun okuduğunda annesinin ne kadar güçlü biri olduğunu öğrenecek.
Burhaniye de istediğin gibi bir yaşam sürmeni ve yeşil domates gibi dostlar bulmanı dilerim.
Pastana bayıldım. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

canim pastan okadar guzel gorunuyorki ekrani yalayasim geldi:))
ellerin dert gormesin arkadasim
supersin...

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Çok güzel çok şirin bir yere gidiyorsun. ben de Ayvalıklıyım. Ayvalık olsa daha iyi olurdu ama Burhaniye de güzeldir. Ben de Ayvalıklıyım ama Adana dayım şu an. Bakalım bize ne zaman kısmet olacak taşınmak. Herşeyin hayırlısı tabi. İnsan mutlu olunca yerin mekanın çok önemi kalmıyor. yeni yerinizin size hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Memleketime selamlar. Turtaya gelince gerçekten enfes olmuş. Ellerine sağlık. Çok hoş bir sunumu var. Kesince çikolata sosunun akışı muhteşem. Mutlaka deneyeceğim bu turtayı, daha doğrusu pastayı. Sevgiyle ve hoşçakalın...

Hatice dedi ki...

evet yine mi:))
bu kez tayininizin istediğiniz yere çıkmasına çok sevindim, inşallah hayırlı olur..taşınma maceranı okudum; benim de ilk evim Bayburttaydı:) eşimin askerlik görevi için, evlenip oraya gitmiştik, bizim evimiz merkezdeydi ve çok güzel, yeni bir evdi, hala unutamam o evimi:)
Allah kolaylık versin canım, dediğin gibi size en iyisi bir karavanmış:))
herşey gönlünce olsun, sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım kolay gelsin,taşınmak zor iş.annemlerleyken biz de çok taşındık,bir süre sonra aynı yerde de duramama oluyor:-)yeni evinde mutluluklar diliyorum.pastan şahane olmuş.mutlaka denyeceğim ve küp kek de enfes.ellerine sağlık.sevgilerimle

Gönül dedi ki...

canım benim öncelikle pastan muhteşem görünüyor ellerine sağlık...ve gelelim taşınma işineeee okurken yoruldum ne çok taşınmışsın bişi sorucam bebişim eşyalar sağlammı hala:)))) bende dicektim karavan lazım sana ev bahane die:)))) hadi bakalım muradına ermiş istediğin yere tayininiz çıkmış.....yeni ev yeni mekan ferahlık getirsin daha çok huzur getirsin mutluluk getirsin .....çok öpüyorum...yardıma ihtiyacın varsa gelip bi kaç kolide biz yapalım bebişim......öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ohhhh yoruldum okurken :))
bende işimiz gereği çok gezdim ama sen beni bastırmışsın
eh artık kendiniz istemişsiniz tayini hayırlısı olsun
sana kolay gelsin canım
ellerine sağlık,sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

yesildomates dedi ki...

canım yazını okurken her zamanki gibi çok duygulandım..ara ara ağladığımda oldu..
yaşadığımız o günler tekrar gözümün önüne geldi..herşey sanki hayal gibiymiş..

ama herzaman uzaklarda bir dostumun olduğunu biliyorum..
artık bir yere yerleşte nerdesin bilelim kardeşim.:))

canım gönlüne göre güzel bir ev bulman dilğiyle..
senin süpriz turtanıda yerimmm.
öpüyommmm...

simayhobievi dedi ki...

merhaba disal ben okurken yoruldum sen yazarken yaşarken iyi dayanmışsın valla tebrik etmek lazım maşallah azmine yaşama sevincine işte bu benim yurdumun insanında insanlık dersi derim canım her şeyin hayırlısı inşallah her şey gönlünce olur en kısa zamanda istediğin gibi bir eve yerleşirsin kolay gelsin

NİLÜFER dedi ki...

Hayırlı olsun canım inşallah istediğin gibi bir eve taşınırsın Allah kolaylık versin okurken yoruldum valla Burhaniye'yi neden özellikle istediniz merak ettim doğrusu?
Pasta harika görünüyor canım ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Oyyyy oyyyyy oyyyyy, bu yapilir mi ya?
Nasil guzel gruniuyor, nasil gel beni ye diyor anlatamam. Pastaya hasretim bugunlerde. Vaktimde yok ki yapayim.Sitenizi bookmark yapip kendi sitemdekilerede tavsiye edecegim. Cok guzel gozukuyor.
Ellerinize saglik

hayat dedi ki...

Sevgili disal, pasta harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Ayrıca da taşınma işinde sana kolaylıklar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun.
Sevgiler...

Betül KAVAL dedi ki...

vallahi sana helal olsun ben asla o şartlarda yaşayamazdım diyorum ama belkide insanın başına gelince çekiyordur.

Pasta harika olmuş canım elerine sağlık.

sevgiler

Sıdıka... dedi ki...

erhabalar artık blog takipçinizin. blogunuzu begenerek takip ediyorum.. sizide beklerim bloğuma


muhteşem görünüyor.... ağzım sulandı valla : ))ç

nagehan dedi ki...

Canım Allah hayırlı etsin yeni mekanınızı.
Umarım yeni yerinizde mutlu ve sağlıklı güzel bir ömür geçirirsiniz....
Pastada nefis ellerine sağlık...

Sevgiler
Nagehan

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım allah yardımcın olsun ve gönlüne göre rahat yaşayacağınız huzurlu olabileceğiniz bir ev nasib etsin...ellerine sağlık canım..hayırlı cumalar..

Unknown dedi ki...

arkadaşım ALLAH kolaylık versin. sen yine benden iyisin ben 2.5 yıllık evliyim 4. evimde oturuyorm.bundan sonra kendi evine taşınırsın inş.bende beklerim.

yildiz dedi ki...

Ben de bu aralar ev ariyorum ama,tasinmak gözümü korkutuyor.Hazir elin degmisken beni de tasir misin anacigim...
Hadi bakalim hayirlisi olsun,yerlesince haberimiz olsun.
Allah´a emanet olun...

TuruncuTatlar dedi ki...

canım sayfama bakar mısın ödülün var:)

meltemmutfakta dedi ki...

slm,
turtaya bayıldım ellerinize emeğinize sağlık en kısa sürede deneyeceğim.
iyi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...
sevgiyle kalın,
www.meltemmutfakta.blogcu.com

meltemmutfakta dedi ki...

slm,
turta harika görünüyor.ellerinize emeğinize sağlık.en kısa sürede deneyeceğim.iyi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...
sevgiyle kalın,

Adsız dedi ki...

canım , pastan bir harika , yeni yerinizin hayırlı gelmesi dileğiyle sevgiler

atesböcegi dedi ki...

Aman yarabbiiiiim, okurken ben yoruldum. Sen tasinirken yorulmamissin. Ama basa gelen cekilir. ALLAH kolayliklar versin canim.
Pastan muhtesem. Selale gibi akiyor. Ellerin dert görmesin canim.sevgiler

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Salihacığım hikayeni yarı gözü dolu okudum. Neler neler yaşamışsın sen :( Kıyamam ben sana. Bu kadar dirayetlisi de zor bulunur. Ben hiç dırdır etmeyeyim artık.
Diliyorum hikayenin en güzel kısmı burada başlar. İnşallah umduğunuzdan daha güzel daha sıcacık evlerle karşılaşırsınız, çok daha güzel anılar yaşarsınız.
Pastanın görüntüsü ise muhteşem, sakın bizi sensiz bırakma.
Öpüyorum kocaman.
Esra

Yaren dedi ki...

