30 Ağustos 2014 Cumartesi

KAHVALTILIK SUNUM ÖNERİSİ DOMATESTEN SAKSI

domatesten saksı
domatesten saksı


kahvaltılık sunumlara bayılıyorum....görür görmez kaydediyorum ve ilk fırsatta denemeye çalışıyorum.....sevgili Aytopcuğumun bir paylaşımında görmüştüm buna benzer bir sunumu....çok hoşuma gitmişti ve fırsat kolluyordum ne zaman yapsam diye...bizlere güzel sunum önerileri paylaştığın için teşekkürler Aytopcum...:)

tabiki en ideal zaman hafta sonu kahvaltısı oldu....yeşillik ve domates kahvaltının bence olması gerekenleri...ve sunum olarakta bundan güzeli olamazdı....hem sofranın çiçeği hem yeşilliği hemde salatası ...

kahvaltı sunumları
hafta sonu kahvaltısı


kahvaltıda en sevdiğim patates kızartması....hafta içi yapamıyorum yağı mağı temizlemek biraz zahametli....ama her hafta sonu kesin yapıyorum diyebilirim....

her kahvaltıda bir küçük dokunuş yapmaya çalışıyorum yoksa sofradaki herşey bildiğimiz tarifler..reçeller peynirler patates biber....bu seferde domatesten saksı yaparak ilgiyi ona topladım ..buda biz hanımların sofra hilesi olsun :))))

kahavltı sunum önerileri
domatesten saksılar


çok basit bir işlemle domatesten saksılar...

malzemeler...

  • istediğiniz kadar  kokteyl domates
  • maydanoz,nane,dereotu,reyhan

yapılışı...

  1. domateslerin alttan biraz kesilir..zemine konulduğunda düz dursun diye..
  2. üstlerindende kapak kesilir ve bıçakla tam ortadan azıcık oyulur..( zaten bıçağı aşağı doğru çevirerek ittiğinizde rahatlıkla bir oyuk açılıyor...)
  3. yeşillikler yıkanır ve istediğiniz şekilde domateslerin içine yerleştirilir...
  4. afiyet olsun.....
  5. belki içine küçük birer papatya falanda konulabilir ..çok şık olur...:))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sesiz takipçi....
Harika fikirler üretiyorsun sevgili disal
yalnız merak ediyorum ev halkı bu emeğin karşılığını veriyor mu (tabii tüketerek..) :))

Disalce dedi ki...

hoşgeldinn:)
yeme noktasında sorun yokta , bazen nankörlük yapabiliyorlar...yine mi bundan yaptın gibi mesela:))

çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak