9 Eylül 2008 Salı

KAYISI HOŞAFI....PEYNİRLİ EKMEKLER...İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ .....VE...SOBE

merhaba arkadalar.....

bugün o kadar çok anlatacak şey varki.....kısa kısa özetleyeceğim sizlere.......

öncelikle iftar bereketi etkinliği porselen demlik ailesinden canım arkadaşım sevil içinde bulunduğumuz ayla ilgili etkinlik düzenlemiş..bende hoşafla ve kabul görülürse peynirli ekmeklerimle katılmak istedim.....sevilcim sana çok kolay gelsin....nefis bir etkinlik.......

ikinci olarak, bizim yine tayinimiz çıktı.....daha doğrusu biz istedik....şimdide bandırmaya gidiyoruz....bir saatlik uzaklıkta.....bu hafta sonu kısmet olursa taşınacağız.......ayrıntılar daha sonra........tabi ordada internet bağlanana kadar ne yapacağım bilmiyorum......eğer uğrayamazsam sebebim var biliyorsunuz......


üçüncü olarakta sobelendim.....sevgili arkadaşlarım peynir hosmelimi ve minik evim beni ölçmüş tartmış..bu kız sobelenir arkadaş demiş......bende zevkle kabul ettim.....yalnız bişey belirtmeliyim.....ben aynı konudan ocak ayında sobelenmiş ve cevaplarımı yazmıştım...yine tayin işimizin yoğunluğundan dolayı sizlere o cevapları ısıtıp getireceğim....işte eski cevaplarım.....

1.Blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?

........kasım 2006 da başladım....bir yılı geçtim......akşamdı...kenarda sizde açın diyordu...onlar çağırdı bende gittim........iki kişi açtık.......adını disal koyduk.......

2.Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

........aslında belli bir çizgi sayılır.....aklıma geleni yazmamda bir çizgi değilmidir......ama yemek konusu dışına çıkmamaya çalışıyorum.......
3. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?

......evet bazen ediyorum....mesela şu an ocaktaki fasulyeme bakmam gerekiyor ama ben yazımı bitirmeden kalkamıyorum......eh birgn bende bir düzene koyarım artık.......
4. Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

......hep normal çizgide kalsaydım belki zor gelebilirdi ama yeni insanlar tanıdıkça,takipçilerim arttıkça ve tariflerim denendikçe sürekli bir değişim içine giriyorum...onun içinde hala zevkli geliyor......
5. Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

..........blogların başına bişey gelmedikçe yazmaya devam.......zaman ne gösterir bilinmez.....

şimdide tariflerimize geçelim.......
normal zamanda hoşaf yapmak asla aklıma gelmez.....zaten ilk defa bu ramazanda hoşafın eksikliğini hissettim.......galiba havaların sıcaklığından dolayı canım istedi......küçükken hep merak ederdim hoşaf ile komposto arasındaki fark nedir diye....evliliğimin ilk yıllarında yemeğe merak sarınca farkıda öğrenmiş olmuştum.....

belki benim gibi bilmeyenler vardır......komposto taze meyveyle yapılana,hoşaf ise kuru meyve ile yapılana deniliyormuş.......

tarifi değerli arkadaşım klasiktatlardan aldım......tarif için kendisine teşekkür ediyorum....nefisti....tarifi aynen aktarıyorum.......

HOŞAF MALZEMELERİ........

  • 1 Su Bardağı Malatya Kayısısı
  • 1 Su Bardağı Toz Şeker
  • 6 Su Bardağı Soğuk Su
  • 1 Adet Tane Karanfil
yapılışı.....
  1. Kayısılar, ılık su içerisinde 5 dakika dinlendirilecek. Süzgece alınacak ve bir güzel yıkanacak.
  2. Ocak üzerindeki tencereye, 1 Su bardağı kayısı, 1 Adet tane karanfil ve 6 Su bardağı soğuk su katılacak, karıştırılacak.
  3. Ocak ısısı yüksek olacak. Tencere kaynamaya başladıktan sonra, tencere kapağı hafif aralık bırakılarak kapatılacak.
  4. Ocak ısısı, en düşük konuma getirilecek. Saat'a bakılıp bir yere not edilecek. 30 dakkika sonra kayısılarımız yumuşamış olacak.
  5. 1 Su bardağı toz şeker katılacak ve karıştırılacak.
  6. Tenceremiz, 3 dakika daha kaynatılacak ve ocak söndürülecek.
  7. Hoşafımız, soğumaya terk edilecek.
PEYNİRLİ EKMEKLER.......

yemesini çok sevdiğim bir tariftir bu ekmekler.....dondurucumda mutlaka bulundururum.....en kısa sürede hazırlanabilecek bir lezzet......sahurdada nefis oluyor....ama bol yapın çünkü asla yetmiyor......üzerine başka malzemede koyabilirsiniz......pizzayada çok yakışıyor......

malzemeler.....
  • hamburger ekmekleri
  • peynir
  • maydonoz
  • tereyağ
yapılışı......
  1. hamburger ekmekleri ikiye bölünür.....
  2. üzerlerine yumuşamış tereyağı sürülür......
  3. maydonozlar doğranır,peynirle karıştırılır......
  4. tereyağlı ekmeklerin üzerine eklenir.....
  5. fırının ızgara bölümünde peynirler eriyene kadar pişirilir......

68 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sevgili abimiz klasik tatların hoşafı demek ki:D

ya artık bi sabit durun disalim:)inşallah kolaycacık taşınır ve burdan daha mutlu olursunuz. hayırlısı olsun.. özletme kendini tamam mı:)

hoşaf da ekmekciklerde enfes.ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Nasıl yaniii

nasıl taşınmak yahuu?* nereye daha yeni geldiniz..

Oyyy demek istiyorum :)

Disalim, msn ye gelde iki lafın belini çatırtadalım. merak ettim.

Öpüyom hayatım kolay gelsin..

SOFRAM dedi ki...

Canım öncelikle hayırlı olsun diyorum, Bandırma gerçekten güzel bir yer, bir kere gitmiştik,sana kolaylıklar diliyorum canım, kısa zamanda iki kere ev taşımak kolay değil tabii ama yeni yerinizde sağlıkla oturursunuz inşallah...
Canım hoşafta peynirli ekmekler de harika görünüyor, ben de pide arttığında sahurda yaparım böyle çok güzel oluyor. Çocukluğumuzda evde her akşam sahurda taze nohutlu pilav pişirilir yanında da mutlaka hoşaf olurdu, küçüğüz diye bizi kaldırmak istemezlerdi ama biz yine de kalkardık, onların tadı bir başkaydı canım, şimdi sende hoşaf görünce bunlar hatırıma geldi.
Canım ellerine sağlık, bizleri fazla özletme en kısa zamana görüşmek üzere öptüm canım, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Sevgili kardeşim,
Tayin olduğunuz yer çok güzel bir yer. Birazcık gürültülü bir yer ama olsun. Güle güle gidin, hayırlı yolculuklar ve kolaylıklar..

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun disalim.Bandırma bizim her yaz yolumuz üstünde sayılır, Ayvalığa geçerken uğrarız artık:))Kolay gelsin canım.Öpüyorum.
sebilay.

ceyt dedi ki...

disalim, hayırlı olsun canım.kolay gelsin.yeni evinizde,sağlıklı sıhhatli oturun inşallah.kayısı hoşafını da çok severim.canım istedi dur akşama hoşafı da şu ekmekleride yapayım.ellerine sağlık canım.öpüyorum tekrar kolaylıklar diliyorum.
sevgiler....

Adsız dedi ki...

Peynirli ekmeklerin çok güzel. Hoşafta çok güzel oluyor. Ellerine sağlık.
http://tazenane.blogspot.com

capankizimutfakta dedi ki...

HOLLANDADA TAYIN DIYE BIRSEY OLMADIGINA O KADAR SEVINIYORUMKI ANLATAMAM. BIZIM MEMLEKETTE HA BIRE SEFERTASI GIBI ORDAN ORAYA TASINDIRIYORLAR INSANI.TASINMAK GUZELDIRDE BU KADAR SIK TASINMAK HIC HOS BIR DURUM DEGIL YANI ISIN ZOR BE DISALIM, ALLAH KOLAYLIK VERSIN, SU HAMBURGER EKMEKLERINDE COK HOS, BAYAT EKMEKLE YAGDA FILAN YAPARIZ COK BILINIRDE BUDA GORUNTU OLARAK COK SIK, KESIN YAPACAGIM AMA BOL MALZEMELI, CUNKU SENIN YAPTIKLARIN GIBI YAPSAM ESIM YEMEZ :)) ONUNKILER BOL BOL OLACAKMIS :)) ELLERINE SAGLIK CANIM

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

yaaaa desene yine özlemeye devam edeceğim seni:(
güle güle oturun yeni evinizde inşallah...

ellerine sağlık canım hoşafda ekmeklerde nefisss olmuş

öpüyorum

Baharcicegi dedi ki...

Canim Allah kolayliklar versin,yeni yerlesmistin simdi yine topla sar sarmala.
Hosafsiz iftar soframiz olmaz bizimde biri bitmeden biri hazirlanir hasafin,ben bu sene türkiyeden aldim kaysiyi ve üzümü ,organik cok lezzetli üzüm rengni veriyor kaysida nefis aromasii cok ez seker katiyorum,senin hosafda berrak olmus peynirli ekmeklerde tam sahurluk tok tutar gün boyunca ellerine saglik canim.
öptüm cok

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Öncelikle kolay gelsin diyorum ve yeni eviniz ve şehriniz size güzellikler getirsin inşallah.

ekmeklere bayıldım,çok leziz görünüyorlar.hoşafa bayılırım zaten .ellerine sağlık.sevgilerimle...

peynir hösmelimi dedi ki...

Disalcim merhaba.
Sobe cevaplarin harika canim.
hosafla ekmeklerde öyle.Ellerine saglik.
Ama ne olduda tayin istediniz ki siz.
Bandirmada güzel ama ne bileyim üzüldüm simdi:(
Hem zor olmayacakmi senin icin bir daha toplan ,tekrar yayil.
Neyse sana kolay gelsin.Umarim bu sefer uzun sürmez ayriligin.
Görüsmek üzere,sevgilerle.

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM TARİFİN YAYINDA DESTEGİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HAYIRLI İFTARLAR

Aybike Ceylan dedi ki...

Disal'cigim,
Ellerine saglik, harika gorunuyor, asagida ki revani da oyle, sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

selam canım..yinemi taşınıyorsun...hayırlısı olsun ..umarım en kısa zamanda taşınır yerleşir ve bizlerle olursun..şimdiden kolay gelsin...hoşaf nefis görünüyor.bizlerde sahurda kete ve hoşaf yerdik çocuklugumda:))eline saglık .nefis görünüyor..sevgilerimle.
http.//hunerlieller.net

elif dedi ki...

disalcim cevaplarını okudum.. teşeeküürler......

ekmekler de hoşafta harika..

sana taşınma işinde kolay gelsin canım..

MUTFAKISTAN dedi ki...

hosaf insana cocuklugunu hatirlatiyor ne guzel olmus ,ekmeklerde nefis gorunuyor ellerine saglik.Bandirma guzel yer kolay gelsin ramazanda tasinmak zor olacak sen hamaratsin halledersin canim sevgiler

made in funda dedi ki...

HAYIRLI OLSUN CANIM TAYİNİNİZ.HOŞAFLAR NEFİS PEYNİRLİLE DE ÖYLE.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

NiNo dedi ki...

bende katiliyorum zerrine nerdesin nereye gidiyon bacummm

pelince dedi ki...

Canım hakkınızda hayırlısı olsun.Bandırma'da da amcamlar oturuyor,yazları hep oradalar..
Daha rahat edersiniz inşallah...Taşınma işleri için kolay gelsin..
Hoşafta ekmeklerde harika olmuş,ellerine sağlık...

Ayse Pamuk dedi ki...

ben bayıla bayıla bakıyorum ama olmaz ki canım çekiyor benimmmm ellerine sağlık

hdidem95 dedi ki...

disalcim allah yardımcın olsun canım zor taşınma işi birbirinden lezzetli olmuş hepsinide ayrı severim:)))ellerine sağlık canım sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

hoşafsız olmaz:)çok seviyorum işin içine şekerli bişiler girdiyse ben ordayım:)
ekmekciklerde çok güzel olmuş..ellerine sağlık hayatım..

canım hakkında hayırlısı olsun allah yardımcın olsun..inşallah netin çabuk bağlanır.öptmmm

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ekmekler çok iç açıcı görünüyor.
Yeniden yollara düşeceksin ama bu sefer çok güzel bir yere yolunuz düşmüş. Dilerim çok mutlu olursun. Yeniden güzel dostlar bulup, mutlu olursun.
Sevgiyle kal.

yildiz dedi ki...

Disal´cigim,sana kolayliklar diliyorum.Allah yardimciniz olsun.
Hakkinizda neresi hayirliysa oraya yerlesin.
Hersey harika gözüküyor,ellerine saglik.

Mutfaknotlari dedi ki...

hadi hayırlısı allah kolaylık versin daha dinlenemeden yeniden başlayacak herşey

Aysultan... dedi ki...

Bu ekmekçikler şahane olmuş ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

DİSALCİM HAYIRLI OLSUN ŞEKERİM TAYİNİNİZ.BAY GELDİ BANA BU TAYİNLERDEN AMA HERKES YERLEŞSE KENDİ EVİNE NE GÜZEL OLUR ARTIK.UMARIM BİZİM DE SON OLUR BURASI.BİZ BALIKESİRDEDE 4 SENE KALDIK.BANDIRMADAN SÜREKLİ İSTANBULA GEÇERDİM.RÜZGARI MEŞHURDUR ARKADAŞIM BANDIRMANIN.HATTA BURADAN SEVDİĞİM BİR ARKADAŞIMDA GİTTİ BU SENE.EV KONUSUNDA YARDIMCI OLUR KENDİSİ ORALI.BANA MAİL AT İHTİYACIN OLURSA.ÖPTÜM CANIM KOLAYGELSİN.

Leyla Poyraz dedi ki...

Disalcim her iki tarifte çok güzel olmuş ellerine sağlık...
aslında birdahaki sefere,parçalara bölünmüş kayısı var ondan, birde üzüm koyarak denemeni tavsiye ederim...çok güzel oluyor..
Hayırlı Ramazanlar...

akasyakokusu dedi ki...

ayy canım ne mamalar yaparmışta..ne arasam var burda:))) ellerine sağlık canım..
demek sende benim gibi yine taşınıyorsun..kolay gelsin madem siz istediniz vardır bir hayır değilmi.
benim bu üçüncü evim..6 ayda 3 ev değiştim.ve ildışına gidiyomuş gibide ev topladım tek başıma:(((
kolay gelsin canım net olunca görüşürüz artık..

ceyt dedi ki...

disalim, sahurda senin peynirli ekmeklerinden yaptım.hepimiz ayıla bayıla yedik.ve dediğin gibi kimseye yetmedi:)özellikle çocuklar çok beğendiler tekrar yaptım:)
tarif için sağol canım.

hobilerim dedi ki...

merhaba,etkinlikler sayesinde ne güzel yeni arkadaşlar ediniyoruz.tariflerinin hepsi çok güzel.tayin ve yerleşme işinde kolaylıklar diliyorum.sevgiler

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

bandırma çok güzel bir yer eşimin oralı bende gittim ve çok beğendim seninde beğeniceni umuyorum. herşeyn hayırlısı.
hoşaf ve ekmeklerde leziz.
ellerine sağlık canım..
olay gelsin sevgiler..

Adsız dedi ki...

ramazanın mubarek olsun canım,iyisindir inşallah laylaa73

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Disalim,
Doğrusu taşınma işine çok şaşırdım.
Yoksa çok olduğundan bahsettiğin sivrisineklerden mi kaçıyorsun,anlaşılan sivrisinekler bu işten galip çıktı : )
Tabi ki bu işin şakası,hakkınızda hayırlısı olsun.
Umarım Bandırma'da çok mutlu olursun.
İşin en kötü tarafı taşınma işleri,Rabbim yardımcın olsun.
Tariflerinde nefis görünüyor,ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam canım
pes yani bu ne hız canım bu kadar çabuk tayin :)) güzelim hayırlısı olsunda senin için zor yakın olsan yardıma gelirdim allah kolaylık versin.hoşaf pek bi güzel olur ramazanda ekmekler desen missss
gibi olmuş ellerine sağlık canım
sevgiyle kal , öptüm