Disalcim yani okurken basim döndü,tasinmadiginiz ev kaldimiki,her yere ayak basmisiniz masallah.Artik sizde bu aliskanlik olmus,siz bu gidisle daha coook tasinirsiniz:)))Insal Allah gönlünüzdeki sehirde hayal ettiginiz gibi bir evde oturmayi nasip eder Disalcim.Büyük konusmayaymida ben bu kadar fazla tasinamazdim.Pastan ortaligi yakiyor vallahi.Süper birsey.Ben bunu insal. mutlaka ve mutlaka denemem lazim.ellerine saglik.Afiyetler olsun.Güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum,sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

11.EV....bu hafta sonu gidip bulacağım....(inş)..ve kolleksiyonuma senide ekleyeceğim......muhohahaahaaa......

galiba bize bi karavan olsa daha iyi olcak......hep biz evi taşıdık..birazda o bizi taşısın dimi ama....eski türk beylikleri bizden daha az göçmüşlerdir kesin.....yada biz yanlış zamanda doğduk.:)benim için en iyisi oba reisliği....göçmekte üstüme yok çünkü........

lafı çok uzattım....inşallah sıkılmadınız......28 yaşındayım....10 yıllık evliyim..ve 10 kez taşındım....son durak Ankara olacak benim için ama burhaniyenin tadına bakmadan gidemedik işte:) :) :)
________

Akşam akşam gülmekten kırıldım..Çok yaşayın..Yahu siz benim rekorumu nasıl beceripde kırdınız kardeşim..Aynen 10 yıllık evliyim, şu an 10. evdeyim..(= Memur da değil eşim ama..(= Babam öğretmendi, bekarken gezdiğim yetmedi evlendim, habire ev değiştim..Çok garip bir tevafuk daha sizinle hayatımızda..Ben de eşim askerken yanındaydım..(= Kızım baba askerken bir cumhuriyet bayramında bayram iznine tevafuk ederek doğmuştu.Yoksa halimiz yamandı tek başıma el diyarlarında..Galiba biz evlenirken leyleği havada görmüşüz sizinle..(= Allah sonumuzu hayr etsin..İnşaAllah gönlünüze göre hakkınızda hayr olan bir ev bulursunuz..Bu arada cennetasa34 ben..Nura emanetsiniz..(Bu arada emekli olabilirsek bu taşınmalardan, sizinle beraber bir şirket kuralım.."Uzman taşımacılık ve ev temizliği şirketi.."(= )

yukivehobileri dedi ki...

slm canım hadi sana yine kolay gelsin ama bu sefer istediğin olmuş huzurlu bir yaşam diliyorum sana pastan nefis olmuş yemiş gibiyim ellerine sağlık sevgiler

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Amannnnn benim başım döndü ne çok ev ve taşınma inşallah bu evin gönlüne göre olur....Ben bu kadar taşınmayı kadıramazdım herhalde...Tartta muhteşem ötesi olmuş harika bir şey bu arkadaşım....Elline emeğine sağlık canım öpt...
Sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Disalcim
İnan okurken yoruldum
Allah yardımcın olsun canım ya
ben bir hayatımda bir kez taşındım onuda taşıma firması yardımıyla günlerce leyla gibi dolaştım etrafta.
Yeni ilçeniz hayırlı uğurlu olsun,Kolay gelsin
bu arada turtada çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

canım Allah kolaylık versın saglıkla tasının. Pastaya dıyecek soz yok nefıs enfes gorunuyor ellerıne saglık sevgıler...

leyya dedi ki...

canım disal giderayak harika bir pasta yapmışsın))ellerine sağlık hakikaten çok iştah kabartıcı görünüyor.gayrısı için ne desem ..az çekmemişsin sen))10 yıla neler sığmış böyle.. kısmetten öteye yol yok derler ya senin kısmetin yolu açıkmış))git gidebildigin kadar ama her defasında daha iyiye doğru inşllh))
selametle taşın..bize yine güzel tariflerini gönder kardeşim.

Adsız dedi ki...

bayıldım bayıldım, kenardaki toplar harika, ev olayıda biraz üzücü olmuş ama, yeni yerler yeni güzellikler demektir, Allah hayırlı eder inşallah. tekrar ellerine sağlık.
buarada sana bir ödülüm var, almak istersen beklerim..

Adsız dedi ki...

Ay yazını okurken yoruldum ben ya. allah kolaylık versin. Ne diyeyim hayat. Herkes farklı farklı şartlar da yaşıyor. Turtan da çok güzel. Ellerine sağlık.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

''Benim için en iyisi oba reisliği'' çok güldüm yaa alemsin.Her insanın olgunlaşması için yaşaması gereken olaylar var.Allah ta sana dere tepe taşınma rolünü vermiş.Hayttan aldığımız derslerle yaşıyoruz.Turtan da çok güzel olmuş ellerine sağlık yeni mekanında huzurlu günler dilerim.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Disal, Allah seni güldürsün.
Senin "2." ev de gülmeye basladim ve hala gülüyorum...:)
Ben annemi kaybettikten sonra tasinma vs. bir yilda 6 defa yer degistirdigimi anlatirdim hep ama artik seni anlatacagim.:)
En cok evcil farelere bayildim.:))
Rabbim den uzun yillar huzurla yasayacagin bir mekan diliyorum.
Muhabbetle...

Pelin dedi ki...

Disalciğim,

Anlattıkların annemin (dolayısıyla bizim) yaşadıklarına çok benziyor.Biz de o evden o eve taşınıp duranlardanız.
Tayininiz hayırlı olsun. Yeni evin ve bundan sonrakiler de mutlulukla dolsun canım.
Turtan müthiş görünüyor.Ellerine sağlık.

Aysultan... dedi ki...

ALLAH kolaylık versin,disal ben okurken yoruldum sen yaşarken iyi dayanmışsın mşallah,yeni yerinizde insallah istedigin gibi bir ev bulursun...
pastan muhteşem gözüküyor,çikolata sosun ne güzel akıyor öyle ellerine sağlık canım...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Yazıyı okurken ben yoruldum Allah kolaylık versin sana canım...pasta muhteşem olmuş ellerine sağlık..kocaman sevgiler

şengül dedi ki...

disal canım okurken çok güldümacaba bu kadar kısa zaman da bu kadar çok gezmen çok güzel aaaaammma ev sıkıntılarını okuyunca yok dedim..
pasta bir harika olmuş ellerine sağlık canım

Sevde dedi ki...

Arkadaşım gözlerime iananmıyorum yaa bu kadar taşınan birni ilk defa görüyorum mevla kolaylık versin...
Herşey gönlünüzce olsun inş :)
Pasta fısıtık fıstık maşALLAH...
sEVGİLER

Adsız dedi ki...

inanmıyorum gerçekten 11 ev değiştirdin ...ne diyebilirim sana allah sabır versin.taşınma o kadar zorki...ayrıca turta süper ellerine sağlık.bana da beklerim arkadaşım.turuncumutfak.blogcu.com

Unknown dedi ki...

Tarif ve görüntü yine çok güzel.Bu arada sık sık taşınıyorsunuz herhalde.Hayırlısı olsun...Sonuçta Türkiyenin her yeri ayrı bir güzel...

İlker Ergin dedi ki...

Canım bir solukta okudum,ama ben yoruldum yahu.Zor bir hayat gibi görünüyor.Ama ne güzel bir sürü yer görmüşsünüz.
Bu arada Burhaniye çok güzel bir yer.biz her yıl 3 ay Ayvalık'a gideriz ve mutlaka Burhaniye'ye sık sık uğrarız.Zaten yol üstü.Hayılısı olsun canım.İnşallah kendine göre bir ev bulursun.Kolay gelsin...Sevgiler...

muko dedi ki...

öncelikle pastan harika görünüyor süper olmuş çok beğendim,oldum olası şu şeker hamurlu pastaları sevemdim görüntü çok güzel oluyor ona diyeceklafım yok ya neyse...

sıkılmak mı bügünlerde bu denli gülmemiştim hiç saolasın valla,Rabbimde seni güldürsün...
daha küçümencikmişsin yahuuuuu,bende seni yaştaşım olarak düşünmüştüm nedense:)
16 yıllık evliyim henüz hiç taşınmadım ,allah yardımcın olsun ,öptümmmmmmm...

Adsız dedi ki...

dislim disalim ineboludayken tanışmıştım seninle, ben yerimde sayıyorum hala:))sen üstüme kaç ev paraladın değilmi ama.şekerim burhaniye ayvalığa 40 dakika:))yazın içinden geçiyoruz hemide, hani diyorum sen bize gelsen, biz sana gelsek, oturup çay içsek:))olmamı:)))öpüyorum kocaman.kolaylıklar diliyorum sana..
sebilay.