sofrakeyfi.blogcu.com

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ekmekleri çok beğendim cnm.ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

canim Allah kolayliklar versin.
tasinmak yerlesmek cok zor is.
kayass hosafi peynirli ekmek nefis olmus canim ellerine saglik.
kucak dolusu selam ve sevgiler.
hayirli ramazanlar.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

yinemi taşınacaksın canım Allah kolaylık versin valla işin zor..
her iki tarifinin görüntüsünden nekadar lezzetli olduğu belli harika olmuş ellerine sağlık...kocaman sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhaba
Hakıkınızda herşeyin hayırlısı olsun.
Allah kolaylıklar versin.Ekmekçiklere bayıldım ellerine sağlık.
lezzetavcisi

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Demek taşınıyorsun.Yeni bir yere alışmak ne kadar zordur bilirim.Umarım herşey sorunsuz hallolur ve çabucak alışırsınız.
Komposto, pardon hoşaf:)
Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık:)
Kolay gelsin.

antepası dedi ki...

İki tarifte tam benlik.Ellerine sağlık.Hoşaf tabağını kaptım iftarda bana lazımda:))

meleginmarifetleri dedi ki...

Disalim ne bu böyle bu gidişle memleketi karış karış gezeceksin vallahi bişey değil taşınmaktan o mobilyaların halini düşünemiyorum yakında dolaplar filan vida tutmayacak valla:)
Allah kolaylık versin şaka bi yana taşınmaktan çok korkan birisi olarak sana kolaylıklar dilerim ben oturuyorum oturduğum yerde 12 yıldan bu yana hehehe.
Mamalar nefis ellerine sağlık.
Hoşçakal.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Disal ziyaretin için çok teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim canım.senin blogun da harika emeğine sağlık.iyi iftarlar diliyorum.sevgilerimle...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar, nasilsin, insallah tasinma isi kolay gecmistir. Tabi bu lafi söylemek kolayda gelde ic yanini sana sormali. Ben her tasinmada strese girerim. Neyse siz alistiniz bu ise Allah kolaylik versin canim, sobe cevaplari harika. lezzetler süper, tez dön olurmu canim, sevgiler, kolayliklar....

İLKAY dedi ki...

ellerin dert görmesin..hepsini de çokk severim canımmmmm

NİLÜFER dedi ki...

HOŞAF VE PEYNİRLİ EKMEKLER SÜPER GÖRÜNÜYOR HELE DE PEYNİRLİ EKMEKLER TAM BENLİK EN KISA ZAMANDA DENEMELİYİM ELİNE SAĞLIK CANIM

Adsız dedi ki...

canım benim taynin çıkmış hayırlı olsun..yine aynı stresleri yaşayacaksın..allah kolaylık versin..
seni çok özledik..
bu arada ellerine sağlık..yne döktürmüşsün..
seni ve asyayı kocaman öpüyorum..

ineboludan elif.....

Adsız dedi ki...

canım ellerıne saglık hepsı de super..
afıyet bal seker olsun:)
hayırlı cumalar canım..
sevgiler:)

Gönül dedi ki...

ay canımmmmm taşınma işini nasılda basitçe söylemişsinz markete gidiyorum der gibi:))) bandırmaya taşınıyoruz olay bitmişytir:))) yeni ev yeni mutluluklar getirsin gülüm....yardıma ihtiyacın varmı yeavrım....gelürüz seve seve....ellerine sağlık hoşaf ve peynirli ekmekcikler harika görünüyor ...sevgilerimle öpüyorum datlu yanaklarından:)) haaa Allah kolaylıklar versin şimdiden yeavrım

Disalce dedi ki...

elifim...canım benim yorumunu görünce çok sevindim.....

canım herzaman beklerim hehe....
özdeni benim için öp.....dileğe selam söyle hehe....

canım teşekkür ederim....muck

Adsız dedi ki...