Adsız dedi ki...

Oku oku oku bana fenalık bastı inanamıyorum bu tempoya nasıl ayak uydurdun nasıl katlandın bu zorluklara inan şaşırdım :) Dişalcim umarım gönlüne göre bir ev bulur bu sefer istediğin yerde güzel günler görürsün inş.
Sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

anam anam, okurken ben yoruldum.bacım allah yardımcın olsun.
uğramayalı nefis şeyler yapmışsın hepsi için ellerine sağlık artıkın yerleşince görüşürüz:)
koaly gelsin bacummmmmm
öptüm

Melek* dedi ki...

canım yaa gülsemmi ağlasammı bu ne yaw. ben altı sene biticek evliyim hala gelin olduğum evdeyim:)) bu gidişledeburada yaşlanırım:)) canım Allah ım kolaylıklar versin sana öpüyorum

AYŞE dedi ki...

merhabalar gerçekten size maşallah demek için selam vereyim dedim .
Hakikaten maşallah,barekallah,sübhanallah,Allah gayret kuvvet versin. Sevgiyle kalın...

Yeliz dedi ki...

hayırlısı olsun pasta harika görünüyor.

TAZE NANE dedi ki...

*Güller hep ellerinde açsın,
ama dikenleri batmasın.
Sevda hep seni bulsun,
ama seni yaralamasın.
Mutluluk hep yüreğine dolsun,
ama beni unutturmasın..

iremlemekanlar dedi ki...

Disalcım taşınmana çok sevindim bende ankarada yaşıyorum senin ankaraya gelmeni dört gözle bekliyorum :))babamla annem çok istiyorlardı burhaniyeye taşınmak , senin taşınmana çok sevindim nedeni ise belki bizlere orayı tanıtırsın buda bizim için gitmeden ön bilgi olur :) huzurlu ve mutlu yaşarsın yeni evinde :))tekrar hayırlı olsun sevgilerlee

iremlemekanlar dedi ki...

Disalcım taşınmana çok sevindim bende ankarada yaşıyorum senin ankaraya gelmeni dört gözle bekliyorum :))babamla annem çok istiyorlardı burhaniyeye taşınmak , senin taşınmana çok sevindim nedeni ise belki bizlere orayı tanıtırsın buda bizim için gitmeden ön bilgi olur :) huzurlu ve mutlu yaşarsın yeni evinde :))tekrar hayırlı olsun sevgilerlee

iremlemekanlar dedi ki...

bbbbb

Mutfaknotlari dedi ki...

disalcim yazıyı görünce eyvah dedim gdiyor yine
ben10yıllık evliyim en son1,5ay önce 8.evime geldim
çevreye komşulara alışmak çok zor
ALLAH sana kolaylık versin canım
taşıma şirketini hiç sorma nelerimi kırmışlar :(
canım sana canı gönülden kolaylıklar diliyorum
sizin için en hayırlısı neyse o olsun
sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Salihacım ne güzel ne sıcak anlatmışsın, kitap okur gibi keyifle okudum yazını, yeni evin gönlüne göre olur umarım, pasta da nefis bu arada
Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Hayirlisi olsun Disal'cigim,
Ben de asker kiziyim, bilirim tasinmayi....

Pastalar harika, hem bu ve hem de asagida ki , ellerine saglik.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle... Iyi Kandiller..

fatosun mutfagından... dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasa da gül kokarlar, kainatın en güzel gülünün kokusu üzerinizde olsun bu gece. Kandiliniz mübarek olsun.

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

♥ Yıpranmış ve katılaşmış gönülleri rahmet meltemiyle yeşerten eşsiz Peygamberin doğum günü olan mevlit kandilinizi en içten dileklerimle tebrik ederim..

LaMa dedi ki...

yeni evinizde agiz tadiyla mutlu mesut oturun,guzel guzel pastalar yapip yiyin insallah:)

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Taşınma tayin diye görünce eski yazılarından birini okuyorum diye düşündüm .Ne diyeyim allah yardımcın olsun canım...
inşallah hayırlı olur dediğin gibi...
göçebe hayatının ankara öncesi son durağı olur inşlh...
pastaya bayıldım ellerine sağlık...
dünya kadınlar günün ve mevlüd kandiliniz de kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

Adsız dedi ki...

SEYTAN SENDEN COK UZAKTA, MELEKLER BASUCUNDA OLSUN, DUALARIN KABUL, KEDERLERiN SON BULSUN! KANDiLiN MUBAREK OLSUN
AYNI ZAMANDA DA 8 MART DUNYA KADINLAR GUNUN KUTLU OLSUN CANIM

www.yenitadlar.blogcu.com

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

merakla okudum yazını..helal olsun sana.ben olsam dayanamazdım.ben şuan 4.evime geçicem ya kendi evime ya kiraya..bana zordu.11.koleksiyonunu merakla bekliyoruz.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

herşeyden azıcık dedi ki...

Önce maşallah sonra da günaydın diyorum:))Allah öğretmenlerimize ve eşlerine güç kuvvet versin.Bir Edremitli olarak gideceğiniz yerin çok güzel olacağını söylemek isterim.Evlerin fiyatları da çok uçuk kaçık değil.Yanlız doğalgaz yok ve kaloriferli ev bulmak çok zor genelde herkes soba kullanır.Yazın özellikle Burhaniye Ören vardır ki süper.Genelde oraya giden emekli olup kalır.Neyse tiyoları daha sonra veririm çok öptüm.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Super super super! Bu kadar cekici bir pasta olamaz yaaa! Insanin cani cekiyor boyle guzel seyler gordukce. Ozellikle rejimde oldugum zaman:( Blogunu cok begendim favorime ekliyorum. Benim bloguma da bekliyoru,Hollandadan selamlar!

Lezzet Gemisi dedi ki...

azmine ve enerjine resmen hayranım disalcim. Allah kolaylık versin. gideceğiniz yerde sağlıcakla ve ağız tadıyla oturun inşallah. bu arada, turta da şahaneee. ellerine sağlık.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Görüntüsü harika lezzeti de içimdekilere baklırsa tam benlik olmuş ellerine sağlık.
Canım çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Hoşça kal.

Adsız dedi ki...

Canım Allah size kolaylıklar versin taşınmak yeni düzen kurmak gerçekten çok zordur senin kadar çok taşınmadım ama yinede zorluklarını bilirim.
Keşke İzmir'de olsaydınız ....
Sevgiler.......

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ay aman allahım ben yoruldum sayamadım okurken... Sen nasıl taşındın o kadar kısa zaman aralıklarında...

Şimdi yeni evinde güle güle ve dilerim uzun soluklu oturursun :)

Bu arada mutlu yaşlara...
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşım okurken fenalaştım taşınma hikayelerini ama işte dağına göre verilen kar olayı şimdi bir masal tadında olmuş biz de evlendiğimizden beri aynı şehirdeyiz istanbuldan güney doğuya geldik tam 16 yıldır maalesef 2.evimizde oturuyoruz hala herkes mülkümüz sanıyor hani gerçek kiracı sizin gibi olurya!hep tayincilere imrenirdim bu yazıyı okuyana kadar herşeyin hayırlısı demek lazımmışhoşçakal

İNCİ dedi ki...

Merhaba!

Tarifede yazıyada bayıldım doğrusu.Gerçektende Allah kolaylık versin.Umarım herşey dilediğin gibi olur.Ellerine sağlık tarif içinde:)))

zeynebinsofrası dedi ki...