Selam, uğramışsın teşekkür ederim. Benim sayfada ilerlemek için, ya katagorilerden ya da arşiv bölümünden ayları gösteriyor oradan gidiliyor diğer sayfalara. Sayfayı düzenleyenden rica ettim ama henüz yapmadı onu. Tekrar hatırlatayım.

elifin tarifleri dedi ki...

Hoşaf gerçekten Ramazanın vazgeçilmezi,peynirli ekmeklere de bayıldım. Ramazandan sonra bi pazar kahvaltısına denemek isterim. Çok güzel tariflerle katılmışsın etkinliğe. Ellerine sağlık...

Lezzet Gemisi dedi ki...

her iki lezzet de şahane olmuş canım. ellerin dert görmesin. bereketli iftarlar diliyorum. sevgiler.....

Adsız dedi ki...

slm canım ziyaretin için tşk ederim.Bu arada Allah yardımcın olsun taşınıyormuşsun o taşınanlardan biride benim zorluklarını çok iyi bilirim.Artık emekli olunca gezmeyiz artık herhalde:)Allah sağlık versin ne yapalım bizimde kaderimiz:)Kolay gelsin canım görüşmek üzere sevgilerle

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık.Hoşaf yemeyeli çok olmuştu evde de kayısılarım var.Demek ki bende denemelim...sevgiler...

Feyza Fidan dedi ki...

Amaninn Disalimm sana fermuarlı koli imal ettirmek lazım canım bacım :)))))
Hayırlısı olsun, inşallah kolaycacık taşınırsın..Hoşafta ekmeklerde enfes..Güzel ellerin dert görmesin..
Öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

disalciim hayırlısı ile biter inşallah bu taşınma işi..Allah kolaylık versin canım..hoşafın resmiine bayıldım kaşığı daldırası geliyor insanın:)
en kısa zamanda dönmen dileğiyle..öptüm canım

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim desteğine tşk ederim..Allah c.c. razı olsun..Seni ailene sevenlerine bağışlasın yüce Rabbim..amin..
sen ne yaptın bittimi toplanma..
bu arada fasulyeyi merak ettim yanmadı dimi:)))

İlker Ergin dedi ki...

Canım benim,bereketli sofralar olsun inşallah.Her şey nefis,cevaplarında çok içten olmuş.ellerine ve yüreğine sağlık.Çok çok öpüyorum.Sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

allah yardımcın olsun kolay gelsin canım...

Adsız dedi ki...

elin emeğine sağlık çok pratik ve lezzetli olmuşlar.yeni bir şehir yeni bir hayat demek ,ne güzel yeni bir hayata başlıyorsun...
makarnacik.blogcu

Begüm dedi ki...

Kolay gelsin canim...
Hosafda, ekmeklerde süper görünüyor. Ellerine saglik.
Umarim, yeni evinizde biranönce baglanir internet :) kendini ve güzel mamalarini özletme :)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Disalim yine mi diycem kizzz daha yeni tasinmistiniz yaa:)) neyse hayirlisi olsun,insallah evini çabuk toparlarsin,sen gez gez ordan buraya off:)) Yine ozletçen kendini ama,insallah internet baglantin çabuk olur.
Yaptiklarina gelince yine harika,ekmeklere bayildim ellerine saglik guzelim. Allah kolaylik versin eee çabuk tasin ama,bizden uzak çok durma bak...optum sekercim.

elma şekeri dedi ki...

gercekten nefis bir görüntüsü var eminim lezzetide öyledir ellerinize saglik.
Sevgilerimle.....

Saliha dedi ki...

hayırlısı olsun adaşım...senı blogumdan takıp edıyordum ama eklemelerın gözukmuyor:(..

elcegızlerıne saglık arkadasım..rabbım herseyın hayırlısını versın :)
sevgılerımle

Saliha dedi ki...

canım merhaba...yerleşimden sayfana gırıp blog lıstesı kısmına tıklıyorsun ve eklemeye baslıyorsun bu kadar daha kolay oluyor:)

sevgılerımleee

gardenya70 dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-2/4.HAFTANIN EV SAHİBELİĞİNİ http://hobievigardenya70.blogspot.com ADRESİMDE BEN YAPACAĞIM... HERKESİ BEKLERİM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lilypie 6th to 18th Ticker disalin gözünden mutfak