Satırları okurken çok duygulandım.Ağlamak geldi içimden.Gurbetlik ayrı dert taşınma ayrı dert.Küçük yerlerde kurulan dostluklar zaten çok güzel oluyor.Bayburt satırlarını okurken bi an 3 yıl önceye gittim.eşi
min doğu hizmetinin çıktığı köyde ev aramıştık.Ve aynı sıkıntılar.Lojmanda diğer öğretmen oturuyor.Bi ev gösterdiler köyün en güzel evi diye ne mutfak ne banyo nede tuvalet var.sular kışın tamamen donuyor.Havalar ısınıncada hiç akmıyor.Çok şükür fedakar eşim 13 km. hergün araba ile gitmeyi göze aldı biz merkezde oturuyoruz.Ama ne sıkıntılar.Köyün yolu kapandımı tabanvay devam 3-5 km lik kısmı.Evden su taşımalar vs....Çok şükür bu sene tayini ilçe merkezine geldi.

www.perilersofrasi.com dedi ki...

Hikayeni okudum, ne kadar sabirli bir insansin, gercekten senin gibi dayanikli kadin az bulunur.
Gerci bende gorev icin,okyanuslari astim ve ABDlere tasindim ama, kosullar cok farkliydi. Helal olsun sana :))

Disalce dedi ki...

merhaba perilersofrası...hoşgeldin bloğuma....

sevdiklerinle beraber tadını çıkararak yaşayınca heryer o kadar güzel geliyor ki insana....şu an oturduğum yer harika ama diğerleride hiçbir zaman burdan daha huzursuz olmadılar...

güzel düşüncen için çok teşekkür ederim...uzaklara gitmekde kolay değildir..aileden ayrı olmakda çok zordur eminim...bence sende çok cesur bir insansın...

öpüyorum seni..

Cafe Pepela dedi ki...

Merhabalar..
Pasta enfes görünüyor!
Ellerinize.emeğinize sağlık :))
Taşınma meselelerinde,ortak noktaya sahibiz diyebilirim :)
Biz de yurtdışında yaşıyoruz,mütemadiyen mekan ,şehir,ülke ve hatta kıta değiştiriyoruz:))Bu durumdan şimdilik memnunuz Rabbim cc ailelerimize evlatlarımıza sağlık mutluluk versin yeter ki..
Sevgilerimi gönderiyorum..

serpil dedi ki...

Merhabalar ben sitenizi yeni keşfettim.Bebeğinizi sağlıklı bir şekilde büyür ve hayırlı evlat olur inşallah.yazdığınız taşınma olayını okuyunca ağladım.neden bilmiyorum.bende evliyim bir kızım var 3 yaşında.sizin gibi hiç taşınma olayım olmadı ama nedense çok etkilendim.galiba sabrınız şaşırttı beni nasıl dayanabildiniz diye gerçekten tebrik ederim sizi.inşallah bundan sonra herşey gönlünüzce olsun....

Disalce dedi ki...

merhabalar serpilcim..öncelikle güzel sözlerin için teşekkür ederim..cümlemizin çocuklarına sağlık sıhhat versin Allahım....her yaşadığım yer bana neler öğretti bir bilsen....kültür tanımak çok zevkliymiş şimdi daha iyi anlıyorum...bloğumu beğenmene çok sevindim teşekkür ederim..her zaman beklerim:)

kemalpaşatatlısı dedi ki...

canım ya, o kadar tatlı anlatmışsın ki yazmadan edemedim, hepsini de okudum :)) İnşaallah Rabbim kendi evinizde oturmayı nasip etsin en kısa zamanda. Şimdi Burhaniyede misiniz? Niye o kadar çok istediniz orasını? Benim de annem burhaniyeli. İyidir hoştur ama bence Bandırma daha güzel...Görüşmek üzere sevgiler...

Disalce dedi ki...

sevgili minecim(kemalpaşatatlısı)...öncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim canım....rabbim hepimize kendi evlerimizde oturmayı nasip etsin inş...
bandırma bana o kadar kalabalık ve boğucu geldiki anlatamam...biz ailecek sakin huzur dolu yerleri seviyoruz....zaten kalabalık istesek ankaraya gideriz(ailelerimiz orda olduğu için)burada istediğimiz herşey mevcut......deniz,huzur,sakinlik...edremit iki adım zaten...yeni açılan hastanesi,marketler.....daha ne olsun....zaten büyük yerlerdede aynısı var ve daha çok insan:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak